AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har 5-6 forhold bak meg. Alle har holdt i rundt et år, det første i tre år. Er i en alder av 25 nå. Mennene er ca. på samme alder. Grunnen til at forholdene ble avsluttet, var helt vanlige grunner. Ikke noe spesielle ting. Det alle har til felles, er at samtlige av eksene mine har funnet seg ny dame i underkant av en måned, og det er jo greit nok det. Men forholdene har vart i årevis, de har etablert seg og fått barn. Og i tillegg forandret seg en god del. Dette er også menn som hadde en del småforhold før meg, var generelt useriøse og fortsatt "ung". Andre som har opplevd dette? Kan det ha noe med meg som person å gjøre? Anonym poster: 48be0b65ed3e68bcd64a18bc74cc471c
Gjest O___o Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 den ene eksen min ble sammen med en kvinne 10 år eldre enn meg, 40 kg tyngre, 3 barn flere (med ulike menn), på div. trygd, med elendig økonomi, dårlige boforhold, samt venner og familie av "samme ulla" (veldig hyggelig dame) den andre eksen min ble sammen med en kvinne noen år yngre enn meg, en del kg tyngre, med en lav utdanning, i lavt lønnet arbeid, fra en familie uten utdanning og på trygd, med venner av "samme ulla" (selv om så godt som alle vennene hennes har barn fra one-night-stands og er klassisk unge mødre-materiale) (veldig hyggelig dame) Hvis jeg skal tolke dette på din tankemåte - om at eksers framtidige partnere må ha noe med akkurat degselv å gjøre - så må jeg tolke det som at jeg ødelegger alle menn, slik at de søker kvinner som røyker/snuser/drikker mye/kattemennesker - med lav eller ingen utdanning / inntekt. Jeg burde jo ha et eget varselsskilt rundt halsen. "KVINNEN SOM ØDELEGGER MENN" ...Enda godt jeg tror på tilfeldigheter... 3
Gjest Darthoven Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 den ene eksen min ble sammen med en kvinne 10 år eldre enn meg, 40 kg tyngre, 3 barn flere (med ulike menn), på div. trygd, med elendig økonomi, dårlige boforhold, samt venner og familie av "samme ulla" (veldig hyggelig dame) den andre eksen min ble sammen med en kvinne noen år yngre enn meg, en del kg tyngre, med en lav utdanning, i lavt lønnet arbeid, fra en familie uten utdanning og på trygd, med venner av "samme ulla" (selv om så godt som alle vennene hennes har barn fra one-night-stands og er klassisk unge mødre-materiale) (veldig hyggelig dame) Hvis jeg skal tolke dette på din tankemåte - om at eksers framtidige partnere må ha noe med akkurat degselv å gjøre - så må jeg tolke det som at jeg ødelegger alle menn, slik at de søker kvinner som røyker/snuser/drikker mye/kattemennesker - med lav eller ingen utdanning / inntekt. Jeg burde jo ha et eget varselsskilt rundt halsen. "KVINNEN SOM ØDELEGGER MENN" ...Enda godt jeg tror på tilfeldigheter... Ei dame jeg rota med i studietiden hadde blitt LESBISK neste gang jeg møtte på henne.. 13
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Ei dame jeg rota med i studietiden hadde blitt LESBISK neste gang jeg møtte på henne.. hahaha..deilig å starte dagen med en god latter
Gjest Cuntzilla Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 Teorier: - for noen siden var kjærestene dine yngre. Etter 5-6 år har de blitt 5-6 år eldre. Og gått fra en "ung og fri"-fase til en etableringsfase. - du er fra bygda, hvor man må finne en livspartner innen man er 25 hvis ikke er løpet kjørt - du lærte dem hvor bra det var å være i et forhold, så de ville inn i et forhold igjen etterpå - du lærte dem hva de ville ha i en livslang partner, så ved neste skillevei i livet så var de bedre rustet til å plukke ei å formere seg med - de taklet bruddet dårlig ved å hoppe på første og beste dame etterpå og gi alt, og det forholdet vil ryke i fremtiden - de så at du hoppet fra et seriøst forhold til det neste, og kunne ikke være dårligere selv - de er løse på tråden og lette å lokke inn i forhold - det er bare tilfeldigheter 1
Lura Lotta Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Ei dame jeg rota med i studietiden hadde blitt LESBISK neste gang jeg møtte på henne.. Du slår ikke denne.. Eksen (mann)til en venninne av meg hadde først en kjæreste, det ble slutt og rett etter det "ble" hun lesbisk. Neste dame ble det også slutt med, hun ble venn med exen hans og der oppsto det gnister og de ble sammen. Så, min venninne, 15 år gammel ble hun sammen med denne gutten, de var sammen i over ett år da hun fant ut at hun var lesbisk.. Lurer på hvordan han har det.. 2
micromaya Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 .. og jeg har klart å skape en homse, en psykiatrisk pasient og en som gikk skikkelig ned i kjeller'n og fortsatt er der etter tre år... Jeg burde nok utstyres med et slikt advarselsskilt jeg og. 2
Obelix Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 .. og jeg har klart å skape en homse, en psykiatrisk pasient og en som gikk skikkelig ned i kjeller'n og fortsatt er der etter tre år... Jeg burde nok utstyres med et slikt advarselsskilt jeg og. haha
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Har en annen type forbannelse: Jeg knytter meg som regel til snille nerdegutter som har fått mye avslag i livet sitt. HVER gang kommer de til punktet hvor de forteller meg at 1. De føler det ikke sånn som meg, adjø, ha et fint liv. og 2. Det er så rart, de har aldri vært i en sånn situasjon før hvor ei jente har vært så interessert i dem også føler de bare ....NEI. Anonym poster: c71932ccb0bc0a392ebea6027c6c8567 2
Gjest mann Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 Har en kompis som har vært i 5 forhold på mer en 3 år. Alle stabile og relativ ok såvidt jeg an bedømme. ikke fyll, vold, rus ol. Alle eksdamene 5 eks damene har fått barn innen 2 år etter det ble slutt, med neste partner. Har mistenkt at svømmerene hans ikke er 100%. Men aldri nevnt det. Veit at han vil ha barn. Idag er han 42 og barnløs og sammen med ei dame på 37 uten barn (hun vil ikke ha). Tror han har det greit, men nevner ikke mine 3 barn når vi møtes. Veit aldri om hva han føler rundt det temat, vi snakker ikke som sånt.. Noen er ikke ment å bli fedre...
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #11 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg hadde en tendens til å vikle meg inn i slike menn som startet med å si at "jeg er ikke istand til å bli forelska", eller "jeg er ikke istand til å ha forhold". Men så surret det og gikk da, jeg hadde vel en slags forhåpning om at de ville endre mening etterhvert. Ser jo i ettertid at det var aldeles dødfødt. Da det blei slutt mellom oss, så fikk jeg vite etter en stund at de hadde funnet ei ny dame og skulle gifte seg, ha barn og hele pakken. Det slo liksom aldri feil. Anonym poster: 55f5050551085a2dee9a2ffa25d14fcd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #12 Skrevet 18. oktober 2012 den ene eksen min ble sammen med en kvinne 10 år eldre enn meg, 40 kg tyngre, 3 barn flere (med ulike menn), på div. trygd, med elendig økonomi, dårlige boforhold, samt venner og familie av "samme ulla" (veldig hyggelig dame) den andre eksen min ble sammen med en kvinne noen år yngre enn meg, en del kg tyngre, med en lav utdanning, i lavt lønnet arbeid, fra en familie uten utdanning og på trygd, med venner av "samme ulla" (selv om så godt som alle vennene hennes har barn fra one-night-stands og er klassisk unge mødre-materiale) (veldig hyggelig dame) Hvis jeg skal tolke dette på din tankemåte - om at eksers framtidige partnere må ha noe med akkurat degselv å gjøre - så må jeg tolke det som at jeg ødelegger alle menn, slik at de søker kvinner som røyker/snuser/drikker mye/kattemennesker - med lav eller ingen utdanning / inntekt. Jeg burde jo ha et eget varselsskilt rundt halsen. "KVINNEN SOM ØDELEGGER MENN" ...Enda godt jeg tror på tilfeldigheter... TS HER: Ha ha, sånn kan det gå Da slipper du å være sjalu på eksene iallefall! De fleste av mine har vell forandret seg til det bedre. Jeg vet ikke akkurat om dette er et godt tegn for meg....grøss. Jeg vil si at jeg har lært noe av alle forholdene. Det ble litt problemer av sjalusi og snoking fra min side. Har lagt det helt av meg siden første forhold. Et av forholdene ble slutt på grunn av at jeg fikk et sammenbrudd, fordi vi ikke kommuniserte. Og så videre... Grunnen til at det ble slutt i det tre år lange forholdet, var mest pga at han ikke trivdes i jobb, bodde hos mor og hadde null utdanning, dette prøvde jeg å hinte og hjelpe til med, men jeg fremkalte bare mer stahet og trass. Likevel klamret han seg mer og mer til meg, helt til jeg gjorde det slutt og flytta. Noen måneder etter brudd: Flyttet i ny by med ny dame, og startet utdanning som går strålende. Jeg klør meg fortsatt i hodet! Anonym poster: 48be0b65ed3e68bcd64a18bc74cc471c 1
Jenna Skrevet 23. oktober 2012 #13 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg hadde en tendens til å vikle meg inn i slike menn som startet med å si at "jeg er ikke istand til å bli forelska", eller "jeg er ikke istand til å ha forhold". Men så surret det og gikk da, jeg hadde vel en slags forhåpning om at de ville endre mening etterhvert. Ser jo i ettertid at det var aldeles dødfødt. Da det blei slutt mellom oss, så fikk jeg vite etter en stund at de hadde funnet ei ny dame og skulle gifte seg, ha barn og hele pakken. Det slo liksom aldri feil. Anonym poster: 55f5050551085a2dee9a2ffa25d14fcd Høres ekstremt kjent ut.
eva-80 Skrevet 23. oktober 2012 #14 Skrevet 23. oktober 2012 Hehehehe :D artige historier. Jeg kan ikke bidra med noe, fordi jeg har faktisk ingen aning om hvordan det gått med de, bortsett fra 2 ungdomskjærester som er begge gifte og fått barn. Men hvordan og når det skjedde vet jeg ikke. Hadde aldri behov for å bry meg om eksene mine etter bruddene, ble vel gla for å bli kvitt dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå