Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Går det ann å være sammen med en på jobben? Har du vært det? Hvordan gikk det?

Jeg lurer fordi jeg er i ferd med å falle for en kollega. Jeg tenker på han hele tiden og liker han kjempegodt. Og det er gjensidig.

Vi sitter ikke på samme kontor men jobber ganske tett sammen, snakker sammen flere ganger om dagen. Vi er på samme "rangmessige nivå" i organisasjonen på jobben.

Jeg er i utgangspunktet ikke for å være sammen med en man jobber med. Jeg ser for meg at det kan være slitsomt. Men jeg håper liksom at det kan funke for oss 🙂

What to do?

Endret av Snip
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjort en gang. Da det ble slutt etter et år ble det vanskelig, da han begynte sammen med en annen kollega av meg.

På en annen side vet jeg om ei som er lykkelig (I think) gift med en nær kollega, og de har to barn sammen.

Anonym poster: adcc8a3da5d4f18406bf2be52362cf8c

Skrevet

Funker kun om du er over vedkommende. Da kan du kvitte deg med hu etterpå.

Skrevet

I den etaten jeg jobber, er det vel nesten mer vanlig at folk er sammen med noen på jobb, enn at folk ikke er det :fnise:

Det kan funke, det kan gå dårlig. Du må nesten kjenne litt selv på hva du vil begi deg ut på. Husk at mye kan gå galt i datingfasen også, kjedelig om dere skal få det kleint på jobb fordi den ene ble for ivrig etter 3 ukers dating, den andre bl elivredd og stakk, og dere fikk en klein stemning på jobb i månedsvis pga dere hadde det hyggelig i 3 uker..

Gjest Memories
Skrevet

I den etaten jeg jobber, er det vel nesten mer vanlig at folk er sammen med noen på jobb, enn at folk ikke er det :fnise:

Det kan funke, det kan gå dårlig. Du må nesten kjenne litt selv på hva du vil begi deg ut på. Husk at mye kan gå galt i datingfasen også, kjedelig om dere skal få det kleint på jobb fordi den ene ble for ivrig etter 3 ukers dating, den andre bl elivredd og stakk, og dere fikk en klein stemning på jobb i månedsvis pga dere hadde det hyggelig i 3 uker..

Ambulanse eller noe slikt? Da jeg var vikar et sted i sommer var halvparten av de som jobbet på den stasjonen et par :fnise:

Skrevet

Ambulanse eller noe slikt? Da jeg var vikar et sted i sommer var halvparten av de som jobbet på den stasjonen et par :fnise:

Hehe nei, men bak høye murer ;)

Skrevet

I min erfaring går det fint så lenge man er sammen. Når det blir slutt, det er da du angrer.

Skrevet

Ja, som dere sier, det verste er om det blir slutt. Det er jo ikke til å komme fra at de fleste forhold tar slutt.

Det er så uutholdelig å like hverandre uten å kunne gjøre noe med det :-( Men hvis han finner seg en annen kommer jeg til å bli helt knust.

Vi burde vel snart ta en seriøs prat.

Takk for svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...