Gå til innhold

Hjelp! Har 5000 som jeg har fått streng beskjed om å bruke på meg selv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og aner ikke hva jeg skal bruke dem på. - Skikkelig luksusproblem altså!

Det skal ikke gå til å betale ned lån, ikke til å gi bort til barn, ikke til noe som jeg skal dele med resten av familien til hverdags som for eksempel kjøkkenmaskiner, møbler eller lignende.

Jeg har nok av klær foreløpig da jeg forhåpentligvis kommer til å ta av resten av gravidkiloene og komme ned i normalvekt og gidder ikke kjøpe så mye som kommer til å bli for stort rimelig raskt.

Kom med forslag, jeg sliter seriøst - ingenting er så vanskelig som å vite hva en skal bruke penger på, når en faktisk har pengene.

Skaffet meg/ oss ting jeg hadde ønsket meg tidligere i år, da jeg ufrivillig sparte opp masse penger fordi NAV somlet med permisjonspengene mine. (For de som lurer: drivhus, speilreflekskamera, hageplanter og komposteringsutstyr) , kjøpte ny ridebukse og jodhpurs i sommer og har satt av penger til ridetimer for et par semestre fremover , så nå klarer jeg ikke å komme på noenting.

Hva ville DU gjort med pengene? ( og neida, dere får heller ikke planlegge å bruke dem på noe som hele familien trenger eller lån! )

Trenger bare litt inspirasjon, da jeg ikke vet mine arme råd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

En VELDIG GOD Gigolo, eller 5000 VELDIG DÅRLIGE gigoloes!

Du får vel en vedlig god helge ferie i London for den prisen!

• Liker 1
Skrevet

En VELDIG GOD Gigolo, eller 5000 VELDIG DÅRLIGE gigoloes!

Du får vel en vedlig god helge ferie i London for den prisen!

Lurer på hva mannen hadde sagt om jeg brukte dem på 5000 veldig dårlige gigoloer! Tror han hadde angret at han insisterte så hardt på at pengene bare skulle brukes på meg da! ;-P

Gjest Twelve12
Skrevet (endret)

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kan ha problemer med å bruke 5000 på deg selv. Det finnes ikke noe enklere. :gjeiper:

shoppe shoppe :shoppe:

det er jo ikke no deiligere følelse enn å bare gå å kikke i butikker å kjøpe ting uten å se på prislappen. Å kjøpe f.eks et komplett antrekk gjør underverker for selvfølelsen og for kleesskapet. ;)

Lykke til

edit: skriveleif

Endret av Twelve12
  • Liker 1
Skrevet

massage, manikyr, frisør, kino, kjøpe noen gode bøker/ filmer / musikk . Konsert / teaterbilletter, nye vinterdekk på bilen, parfyme...

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tatt en skikkelig bli-ny dag, dratt til frisøren, massasjetime, nappe bryn, manikyr/pedikyr og kanskje en tur til hudpleier.

• Liker 1
Gjest Lunekjær
Skrevet

Siden du alt har kjøpt deg speilrefleks, hva med å investere i et godt objektiv?

Skrevet

Godt objektiv eller annet kamerautstyr, bøker/filmer/serier/musikk du har ønsket deg, en skikkelig SPA-behandling?

Skrevet

Hadde jeg fått 5000 til å bruke på meg selv nå hadde det blitt ny bunadskjorte.

Eller en sten til i allianseringen min.

Ingen av delene er "nødvendige ting; skjorta jeg har kan godt brukes noen år til, men begynner å bli litt slitt på armene, ringen er jo fin som den er men har fint plass til en diamant til.

• Liker 1
Skrevet

Mange fine tips her som inspirerer!

Nå har jeg funnet ut at jeg skal sette av litt av pengen til en kjole fra Margot. Noen synes nok at de er litt sprø og rare, men jeg er faktisk litt sær selv ;)

http://denckerdeluxe.dk/shop/margot-16c1.html

... Men må krympe 5 kg først, så den ikke plutselig blir alt for stor, når jeg går videre ned i vekt.

Spabehandling hørtes flott ut, har et par ben som sikkert ville hatt godt av litt luksus, nappe øyenbryn er notert.

Lurer også på å finne en kåpe fra Desigual, men må prøve en før jeg tør å kjøpe, da jeg vet at de klærne er rimelig små i størrelsene og må reise ti mil før jeg kan finne en forhandler. -kanskje jeg retning slett burde ta meg en shoppingtur til hovedstaden, med hotell, konsert og spa (men da må jeg ha barnevakt med, da minstemann fortsatt er avhengig av puppen og neppe

Nytt objektiv skal vi uansett skaffe oss når vi blir bra nok fotografer til å se begrensningene i de to vi har - men det var et glimrende forslag!

Fortsett gjerne å kom med tips, godtfolk! :)

Skrevet

Må du bruke de nå med en gang da? Kan du ikke vente til du har gått ned til trivselsvekt og kjøpe deg masse tøffe klær da?

En "bli ny dag" f.eks?

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk 3000 av faren min for et par år siden som jeg skulle bruke på meg selv, litt samme kriterier som du har...

Kjøpte meg en kjempestilig regnkåpe og støvler fra Ilse Jackobsen:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...