Gå til innhold

Anbefal en bra symaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. Jeg har aldri sett en ''best i test'' test av symaskiner. Jeg lurer på om noen her har en symaskin som dere er veldig fornøyd med. Det er jo så mange å velge mellom.

Det er ikke viktig at det er den billigste, det viktigste er at den er bra, men jeg vet helt ærlig ikke hva som er vanlig pris på symaskiner.. :)

Så om du har noen å anbefale er det bare å skrive, og om du vet prisen så kan du skrive den og helst. + hvor den fåes kjøpt.

Tusentakk ! Har nemlig fått en interesse for sying :D

Anonym poster: 836163d78588db8868d288d0af2de5d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo ferskere du er, desto viktigere er det med en GOD og lett symaskin! Jeg kan på det varmeste anbefale Bernina! Jeg har 2 stk, en fra 2011 og en fra min oldemor(!).

Prisene starter på 6000 hos symaskiner.no

Det er da for Bernina sveits og ikke Bernina Bernette som er en "billig"utgave prod i østen...

Skrevet

Eg har ei frå ikea, som etter mi erfaring, og etter mamma si meining er veldig god. Billig er den også, absolutt verdt kvar krone! http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40208970/

Har denne jeg også! Kjempegrei nybegynnermaskin. Har holdt på med mange forskjellige prosjekter, og ikke kommet over noe den ikke kan gjøre enda.

Skrevet

Jeg kjøpte en rimelig Janome (2030DC, kostet rundt 3500) som min første symaskin. Den er litt mer enn helt basic, blant annet har den en del sømmer som f.eks. "jukseoverlock", knapphullssøm og pyntesømmer. Den er enkel å bruke, og nå som jeg har sydd en del føler jeg ikke at selve maskinen begrenser meg noe. Jeg tenker det er best å kjøpe en maskin som har litt mer enn rettsøm og sikksakk, slik at man ikke trenger å kjøpe ny maskin om man etterhvert får mer interesse og ønsker å sy mer.

Anonym poster: a99e1412ac53ff7fd9b56c12a01e08f6

Skrevet

Jeg kjøpte en rimelig Janome (2030DC, kostet rundt 3500) som min første symaskin. Den er litt mer enn helt basic, blant annet har den en del sømmer som f.eks. "jukseoverlock", knapphullssøm og pyntesømmer. Den er enkel å bruke, og nå som jeg har sydd en del føler jeg ikke at selve maskinen begrenser meg noe. Jeg tenker det er best å kjøpe en maskin som har litt mer enn rettsøm og sikksakk, slik at man ikke trenger å kjøpe ny maskin om man etterhvert får mer interesse og ønsker å sy mer.

Anonym poster: a99e1412ac53ff7fd9b56c12a01e08f6

Når den første maskinen koster 598kr, da tenker jeg det ikke er så farlig å måtte kjøpe maskin nummer to om noen år! Jeg vet jo ikke engang om sying er helt "meg" enda :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...