Gjest Lea Skrevet 28. februar 2004 #2 Skrevet 28. februar 2004 Ved siden av kaffen, naturell eller med syltetøy. Eller med ost og/eller skinke.
Lillebi Skrevet 28. februar 2004 #3 Skrevet 28. februar 2004 Spiser det til frokost/lunsj. Som rundstykke, bare at det går an å spise det uten pålegg også...
Gjest Tristessa Skrevet 28. februar 2004 #4 Skrevet 28. februar 2004 Naturell til espresso eller te. Liker ikke å ha noe ved siden, egentlig.
Gjest Anonymous Skrevet 29. februar 2004 #5 Skrevet 29. februar 2004 I frankrike er dette en vanlig del av frokosten, med syltetøy på, men kan godt spises bar også:nam:
starie Skrevet 29. februar 2004 #6 Skrevet 29. februar 2004 Jeg er svak for de sjokoladefylte og spiser dem til kos :D
Gjest Emera Skrevet 29. februar 2004 #7 Skrevet 29. februar 2004 Jeg er svak for de sjokoladefylte og spiser dem til kos :D Ja, det er godt! Forøvrig er jo croissanter bare wienerbrød uten eggekrem...
Gjest Lea Skrevet 29. februar 2004 #8 Skrevet 29. februar 2004 Litt nugatti forvandler en vanlig croissant til en brukbar erstatning for sjokoladecroissant. Jeg liker best de med aprikos.
Arkana Skrevet 29. februar 2004 #9 Skrevet 29. februar 2004 Jeg er svak for de sjokoladefylte og spiser dem til kos :D Ja, sjokoladebrødene er kjempegode! Jeg er halvt fransk og når vi er på besøk hos familien i Frankrike kjører alltid min mormor ut til bakeriet tidlig om morgenen og tar med seg slike nystekte sjokoladebrød hjem til frokost. Utrolig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå