Gå til innhold

Reflekslue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg så litt på luene fra morild som har refleks i (her), og lurte på om noen har sett hvordan de ser ut? Syns de ser fine ut på bilder, men ser for meg at det må se litt anderledes ut når de har brukt refleksgarn. Men syns det virker som en veldig god ide, så jeg har litt lyst til å kjøpe.

(Har forresten mest lyst på denne)

Anonym poster: 95b75ddcf621214b02577b2f37488c6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å dytte denne litt, er det ingen som har sett hvordan de ser ut? Jeg lurer sånn på om de fortsatt blir myke og varme når de er laga med refleksgarn.

Skrevet

Har aldri sett slike luer før, men de så jo geniale ut da :) Tror du en slik lue kunne vært i stedet for refleksvest eller bør man ha det i tillegg?

Var jo ikke akkurat noe hjelp for deg dette, men ble bare litt nysgjerrig :)

Skrevet

Har aldri sett slike luer før, men de så jo geniale ut da :) Tror du en slik lue kunne vært i stedet for refleksvest eller bør man ha det i tillegg?

Var jo ikke akkurat noe hjelp for deg dette, men ble bare litt nysgjerrig :)

Jeg håper de kan brukes i stedet for refleksvest, men jeg vet ikke. Det hadde jo vært supert om de kan det, for det ser jo mye bedre ut med en "vanlig" lue i stedet for en refleksvest.

ts

Skrevet

Jeg har noe lignende, den gnager meg litt på ørene slik at de er såre :( Bruker noe tynt plagg under den igjen.

Anonym poster: ae16bb25479ecfd56aa29aa3c463fdb9

Skrevet

Jeg skulle ønske at folk begynte å bruke brikkereflekser i stedet for (eller i tillegg til) refleksvester, de runde som henger og dingler. Det er det eneste som duger, refleksvester ser ut som de står helt i ro når man møter dem, og de kan lett gå i ett med brøytestikker og skilter.

Når det er sagt, ønsker jeg meg en reflekslue selv! Syns de er kjempefine, og et fint supplement til brikkerefleksen. :) Kanskje jeg tar en tur i butikken i morgen og ser på dem, kan avgi rapport i så fall!

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Liker konseptet veldig godt (bortsett fra at refleksen kommer for høyt opp for billys). Refleksbånd rundt leggene er best. Og rundt håndleddene.

Jeg har planer om å strikke leggvarmere med refleksgarn. Digg til og fra trening og refleksen kommer lengre ned og synes bedre. Men droppe å strikke i rosa garn :P

Skrevet (endret)

Jeg har alltid trodd at vest var bedere enn brikke, alle sier jo at de lyser så mye bedre?

Uansett, hadde vært flott om Gaby ga en raport om hvordan luene er :)

Endret av Tudelu
Skrevet

Jeg foretrekker brikkene i alle fall, de blinker kraftig i motsetning til vestene som bare "er der" som et konstant lys. Vanskelig å forklare :ler:

• 2 år senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

- Avalon, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...