Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei jeg tror den ble sperret i går.. MEN vi har jo ventet på dere, så rart den ble det før dere kom dere inn... Jeg skal ordne det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roseduft og Hills: hvis dere sender meg en PM med hva dere heter på Facebook, sø kan jeg sende dere en invite til gruppen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva Fionel? Nå greier jeg faktisk ikke høre på den Pink sangen uten å tenke på deg :)

Hører den sikkert 3-4 ganger iløpet av dagen på radion, så du er i tankene mine ofte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva Fionel? Nå greier jeg faktisk ikke høre på den Pink sangen uten å tenke på deg :)

Hører den sikkert 3-4 ganger iløpet av dagen på radion, så du er i tankene mine ofte :fnise:

hihi! Koselig da!! Ja den er såå fin og ekte ! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn nå har vi lagt den tilgjengelig igjen! Bare å søke etter den på Facebook ;D

Men det er ingen andre enn oss som ser den?:) Vil ikke at folk jeg kjenner på face skal vite at jeg prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får også litt panikk for at flere skal vite det, tror gruppen må oppgraderes videre fra lukket også? til hemmelig eller slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å tenke på noe.

Hvem som helst kan lese dagboken din å se at vi lager en gruppe. Når jeg gikk inn på gruppen før jeg spurte om å bli medlem så jeg likevel alle dere andre. Så det vil si at hvem som helst kan se hvem som har blitt med i gruppa.

Skal være ærlig å si at jeg ikke greier å gjette hvem av dere som er hvem der inne, men er det ikke en måte å få vekk opplysninger om hvem som er i gruppa`?

Edit:

Så nå at det gikk av å velge hemmelig. Da er det kun medlemmer som ser andre medlemmer :)

Endret av Villa90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...