le_ofte Skrevet 23. april 2013 #1221 Del Skrevet 23. april 2013 Neei! sa hun virkelig dette? herregud.. Skulle ikke vært lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. april 2013 Forfatter #1222 Del Skrevet 24. april 2013 Det er vel ingen av dere som vet om det er mulig å få svar fra hio før juli? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. april 2013 Forfatter #1223 Del Skrevet 24. april 2013 Herregud jeg leste litt på nettet istad, just for fun! Og dersom man ikke får jobbet seg opp til permisjonspenger får man kun 850 kr i mnd.... Hvem O helvete klarer seg på 850kr i mnd?! Det er ikke halve husleien engang det! Langt mindre lånet!!! Herregud!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 24. april 2013 #1224 Del Skrevet 24. april 2013 Nei det går jo virkelig ikke ann. Jeg hadde en bekjent en gang som flyttet fra samboeren (de fortsatte å være kjærester) sånn at hun fikk penger som aleneforsørger. Det sier litt om tilstanden i Norge, samtidig som vi har det veldig godt i landet vårt. Jeg har troen på at du finner deg en jobb sånn at du slipper å tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. april 2013 Forfatter #1225 Del Skrevet 24. april 2013 Ja jeg håper da inderlig det!! jeg kan ikke akkurat flytte fra sambo, vi har huslån og alt ikke for at jeg ville bodd uten han heller, jeg som ikke tør å være alene hjemme etter klokken 23:00 haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 24. april 2013 #1226 Del Skrevet 24. april 2013 Innom å heier litt på deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. april 2013 Forfatter #1227 Del Skrevet 24. april 2013 Innom å heier litt på deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 25. april 2013 Forfatter #1228 Del Skrevet 25. april 2013 Haha i natt drømte jeg at dere alle sammen ble gravide og flyttet over på ett annet forum kun for gravide.. Også satt jeg heeeelt alene igjen på KG og ropte på dere! HAHAHAHHA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 25. april 2013 #1229 Del Skrevet 25. april 2013 Haha i natt drømte jeg at dere alle sammen ble gravide og flyttet over på ett annet forum kun for gravide.. Også satt jeg heeeelt alene igjen på KG og ropte på dere! HAHAHAHHA Haha. Søta! Jeg skal ikke si at jeg hadde blitt lei meg hvis jeg ble gravid nå, men jeg har ingen planer om å forlate deg hvis jeg blir gravid før deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 25. april 2013 Forfatter #1230 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Haha. Søta! Jeg skal ikke si at jeg hadde blitt lei meg hvis jeg ble gravid nå, men jeg har ingen planer om å forlate deg hvis jeg blir gravid før deg det var godt å høre Hehe jaa jeg håper også for deg :D det er nesten så vi må lage oss en gruppe på Facebook " alle de herlige jentene 2013" Hihi! Så kan vi følge hverandre for alltid :P haha Endret 25. april 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 25. april 2013 #1231 Del Skrevet 25. april 2013 Nei stakkars, for en drøm Tror nok ikke det er noe som helst å bekymre seg for søte du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 25. april 2013 #1232 Del Skrevet 25. april 2013 Hehe, ingen fare for at du blir ensom her på kg vi holder da sammen videre. Selvfølgelig kjekt om det klaffer for flere av oss prøvere samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 25. april 2013 Forfatter #1233 Del Skrevet 25. april 2013 Jaa håper det klaffer forn ALLE denne mnd :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 25. april 2013 #1234 Del Skrevet 25. april 2013 det er jo trossalt vår! :D våryre eggstokker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 25. april 2013 Forfatter #1235 Del Skrevet 25. april 2013 det er jo trossalt vår! :D våryre eggstokker? det syns jeg så absolutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. april 2013 #1236 Del Skrevet 25. april 2013 det var godt å høre Hehe jaa jeg håper også for deg :D det er nesten så vi må lage oss en gruppe på Facebook " alle de herlige jentene 2013" Hihi! Så kan vi følge hverandre for alltid :P haha Jeg har faktisk tenkt på det! Lage en lukket gruppe kun for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 25. april 2013 Forfatter #1237 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg har faktisk tenkt på det! Lage en lukket gruppe kun for oss kan vi ikke bare gjøre det da? Så kan de av oss som vil melde seg inn vil du være moderator? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. april 2013 #1238 Del Skrevet 25. april 2013 kan vi ikke bare gjøre det da? Så kan de av oss som vil melde seg inn vil du være moderator? Kan jeg godt være!! Hva skal vi kalle gruppen? KG-jentene 2013`?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. april 2013 #1239 Del Skrevet 25. april 2013 MEN; må man være venner for å bli med i gruppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. april 2013 #1240 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg gir gruppen et annet navn i starten, slik at vi alle kan melde oss inn. Når vi har gjort det, så endrer jeg navnet til noe annet, og endrer personvernsinnstillingene til lukket, slik at bare vi medlemmene får se gruppen! Kaller gruppen... solstråleklubben jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå