Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud jeg leste litt på nettet istad, just for fun! Og dersom man ikke får jobbet seg opp til permisjonspenger får man kun 850 kr i mnd.... Hvem O helvete klarer seg på 850kr i mnd?! Det er ikke halve husleien engang det! Langt mindre lånet!!! Herregud!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det går jo virkelig ikke ann. Jeg hadde en bekjent en gang som flyttet fra samboeren (de fortsatte å være kjærester) sånn at hun fikk penger som aleneforsørger. Det sier litt om tilstanden i Norge, samtidig som vi har det veldig godt i landet vårt. Jeg har troen på at du finner deg en jobb sånn at du slipper å tenke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håper da inderlig det!! :P jeg kan ikke akkurat flytte fra sambo, vi har huslån og alt :P ikke for at jeg ville bodd uten han heller, jeg som ikke tør å være alene hjemme etter klokken 23:00 :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha i natt drømte jeg at dere alle sammen ble gravide og flyttet over på ett annet forum kun for gravide.. Også satt jeg heeeelt alene igjen på KG og ropte på dere! HAHAHAHHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha i natt drømte jeg at dere alle sammen ble gravide og flyttet over på ett annet forum kun for gravide.. Også satt jeg heeeelt alene igjen på KG og ropte på dere! HAHAHAHHA

Haha. Søta! Jeg skal ikke si at jeg hadde blitt lei meg hvis jeg ble gravid nå, men jeg har ingen planer om å forlate deg hvis jeg blir gravid før deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Søta! Jeg skal ikke si at jeg hadde blitt lei meg hvis jeg ble gravid nå, men jeg har ingen planer om å forlate deg hvis jeg blir gravid før deg :P

det var godt å høre :P Hehe jaa jeg håper også for deg :D det er nesten så vi må lage oss en gruppe på Facebook " alle de herlige jentene 2013" Hihi! Så kan vi følge hverandre for alltid :P :P haha Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hehe, ingen fare for at du blir ensom her på kg :) vi holder da sammen videre. Selvfølgelig kjekt om det klaffer for flere av oss prøvere samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var godt å høre :P Hehe jaa jeg håper også for deg :D det er nesten så vi må lage oss en gruppe på Facebook " alle de herlige jentene 2013" Hihi! Så kan vi følge hverandre for alltid :P :P haha

Jeg har faktisk tenkt på det! Lage en lukket gruppe kun for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk tenkt på det! Lage en lukket gruppe kun for oss :)

kan vi ikke bare gjøre det da? Så kan de av oss som vil melde seg inn ;) vil du være moderator? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vi ikke bare gjøre det da? Så kan de av oss som vil melde seg inn ;) vil du være moderator? :)

Kan jeg godt være!! :) Hva skal vi kalle gruppen? KG-jentene 2013`?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir gruppen et annet navn i starten, slik at vi alle kan melde oss inn. Når vi har gjort det, så endrer jeg navnet til noe annet, og endrer personvernsinnstillingene til lukket, slik at bare vi medlemmene får se gruppen! :) Kaller gruppen... solstråleklubben jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...