sullå Skrevet 18. april 2013 #1181 Del Skrevet 18. april 2013 Herlig å ha deg tilbake! Skjønner at du stresser litt med tanke på jobb, men det kommer nok snart Hva med å ikke avslutte prøvingen helt, men ta det litt med ro bare i et par måneder? Altså, fortsatt ha sex, men bare når dere vil, og uten masse testing? Kun testing ETTER ikm, med mindre du skal noe som innebærer alkohol, da. Jeg vet ikke Kanskje det beste er å slutte prøvingen, kanskje dere skal fortsette uavhengig av om du har jobb eller ei. Det vet bare dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 18. april 2013 #1182 Del Skrevet 18. april 2013 Ååh, du er tilbake !! Godt å ha deg her igjen. Har jo faktisk savnet deg.. går det an?!?! Satser på at pergoen virkelig gjør jobben sin denne mnd, og at det sitter for dere. Vi har jo IKM nesten samtidig vi! Og det går jo an å dra til London uten å drikke vin Angående jobb så vil jeg ikke anbefale bemanningsbyrå. Det er så usikkert! Det kan gå mange dager mellom hver gang de ringer, og plutselig ringer de fra både Bodø og TROMSØ (!??!) på samme dag. Manpower har iallefall ikke kontroll over noenting som helst... Kan jo sikkert være greit for noen ¨være ansatt i et slikt byrå, men jeg liker det ikke. Jeg er stadig på utkikk etter noe annet. Men, det beste rådet for å få jobb er jo å faktisk finne en annonse angående jobb på nett, oppsøke arbeidsplassen personlig og levere søknad og CV der. Jeg er litt giddalaus, så gidder aldri det selv, men det er jo bare å kjøre på! Og igjen; velkommen tuuuuuusen ganger tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 19. april 2013 Forfatter #1183 Del Skrevet 19. april 2013 I dag har jeg drukket vin med min kusine og gråti mer en ellers om det kjipe livet har å by på! Det var så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 20. april 2013 #1184 Del Skrevet 20. april 2013 Angående vikarbyrå så er det litt forskjellig hvordan en opplever det. Jeg har jobbet gjennom Manpower og første gang hadde jeg et oppdrag som varte i 4-5 måneder på ett sted, før jeg ble fast ansatt. Der jobbet jeg så i et år, før jeg valgte selv å slutte. Tok da kontakt med Manpower igjen og fikk et nytt, fast oppdrag et annet sted som har vart frem til nå (14 mnd snart). Jeg satte forøvrig lønnsbetingelser i den jobben også. Jeg har kontrakt og alle rettigheter som en fast ansatt (betalte helligdager, rett til tilrettelegging på arbeidsplassen, etc). Jeg ville kun ha jobbet i vikarbyrå om jeg 1) kan få langvarige oppdrag (over mange måneder, så man ikke har usikkerheten) 2) det er mulighet for ansettelse der man er innleid 3) man ikke går ned i lønn, men holder samme lønn man er vant til fra før av (evt ber om mer om man føler man kan rettmessig kreve det, noe jeg gjorde i min siste jobb). Vikarbyrå kan være inngangsporten i jobber om man bruker de smart. Altså, satse på langvarige oppdrag i bedrifter man ønsker å jobbe. Mange arbeidsgivere tester nemlig ansatte på den måten og velger ofte å ansette de aller fleste når oppdraget utløper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 20. april 2013 #1185 Del Skrevet 20. april 2013 Så godt at du har kost deg Fionel, selv om det ikke er noe godt å høre at du gråter over det dumme livet byr på. Håper det snur og at det kommer masse fine, gode opplevelser din vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 20. april 2013 #1186 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg har forøvrig valgt å ikke bli fast ansatt der jeg jobber nå fordi jeg skal videreutdanne meg etter jeg er ferdig med mammapermen Godt å ha deg tilbake forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 20. april 2013 Forfatter #1187 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg har forøvrig valgt å ikke bli fast ansatt der jeg jobber nå fordi jeg skal videreutdanne meg etter jeg er ferdig med mammapermen Godt å ha deg tilbake forøvrig wow så koselig ned så mange tips. :D det setter jeg pris på!!! Da er kanskje ikke Manpower så dumt alikevel :D :D:D. Takk!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 20. april 2013 Forfatter #1188 Del Skrevet 20. april 2013 Så godt at du har kost deg Fionel, selv om det ikke er noe godt å høre at du gråter over det dumme livet byr på. Håper det snur og at det kommer masse fine, gode opplevelser din vei men vet du? Det var SÅÅ godt! I dag føler jeg meg MYE bedre! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 20. april 2013 #1189 Del Skrevet 20. april 2013 Sååå bra Fionel. Unner deg alt godt. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 20. april 2013 Forfatter #1190 Del Skrevet 20. april 2013 Det kan nesten virke som om pergoen funker denne mnd! For i forhold til forrige mnd har jeg hatt skikkelig hetetokter, trykk/ømmhet i eggstokkene og føler meg litt rar :danse: Syns egentlig det er VELDIG dårlig at min gyno sa at jeg bare kunne ta de kurene jeg fikk ( 2 stk ) og komme tilbake i starten av juni og sjekke cyste osv.. Men jeg får håper hun vet hva hun gjør også siden ejg gjør dette privat... Men vi får vente og se! I mogen blir det EL testing ihvretfall Ha en god natt kjære Kg Jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 20. april 2013 #1191 Del Skrevet 20. april 2013 Så bra Fionel! Ikke ofte man jubler over slike symptomer God natt og sov godt til deg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 21. april 2013 #1192 Del Skrevet 21. april 2013 Spennende å se når el kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 21. april 2013 Forfatter #1193 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg driver å fantaserer litt om å ta lappen til sommeren/høsten.. Bruke feriepenger på det.. Og heller ta en litt billig tur til spania... ( alt forutsett at jeg får ny jobb da) Ellers går alt av skatte og ferie penger til huslån osv Eneste er at jeg er LIVREDD for å kjøre bil... Jeg har VELDIG Lyst til å ha lappen og ikke være avhengig av mannen for å dra ett sted... Men jeg har SKIKKELIG angst for å skulle ta kjøretimer og å ta oppkjøring.. Jeg har skikkelig sosial angst i visse settinger, og jeg bare VET at dette ikke kommer til å gå bra.. Det å skulle sitte med ett fremmed menneske ( kjørelærer) som skal fortelle deg alt du gjør galt osv.. Nei gosh.. Og selve oppkjøring gjør at jeg bare får lyst til å legge meg ned å gråte.. MEn nå begynner venner og familie og "mase" litt.. så det er vel kanskje på tide.. Også greit å ha lappen mtp fremtidige barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 21. april 2013 #1194 Del Skrevet 21. april 2013 Det går nok helt fint, selv om jeg virkelig forstår tanken din. Moro at du har bestemt deg for å ta steget! Har du noen du stoler på du kan øvelseskjøre med til å begynne med sånn at du kanskje føler deg litt tryggere når du skal kjøre med lærer? Hadde du bodd litt nærmere skulle jeg hjulpet deg, selv om jeg sikkert er like skummel siden du ikke kjenner meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 21. april 2013 #1195 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg elsker å kjøre, men har ikke lappen. Jeg er litt sånn som deg. Med tanke på sosial angst. Men jeg tror vi bare skal hoppe i det sammen. Hadde jo vært veldig praktisk med lappen i permisjonstiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 21. april 2013 Forfatter #1196 Del Skrevet 21. april 2013 Det går nok helt fint, selv om jeg virkelig forstår tanken din. Moro at du har bestemt deg for å ta steget! Har du noen du stoler på du kan øvelseskjøre med til å begynne med sånn at du kanskje føler deg litt tryggere når du skal kjøre med lærer? Hadde du bodd litt nærmere skulle jeg hjulpet deg, selv om jeg sikkert er like skummel siden du ikke kjenner meg Du er nå søt også da Du er da ikke ukjent og jeg "Kjenner" jo deg.. føles ihvertfall sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 21. april 2013 Forfatter #1197 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg elsker å kjøre, men har ikke lappen. Jeg er litt sånn som deg. Med tanke på sosial angst. Men jeg tror vi bare skal hoppe i det sammen. Hadde jo vært veldig praktisk med lappen i permisjonstiden Jaa vært veldig praktisk også faktisk! Kunne dratt på besøk til de man ville, når man ville og ikke minst legetimer osv... Sluppet t banen jaa er vel bare å hoppe i det! Jeg kan øvelseskjøre med mannen men han blir ikke 25 før i oktober.. Jeg kan også med mamma, men neeeei.. Jeg ser for meg at hun bare blir heeeelt stressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 21. april 2013 #1198 Del Skrevet 21. april 2013 Ja, det er rart det der altså. Føler liksom at jeg "kjenner" alle dere jentene her inne. Dere er gode å ha! Du vet jo i tillegg hvem jeg er og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 21. april 2013 #1199 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg var livredd for å kjøre, og begynte med kjøretimene i mars i fjor, 22 år gammel. Jeg vil ikke si at jeg har sosial angst akkurat, men trives ikke særlig godt med fremmede mennesker (kjørelærer). Heldigvis fikk jeg en kjempekoselig kjørelærer, som jeg fungerte veldig godt med. I tillegg brukte jeg nesten et år på lappen (hadde oppkjøring i februar), jeg hadde en del kjøretimene samt øvelseskjørte masse med foreldrene mine. Fikk dermed kjørt masse, i tre ulike biler, og med tre forskjellige voksne. Det fungerte veldig bra for meg. Nå har jeg lappen, men liker fortsatt ikke å kjøre Nå KAN jeg i alle fall kjøre hvis det er noe, selv om jeg helst ser at jeg slipper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 21. april 2013 Forfatter #1200 Del Skrevet 21. april 2013 Ja, det er rart det der altså. Føler liksom at jeg "kjenner" alle dere jentene her inne. Dere er gode å ha! Du vet jo i tillegg hvem jeg er og Oh yes i do hahaha :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå