Miia Skrevet 8. april 2013 #1101 Del Skrevet 8. april 2013 Hehe, jeg kjenner meg sååå igjen! Jeg testet nesten hver dag siden EL, helt til jeg fikk mensen eller to streker, heldigvis ble det 2 streker Jeg er så spent på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 8. april 2013 #1102 Del Skrevet 8. april 2013 Har du sensitive tester eller vanlige ClearBlue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. april 2013 Forfatter #1103 Del Skrevet 8. april 2013 Har du sensitive tester eller vanlige ClearBlue? jeg har billigtester strimler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 8. april 2013 #1104 Del Skrevet 8. april 2013 ikke ekstra-sensitive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. april 2013 Forfatter #1105 Del Skrevet 8. april 2013 Nei bare de vanlige fra billigtester desverre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. april 2013 Forfatter #1106 Del Skrevet 8. april 2013 mannen spurte meg alvorlig istad om jeg hadde tatt en test og om den hadde vært positiv.. Fordi han var overbevist I går hadde han så vidt tatt ut hvitløksfeddet av kjøleskapet før jeg ropte og skreik at han hadde brukt ALT FOR MYE hvitløk i matem og at det stinket i hele huset! OGså ble jeg kjempe sur og smalt med døra ( jeg ELSKER hvitløk egentlig) Kan jo være helt tilfelidg, som jeg også påstod for han.. Og da sa han bare.. tro hva du vil, jeg har SETT deg gravid før 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 8. april 2013 #1107 Del Skrevet 8. april 2013 Haha. Må le Ta en i morgen tidlig da vel, bare sånn for moroskyld. Med innstillingen om at det er for tidlig så klart. Jeg testet en helt OK strek 4 dager før IKM Ææææh, tenk om du er gravid igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. april 2013 Forfatter #1108 Del Skrevet 8. april 2013 Haha. Må le Ta en i morgen tidlig da vel, bare sånn for moroskyld. Med innstillingen om at det er for tidlig så klart. Jeg testet en helt OK strek 4 dager før IKM Ææææh, tenk om du er gravid igjen da Da DØR jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 8. april 2013 #1109 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg er så spent! Håper du er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. april 2013 Forfatter #1110 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg er så spent! Håper du er gravid! Det gjør jeg også! Selvom det under omstendighetene passer "dårlig" denne mnd, mtp jobb, termindato og jentetur til utlandet i slutten av mai ( hvor inneholdet er baser på shopping og fylla) MEN jeg tar det imot med det største smil, og med den troen av at alt annet ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 8. april 2013 #1111 Del Skrevet 8. april 2013 Haha, GJETT om du er gravid da. Er det ikke sånn at det skjer når det ikke passer? Krysser fingrene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. april 2013 Forfatter #1112 Del Skrevet 8. april 2013 Haha, GJETT om du er gravid da. Er det ikke sånn at det skjer når det ikke passer? Krysser fingrene :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 8. april 2013 #1113 Del Skrevet 8. april 2013 Så spennende!! Tester du i morgen tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. april 2013 #1114 Del Skrevet 8. april 2013 Krysser fingrene, Fionel! Sender en haug med babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. april 2013 Forfatter #1115 Del Skrevet 8. april 2013 Så spennende!! Tester du i morgen tidlig? tja.. kanskje.. jeg skal dra hjemmefra halv seks da Men jaa.. jeg vil gjerne prøve å vente, men kjenner jeg meg selv rett blir nok en test i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 8. april 2013 #1116 Del Skrevet 8. april 2013 Lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 9. april 2013 Forfatter #1117 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Ble ingen test i dag da jeg forsov meg (for første gang på mange år)sitter nå på bussen og angrer i natt drømte jeg at jeg hadde verdens søteste tvillinger og gikk rundt med en kjempe fin tvillingvogb og babyene sov i vogna med teppe til bikka mi over seg! Haha kjørte t bane fra langt utenfor Oslo! Og det var så ekstremt mange barnevogner På den banen!!!! Og alle var sååå søte (herregud)!!!! (FOR en drøm) Hahaha venstre nippel ( og litt rundt er også ømt i dag, begynte så smått i går kveld) og når jeg nyser (allergisk mot påskeliljer plutselig ) så stikker det til på venstre side der nede.... Gosh could it be? ( tillater ikke meg selv å tro det, blitt skuffet sååå mange gange før) Endret 9. april 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 9. april 2013 #1118 Del Skrevet 9. april 2013 Oioi Herlig kommentar av samboeren din! Blir det testing i morgen da? Har ikke tilgang til smilyer, men: *spiser popcorn* og venter spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 9. april 2013 Forfatter #1119 Del Skrevet 9. april 2013 I morgen MÅ jeg nesten... Men vil fjerne vente.... Utsette skuffelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 9. april 2013 #1120 Del Skrevet 9. april 2013 Du får forsove deg i morgen også, og teste på torsdag Få kjæresten til å ta testene (gjemme dem altså ), hvis du egentlig aller helst vil vente til ikm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå