Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Jupp :) veldig koselig dame.. Så nå gjenstår det å se : Dååååh jeg hååååååper så inderlig at det nesten gjør vondt :fnise:

Kanskje du får to positive overraskelser denne måneden??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du får to positive overraskelser denne måneden??? :)

det hadde vært perfekt :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Håper sammen med deg :) Får du svar uansett? Og vet du i så fall når? :)

hun skulle se på de i slutten av uken/starten av neste :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser alt som krysses kan fionel! :) det blir skikkelig spennende å følge med hvordan det går med dere! :) (ikke at det ikke har vært spennende før altså.. :P) :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så søte :D men jeg er redd kontoen min er hacket her inne, dere ser den kommentaren over her hvor det står uhuym (ontrent) det er ikke jeg som har skrevet det... (Var på kino på det tidspunktet, og hadde visst skrevet en ganske kjip kommentar i en banen prøvedagbok som heller ikke er meg :S hat sendt melding til moderator.... Kjipt!! Så om jeg skriver noe kjipt til dere, vær så snill og kontakt meg på pm, FØR dere legger deres hat på meg :P <3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det hørtes jo virkelig ikke noe greit ut! Så ekkelt..

Jeg har ikke fått noe kjipt av deg, men lover å si fra hvis du plutselig skulle endre personlighet helt her inne :fnise:

Håper de finner ut av det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mensensmerter plutselig istad... Mens jeg var ute og tok en drink... Og nå har jeg bare døds dårlig samvittighet over de tre drinkene jeg tok, så nå dro jeg fra vennegjengen og sitter i taxi og småfurter :/ jeg er dum jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mensensmerter plutselig istad... Mens jeg var ute og tok en drink... Og nå har jeg bare døds dårlig samvittighet over de tre drinkene jeg tok, så nå dro jeg fra vennegjengen og sitter i taxi og småfurter :/ jeg er dum jeg.....

Ikke ha dårlig samvittighet!!! :) Man kan jo ikke sette livet på vent bare fordi man prøver. OG dessuten, hvor mange har ikke gått flere mnd uten å vite at de er gravide?? (LES: tenåringer på driiiiitfylla, som også blir graivde der.. :fnise: ) Det går nok helt fint, skal du se :klem:

P.S! Braa med menssmerter! :D

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ha dårlig samvittighet!!! :) Man kan jo ikke sette livet på vent bare fordi man prøver. OG dessuten, hvor mange har ikke gått flere mnd uten å vite at de er gravide?? (LES: tenåringer på driiiiitfylla, som også blir graivde der.. :fnise: ) Det går nok helt fint, skal du se :klem:

P.S! Braa med menssmerter! :D

'

Takk kjær deg :) Ble bare grepet av en visst panikk i går kveld =/ Og tenkte jeg kom til å bli hatet av mange her inne for å drikke i dpo land, vet om så mange som ALDRI ville funnet på det....... Så jeg følte meg bare så dum,trist og ensom =/ :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha dårlig samvittighet. Jeg kommer ikke til å bli helg avholds før jeg har to streker lysende mot meg :) Såklart, om man er heeeelt overbevist om at man er gravid men ikke får tatt en test er det greit å la være, men jeg ser ikke poenget med å være avholds i kanskje mange måneder bare i tilfelle :)

Endret av Doh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drakk i DPO-land. Var fast bestemt på å ikke la mitt sosiale liv lide kun fordi jeg var prøver. Sluttet så fort jeg fikk positiv test og jeg testet jo også tidlig :)

Kjipt med hacket konto. Faktisk veldig skremmende. Har moderator gitt deg svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drakk i DPO-land. Var fast bestemt på å ikke la mitt sosiale liv lide kun fordi jeg var prøver. Sluttet så fort jeg fikk positiv test og jeg testet jo også tidlig :)

Kjipt med hacket konto. Faktisk veldig skremmende. Har moderator gitt deg svar?

byttet passord;) og takk for fine ord! Roligere nå, men man blir jo litt paranoid noen ganger :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil kanskje tro jeg hadde EL før antatt siden jeg startet på pergo syklusdag 3 istedenfor 4 ;). Eller er det ikke sånn det funker?

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha i natt så drømte jeg at jeg våknet og MÅTTE teste fordi jeg var overbevist om at jg var gravid... Også testet jeg også

Lyste cb digital 6-7 mot meg... Hahahaha for en herlig drøm!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...