fionel Skrevet 1. april 2013 Forfatter #1041 Del Skrevet 1. april 2013 Hehe, det er vel ikke akuratt "drømme terminen", men det vil være en drøm komme i oppfyllelse om vi får ett barn i desember absolutt! Så lenge jeg får julestrømpe på sykehusdøra og mulighet til å se julefilmer så er jg happy! NEIDA for oss gjør det absolutt ingen ting med termin i desember ett lite julemirakel (bare kjedelig for ungen om h*n kommer 24 desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 2. april 2013 #1042 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg har bursdag i desember. Har vært "fælt" i mange år, men nå går det helt fint. Nå som jeg har blitt 23 har jeg ingen ønske om å bli eldre, og det er jo leeeenge til neste bursdag. Dessuten blir jeg jo 30 sist av vennene mine som er født samme år Og selv om jeg er født i desember ble det folk av meg også, har jeg hørt Velger å krysse fingrer selv om det betyr desember-termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 2. april 2013 #1043 Del Skrevet 2. april 2013 Hehe, så bra du tar det med godt humør Dere er flinke med sengekosen, hvis jeg kan si det sånn Jeg hadde null sexlyst da jeg gikk på cerazette, men etter at jeg har slutta har jeg lyst til å ha sex tre ganger om dagen! Det er faktisk sambo som sier nei Tja, det kan jo hende. Fikk jo ikke testa 24.mars, da jeg egentlig skulle ha EL, men så var streker kjempesterk den 25. og rimelig sterk den 26, så jeg aaaner virkelig ikke når EL var. Vi får se på søndag Akkurat sånn har jeg det også. Null sexlyst på p-piller, men nå vil jeg ha sex hele tiden. Rart hvordan de pillene ødelegger så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. april 2013 Forfatter #1044 Del Skrevet 2. april 2013 Akkurat sånn har jeg det også. Null sexlyst på p-piller, men nå vil jeg ha sex hele tiden. Rart hvordan de pillene ødelegger så mye... Jeg var faktisk helt omvendt når jeg gikk på piller for 5 år siden ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 2. april 2013 #1045 Del Skrevet 2. april 2013 Spennende å se om det blir desemberbaby her da Krysser fingrene for de jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. april 2013 Forfatter #1046 Del Skrevet 2. april 2013 Spennende å se om det blir desemberbaby her da Krysser fingrene for de jeg! takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. april 2013 Forfatter #1047 Del Skrevet 2. april 2013 Å hvorfor skal det være så forbanna vanskelig å få seg ny jobb i oslo... Ligger jo 100 tals stillinger ute, men er jo alltid flere hundre som søker på de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 2. april 2013 #1048 Del Skrevet 2. april 2013 Å hvorfor skal det være så forbanna vanskelig å få seg ny jobb i oslo... Ligger jo 100 tals stillinger ute, men er jo alltid flere hundre som søker på de Du får flytte til vestlandet Du kjenner ingen som kan hjelpe deg? Det er ofte greit med en som legger inn et godt ord for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 2. april 2013 #1049 Del Skrevet 2. april 2013 Det hjelper alltid på om du kjenner noen som kjenner noen ja Men ble det ikke noe med den 80% stillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 3. april 2013 #1050 Del Skrevet 3. april 2013 Å hvorfor skal det være så forbanna vanskelig å få seg ny jobb i oslo... Ligger jo 100 tals stillinger ute, men er jo alltid flere hundre som søker på de Ja, det er ikke så lett. Søkte en del stillinger i sommer/høst og det var ikke få ganger det var mellom 100 og 200 søkere. På den ene var det rundt 220. Helt sykt. På stillingen jeg har nå var det litt over 170 søkere, og jeg er nyutdannet uten erfaring, så det finnes håp da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 3. april 2013 Forfatter #1051 Del Skrevet 3. april 2013 I går søkte jeg på en jobb jeg har DØDS lyst på!!!! Men jeg sendte inn søknaden 5 minutter over fristen.... Tror dere det gjør noe? Burde jeg ringte og vise min interesse? Isåfall hvordan ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 3. april 2013 #1052 Del Skrevet 3. april 2013 Bare ring og be å snakke med vedkommende som var satt opp som kontaktperson i jobbannonsen. Forklar at du sendte den inn 5 minutter for sent og spør om den likevel kom med i bunken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 3. april 2013 Forfatter #1053 Del Skrevet 3. april 2013 Bare ring og be å snakke med vedkommende som var satt opp som kontaktperson i jobbannonsen. Forklar at du sendte den inn 5 minutter for sent og spør om den likevel kom med i bunken lur du haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 3. april 2013 Forfatter #1054 Del Skrevet 3. april 2013 Det hjelper alltid på om du kjenner noen som kjenner noen ja Men ble det ikke noe med den 80% stillingen? nei den ve innenfor mote men var de tre første mnd uten lønn siden det var ett nytt konsept.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 3. april 2013 Forfatter #1055 Del Skrevet 3. april 2013 Mottok en Mail nå at søknaden var mottat og t de skulle ta kontakt dersom jeg var aktuell for stillingen..... Ringe uansett? Jeg vil så gjerne ha denne jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 3. april 2013 #1056 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg ville ringt, da får du visshet i om de faktisk "tar den med" selv om den kom inn litt for sent pluss at du får vist interresse for jobben! Skal sende masse positive tanker din vei i håp om at du får den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. april 2013 #1057 Del Skrevet 3. april 2013 Mottok en Mail nå at søknaden var mottat og t de skulle ta kontakt dersom jeg var aktuell for stillingen..... Ringe uansett? Jeg vil så gjerne ha denne jobben! Jeg ville nok ringt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 3. april 2013 Forfatter #1058 Del Skrevet 3. april 2013 Dere er gode å ha :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 3. april 2013 #1059 Del Skrevet 3. april 2013 Har du ringt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 3. april 2013 Forfatter #1060 Del Skrevet 3. april 2013 Jupp veldig koselig dame.. Så nå gjenstår det å se : Dååååh jeg hååååååper så inderlig at det nesten gjør vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå