Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eller ikke... Hm.. Har ikke kommet noe mer, men mulig det bare var en liten forsmak på El :P haha gudene vet, men noe skjer ihvertfall! Juhu!!! I dag har jeg forresten bursdag og har ligget fyllesyk på sofaen i hele dag :P jaay :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Gratulerer så mye med dagen som var for 5 min siden!!! :) :) hvor gammel er du egentlig..? Om det er i orden jeg spør da..

Har du hatt en fin dag, hvis du ser bort ifra fyllesyken? :)

Håper du har fått lagt inn noen aksjer uansett ;) mtp på el-slim å alt..krysser fingre og tær for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen som var for 5 min siden!!! :) :) hvor gammel er du egentlig..? Om det er i orden jeg spør da..

Har du hatt en fin dag, hvis du ser bort ifra fyllesyken? :)

Håper du har fått lagt inn noen aksjer uansett ;) mtp på el-slim å alt..krysser fingre og tær for deg!

Takk for deg kjære deg :) Jeg er 24 år :) Jada dagen har vært fin den, masse filmer, sløving og god mat :) Og i morgen skal vi ut å spise og kose oss litt :) Aksjene ble lagt inn alikevel ja, og vips så ble jeg litt mindre fyllesyk også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg en del clearblue digital tester fra ebay:D Så nå er det bare å håpe at de skal brukes denne mnd :danse: (har ett lass med tester fra billigtester, så bruker de først) Også var jeg såååååå heldig å få en HEL konvolutt med EL tester i går :D SÅ nå skal EL finnes :danse: :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en EL test nå.. Noen formeninger?

post-32483-0-82493900-1364572748_thumb.j

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns jo den så rimelig positiv ut jeg da! Jeg vet hva dere skal! :fnise:

HIhi nå skal vi ut å spise middag faktisk :P men såååå.... :fnise: Så sikret vi oss i går kveld også, så saster på at vi treffer :D ENDELIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro dette! Krysser alt jeg har for at DETTE er deres mnd! :) Kos dere masse på middag! :klem:

Jaa kysser jeg også!! Men om det ikke går, så er jeg alikevel glad, jeg har jo fått EL :D ENDELIG :danse: :danse: :danse: :danse: Takk for det kjære deg, ha en strålende kveld du også :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...