Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Gjest jente8923

Selv om det var litt kjip beskjed å få så får du hjelp og hjelpen kommer jo tidligere enn den ville gjort hvis du hadde ventet =) Pergo er ikke så ille, selv om det kan være en del symptomer. Jeg håper at det fungerer og at du får eggløsning på pergo =) Du må nesten vurdere selv om du orker å vente eller ikke. Er det ingen ny jobb i sikte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sambo ble bare veldig bekymret.. Men vi snakket om det i går kveld.. Jeg luftet for han at vi kanskje skulle sette prøvingen litt på vent, men han sa at jeg ville få jobb før den tid.. Da jeg sa at det kan vi faktisk ikke garantare.. Ja vi bor i oslo, så er jo flust med jobber! Men ingen garanti. Da så han meg dypt inn i øynene, og sa at det viktigste nå var at jeg skulle bli mamma og han skulle bli pappa. Og at vi skulle bli det sammen, alt annet kom vi til å få orden på uansett, og skulle jeg ikke få jobb, ja da løser vi det også... Da ble jeg faktisk forelsket på nytt!!

Ingen jobb i siktet enda, men de fleste jobber jeg har søkt på nå har frist 15-20-30 mars.. SÅ vet lite neda, har ikke søkt på barnehager enda, og det vil jeg nok få jobb da jeg har 5 års erfaring fra jobb med barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fantastisk med disse karene når de snakker på den måten. Forelskelsen blomstrer når karene våre bestemmer seg for å bli voksen og ønsket om å bli pappa blir stort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjipt med cyste :/

Men!! Ei venninne av meg hadde MASSE cyster, og hun ble gravid på vanlig måte.

De brukte riktignok nesten 3 år, men hun hadde også en veldig ustabil syklus.

Nå får du begynt på pergotime, og jeg er sikker på at det vil løse seg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjipt med cyste :/

Men!! Ei venninne av meg hadde MASSE cyster, og hun ble gravid på vanlig måte.

De brukte riktignok nesten 3 år, men hun hadde også en veldig ustabil syklus.

Nå får du begynt på pergotime, og jeg er sikker på at det vil løse seg :hjerte:

jeg har god tro nå ja :D Dette ska vi få til :D Mulig jeg starter på de pillene som skal sette i gang blødningen på fredag.. Dersom den går på førse pergokur vi vi da har termin i desember, da vil jeg være rundt 10-11 uker når jeg er ferdig på denne jobben, og eventuelt begynner i ny jobb! Da er det fortsatt ett par mnd til det vil syntes og jeg behøver å gi beskjed til en ny arbeidsgiver.. Det høres jo ikke så dumt ut, og det er jo store sjanser for at jeg må på enda en kur, og da blir termin eventuelt i januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har god tro nå ja :D Dette ska vi få til :D Mulig jeg starter på de pillene som skal sette i gang blødningen på fredag.. Dersom den går på førse pergokur vi vi da har termin i desember, da vil jeg være rundt 10-11 uker når jeg er ferdig på denne jobben, og eventuelt begynner i ny jobb! Da er det fortsatt ett par mnd til det vil syntes og jeg behøver å gi beskjed til en ny arbeidsgiver.. Det høres jo ikke så dumt ut, og det er jo store sjanser for at jeg må på enda en kur, og da blir termin eventuelt i januar :)

Dette høres bra ut fionel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

:klem: godt at du fikk noen svar ved undersøkelsen i det minste. Og nå er dere ett skritt nærmere spiren også :)

Ønsker deg lykke til på din første pergokur! :) Det er ikke så ille som mange skal ha det til, og det ligger nokk mye psykisk bak symptomene også! Tenkte for min del at dersom jeg aldri leste "mulige bivirkninger" i pakkningsvedlegget, så hadde jeg nokk aldri lagt merke til noen symptom i det hele tatt ;)

Er nå på min 4 kur, og har ikke merket noe denne pp!

Håper spira sitter i kommende pergo-pp da, og at vi havner i samme termingruppe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har cyste.... holder det med pergokur? Må ikke cysten tømmes?

Jeg vet ikke altså, jeg har bare innbilt meg at det var sånn. Hva sa gynokologen? :)

I hvert fall kjekt å få vite hva som har gjort at du ikke har blitt gravid og kan fikse opp i det. Mange fine egg = baby snart, hihihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har cyste.... holder det med pergokur? Må ikke cysten tømmes?

Jeg vet ikke altså, jeg har bare innbilt meg at det var sånn. Hva sa gynokologen? :)

I hvert fall kjekt å få vite hva som har gjort at du ikke har blitt gravid og kan fikse opp i det. Mange fine egg = baby snart, hihihi :)

jeg må tilbake på ul om 3 mnd og se om den er borte. Men hun satte meg jo pergokuren og sa hun håpet jeg kom tilbake og at vi så ett foster der inne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må tilbake på ul om 3 mnd og se om den er borte. Men hun satte meg jo pergokuren og sa hun håpet jeg kom tilbake og at vi så ett foster der inne.haha jaa håper på det :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt med cyste :( Men utrolig bra at du har såpass mange egg, det gjør det jo litt lettere? :) Jeg syns du skal hoppe på pergokuren med en gang jeg.. Jo raskere du kommer i gang, jo bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt med cyste :( Men utrolig bra at du har såpass mange egg, det gjør det jo litt lettere? :) Jeg syns du skal hoppe på pergokuren med en gang jeg.. Jo raskere du kommer i gang, jo bedre :)

ja begynner på fredag :) jaa veldig skummelt med cyste, men satser på at den blir borte når/hvis jeg får igang EL igjen :D var også veldig "deilig" å få bekreftet det jeg har tenkt lenge, nemmelig st ting ikke var helt som det skulle.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja begynner på fredag :) jaa veldig skummelt med cyste, men satser på at den blir borte når/hvis jeg får igang EL igjen :D var også veldig "deilig" å få bekreftet det jeg har tenkt lenge, nemmelig st ting ikke var helt som det skulle.

Det forstår jeg godt! Håper at kroppen kommer seg i orden med pergokuren, og at det ordner seg for dere :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg godt! Håper at kroppen kommer seg i orden med pergokuren, og at det ordner seg for dere :hjerte:

det håper og tror jeg :D
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skummelt å lese at du har cyste, men så godt at du er i gode hender! Kanskje det er dette som skal til for at 2 blir til 3 Fionel! :) Jeg krysser fingrene og håper av hele mitt hjerte at en pergokur gjør susen.

Og hva gleder dette med å finne en ny jobb ++; alt løser seg på et vis. Ja, det er kanskje ikke slik du så fort deg, men det ordner seg til slutt! :) Jeg har troen på at dette med å bytte jobb er et veldig sunt valg for deg, dere som par og som prøvere! Skal se at spiren sitter før du vet ordet av det. Det er jo ingen gang det er så "lett" som når det egentlig ikke passer :ler: Dette ordner seg, du er jo så sterk og flott! :klem:

Og om det kjæresten din sa, skal si tårene dukket opp i øynene mine. For en skjønn mann! :)

Nyt hverandre og prøvingen så skal du se at du sitter med en liten tass plutselig! :)

Jeg sender dere masse gode tanker og masse babystøv! :hug::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skummelt å lese at du har cyste, men så godt at du er i gode hender! Kanskje det er dette som skal til for at 2 blir til 3 Fionel! :) Jeg krysser fingrene og håper av hele mitt hjerte at en pergokur gjør susen.

Og hva gleder dette med å finne en ny jobb ++; alt løser seg på et vis. Ja, det er kanskje ikke slik du så fort deg, men det ordner seg til slutt! :) Jeg har troen på at dette med å bytte jobb er et veldig sunt valg for deg, dere som par og som prøvere! Skal se at spiren sitter før du vet ordet av det. Det er jo ingen gang det er så "lett" som når det egentlig ikke passer :ler: Dette ordner seg, du er jo så sterk og flott! :klem:

Og om det kjæresten din sa, skal si tårene dukket opp i øynene mine. For en skjønn mann! :)

Nyt hverandre og prøvingen så skal du se at du sitter med en liten tass plutselig! :)

Jeg sender dere masse gode tanker og masse babystøv! :hug::klem:

hvos ikke du er herlig så vet ikke jeg <3 du legger så ofte igjen gode ord hos meg, og du skal vite at jeg tar til meg alt du sier :D ja han er så god han mannen min altså, kunne ikke bedt om mer!! Vi satser på at vi ikke trenger mer hjelp en pergo og at vi sitter med ett lite pergomirakel på nyåret :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i pakningsvedlegget på pergokuren nå at du ikke skal ta de hvis du har cyster... ?!?! Men jeg var hos en spesialist i gynekologi og hun vet vel hva hun driver med... Får jeg håpe.. Aah hvorfor kan vi ikke bare få til dette på den "naturlige" måten?! Blææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

:kose: ta en tlf og forhør deg for sikkerhetsskyld dersom du bekymrer deg.

Det ordner seg innen sommeren kjære deg, det har jeg troen på! :)

Endret av roseduft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...