Gjest Anonym Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg skjønner ikke hvordan noen kan forandre seg så mye på bilder fra virkeligheten. Kjenner en som er litt lubben i virkeligheten, og har ikke noe spesielt fint ansikt heller, men på bilder ser hun ut som den baben. Hun ser så tynn ut, og det ser ikke ut som hun engang har tatt i bruk photoshop. Selv har hun sagt at hun ikke gjør det. Hvordan kan noen forandre seg så mye på bilder? Det er helt ufattelig. Jeg selv har prøvd å sminke meg opp, og gjort alt for å se bra ut, men ser ikke ut som det virker Noen er nok bare heldige.. eller uheldige. Har opplevd at folk ikke engang kjenner henne igjen når de møter henne i virkeligheten. Så ille er det.
AloeVera Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Jeg kan føle meg kjempefin en kveld, men på bilder fra samme kveld ser jeg helt latterlig ut. Får svært annsikt og hudtonen ser tragisk ut. Det jeg synes ser bra ut i speilet, f.eks øyne blir ikke fokuset på et bilde. Tror det kan være noe med det å gjøre. Men svært irriterende ja. Noen er fotogene, andre ikke. Det har sikkert mye å gjøre med kameraet bilde er tatt med og lyssettingen. Noen kameraer gjengir farger bedre enn andre kameraer. Litt oppgulp fra meg ;p Endret 17. oktober 2012 av AloeVera 2
TheHairyToothfairy Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 ryktet skal ha det til at et bilde aldri lyver. dette er overtro, det er få ting som lyver så mye som et bilde. 4
Gjest Anonym Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg kan føle meg kjempefin en kveld, men på bilder fra samme kveld ser jeg helt latterlig ut. Får svært annsikt og hudtonen ser tragisk ut. Det jeg synes ser bra ut i speilet, f.eks øyne blir ikke fokuset på et bilde. Tror det kan være noe med det å gjøre. Men svært irriterende ja. Noen er fotogene, andre ikke. Det har sikkert mye å gjøre med kameraet bilde er tatt med og lyssettingen. Noen kameraer gjengir farger bedre enn andre kameraer. Litt oppgulp fra meg ;p Det er nok bedre å se dårligere ut på bilder, og bedre i virkeligheten da Føler jeg også ser dårlig ut på bilder. Det er ganske få ganger hvor jeg faktisk blir fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 ryktet skal ha det til at et bilde aldri lyver. dette er overtro, det er få ting som lyver så mye som et bilde. Enig
challenger Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 Kjenner ei som ser helt "average" ut i virkeligheten, men som blir knallfin på bilder HELE tiden. Jeg så bilde av henne før jeg møtte henne irl, og jeg trodde faktisk ikke det var samme jenta.. Har ikke sett et eneste bilde av henne som ikke er fint! Enig med AloeVera her, jeg selv kan føle meg smashing en kveld, men på bilder ser jeg ut som et takras.. Skjønner ikke hva det er som gjør det jeg:p Synes jo selv jeg stort sett ser heltt jævlig ut på bilder, og nettopp derfor HATER jeg å bli tatt bilde av. Jeg er alltid den som hopper unna, eller dekker ansiktet mitt.
Gjest Katten. Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 ryktet skal ha det til at et bilde aldri lyver. dette er overtro, det er få ting som lyver så mye som et bilde. Spesielt de man maler selv.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #8 Skrevet 17. oktober 2012 hvor gammel er hun? bruker hun mye sminke / løshår / løsvipper? Anonym poster: a480a07af669bbd95f332ae8c468e8c0
aquiz Skrevet 17. oktober 2012 #9 Skrevet 17. oktober 2012 Kjenner til det.... Jeg er ofte selv veldig fotogen på bilder, med OG uten makeup. Jeg er jo ikke stygg ellers da.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 hvor gammel er hun? bruker hun mye sminke / løshår / løsvipper? Anonym poster: a480a07af669bbd95f332ae8c468e8c0 Hun er 18 år. Både ja og nei. På noen bilder kan hun faktisk bare ha på litt sminke, mens andre bilder mye. Da er det både løsvipper og løshår.. + masse sminke selvfølgelig. Men på de bildene hun ikke bruker så mye sminke på, ser hun også pen ut. Ganske rart det der. Det som forbauser meg mest er at hun ser tynnere ut. Hvordan kan man se tynnere ut på bilder, hvis man ikke bruker photoshop?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #11 Skrevet 18. oktober 2012 Hvordan kan man se tynnere ut på bilder, hvis man ikke bruker photoshop? Det er ganske stor forskjell på om man tar bildet litt ovenfra. Da ser man slankere ut enn om det blir tatt rett frem eller litt nedenfra. Anonym poster: 99bb19530742c6239deb9432e02fa9c6
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2012 #12 Skrevet 18. oktober 2012 Det er ganske stor forskjell på om man tar bildet litt ovenfra. Da ser man slankere ut enn om det blir tatt rett frem eller litt nedenfra. Anonym poster: 99bb19530742c6239deb9432e02fa9c6 Jeg har faktisk tenkt over det du nettopp skrev. Altså, fra forskjellige vinkler. Men denne jenta her tar bilder fra alle forskjellige vinkler. Ovenifra, nedenifra, på sidene. Du skjønner poenget hehe
Djungelvrål Skrevet 18. oktober 2012 #13 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har lært meg til å posere slik at jeg ser litt slankere ut på bilder enn i virkeligheten. Men tror ikke folk blir lurt for det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå