AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg tror jeg er en pære! Jeg er ganske smal oventil, smal midje, også blir jeg rund...også blir jeg tynn igjen. Hva har jeg "lov" til å bruke? Og kanskje viktigst, hva har jeg IKKE "lov" til å bruke? Personlig elsker jeg kjoler av typen "vintage" om jeg ikke tar feil her nå? Stramme øverst og med et "skjørt" gjerne i søte farger og en cardigan over. Bruker alltid høye hæler. Nå er det dessverre vinter, og jeg må bruke andre ting. Men ender alltid opp med en jeans og en eller annen overdel. Men jeg liker å pynte meg. Men vet ikke hvordan? Skulle ønske jeg hadde en helt rett og tynn kropp, men føler jeg er en stor "klump" på midten... Flere som meg? Anonym poster: 0ba87f1d5323c58e3b98fffec7645abf
Professor Orm Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Du har lov til å bruke akkurat hva du vil. Men det er lurt å ikke få skuldre og bryster til å virke mindre, og å ikke bruke helt rette skjørt. Hvis du har smale skuldre, kan du gjerne ha cardigans med litt rysjer på skuldrene hvis du skjønner. Og om du har små bryster, kan du gjerne ha detaljer der også. Jeg synes det er fint med brede hofter, så jeg synes det er flott med skjørt som følger linjene dems, og selvfølgelig også videre skjørt som du sier. Vinteren er ingen unnskyldning for å ikke pynte seg, og ingen sier at du trenger å bruke bukser. Husk bare å ha varme kåper og jakker, og så kjører du på med ullstrømper. Hvis du fremdeles føler du må bruke bukser må du pynte deg på andre måter, feks. med øredobber, smykker og brosjer, alt avhengig av stil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå