Gå til innhold

jeg skjønner at enkelte ikke liker intimitet, MEN ÆRLIG TALT! hjelp meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner at en del menn ikke er den kosete typen som holder hender, sitter i armkrok, og slike ting. Men hva med menn som sukker oppgitt, ler og dytter meg vekk når jeg, etter å ikke ha sett ham på flere dager, vil klemme og kysse litt, hva er det med menn, hva er det med kjæresten min, når jeg sier at jeg har det tungt, at en klem ville gjort susen, han bare unngår meg når jeg strekker ut armene. Hva faen er det med kjæresten min når han ALDRI kan sette seg med meg i sofaen, bare sitter i den drittstolen jeg vil brenne!! Hva er det med kjæresten min, når jeg forteller om mine ønsker og behov for av og til ha nærhet, så avvises han meg.. Jeg mener det, vi har aldri sittet i sofaen sammen, jeg er overrasket over at han ikke tar et sete imellom når vi sitter på kino! Han viser jo ikke at han er glad i meg, jeg ber bare om litt, LITT JÆVLA nærhet i form av en trøstende klem eller kyss! Dere som lever med menn som ikke er den kosete typen, eller ikke liker intim kontakt, hvordan holder dere ut? Jeg holder ikke ut halvslappe "jeg er glad i deeeg" og slengkyss fra stolen, den drittstolen..... Jeg har prøvd å slå opp, men han snakker meg tilbake hver gang, lover meg at han skal åpne seg, kommunisere, men neida, han kan sitte i timesvis og avvise mine forsøk på kommunikasjon...... Hvorfor bare dumper han meg ikke? Han vil jo ikke ha meg, aldri følt meg mindre velkommen, alt han gjør er løfter og løgn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er jo ikke glad i deg lenger. Face reality.

Anonym poster: 46311e0c1d92cc60a6fcdd6c5a8e403b

• Liker 2
Skrevet

er du sikker på at han er forelsket i deg lengre? kanskje han bare er i forholdet fordi det er enkelt og behagelig, han får jo sex uten å trenge å ha noe ekstra nærhet.

Anonym poster: 882096bda152df8dc9fb125cc16e4723

• Liker 2
Skrevet

Noen menn er bare sånn. Jeg har også kjent en som ikke likte "sånn unødvendig fjas"

og jeg kjenner ham ikke lengre. Det får da være måte på hvor iskaldt en skal måtte godta å ha det

i et "forhold. Nytter ikke å mase heller.

"Min" kamerat var slik mot sine barn også, så det trenger ikke å være slik at han ikke liker deg, ts.

Han liker kanskje bare ikke "sånne unødvendigheter".

Enten får en finne seg i det og leve med det, eller så får en gå hvis det ikke er mulig å godta.

Anonym poster: dcac912167e0100febac1be44e9d98f4

Gjest tarandus
Skrevet

Hjelp deg selv, og snakk med ham. Si at det er slutt om han ikke kommuniserer med deg, og gjør alvor av dumpingen din dersom det ikke funker. Selvsagt orker han ikke snakke når han ser at du blir værende i forholdet uansett....

• Liker 1
Skrevet

ts, du fortjener så mye bedre, gjør du ikke? fortjener å føle deg verdsatt, elsket..

Anonym poster: afb0a1d8e8ef14b3a5883d56c9dd708a

Gjest oreokaka
Skrevet

Snakk med han. Skjerper han seg ikke, er han ikke verdt det. En kjæreste skal gjøre det glad og lykkelig, ikke sinna og trist.

Skrevet

Hvis han ikke er en som trives med "denslags", så nytter det vel ikke å tvinge han. Slå opp, finn deg en kosegutt og la han bli sammen med en som er mer lik ham.

Jeg hadde aldri klart meg uten en kosegutt, min holder rundt meg når jeg lager mat og kryper oppi fanget for å bli kilt på ryggen :fnise:

Skrevet

Han er en kosegutt. Han har jo ett dypt, alvorlig og intimt forhold med en tv-stol. Hvordan står det til med følelsene for mannen? Er han sånn nå så endrer han seg ikke. Jeg er sånn selv.

Anonym poster: ddac14367c6ad46af9ba4fee720c9f64

Gjest kvinne27
Skrevet

Hei TS.

Jeg lurer også litt på hvorfor du fremdeles er i dette forholdet? Det virker som om dette har plaget deg over lenger perioder og at begeret nå holder på å renne over. Hvordan reagerer han når du sier at du har behov for fysisk kontakt, mer nærhet etc.? Har du spurt han hvorfor han tar så avstand når det gjelder fysisk kontakt?

Jeg henger meg også på den at man kan ikke tvinge en person til den type fysisk kontakt dersom han ikke er slik av person. Men, du har behov for det og det behovet tilfredsstiller ikke din kjæreste tydeligvis. Jeg ser det også slik at du bør vurdere om du kan fortsette i forholdet slik det er eller om du bør gjøre det slutt.

Jeg synes også du fortjener å bli satt pris på og at du er lykkelig i forholdet.

Klem til deg :klemmer:

Skrevet

Jeg har en kamerat som er slik du skriver.

Han har Asperger.

Typen din kan godt være glad i deg, men han har ikke det samme behovet for nærhet og snakk om følelser. Dette blir et problem i de fleste forhold, og folk med Asperger er ofte lonere selv om de ønsker å være sammen med andre.

Skrevet

Dump han!

Han er ikke verdt det. Hadde han virkelig elsket deg, så hadde han gjort det for din skyld, for han ser jo hvor lei deg du blir.

Skrevet

Han har helt andre behov enn deg, er så annerledes enn deg og jeg lurer på hva som har ført dere sammen. Jeg tror ikke at dette er noe å satse på sammen.

• Liker 1
Skrevet

Dump han før han dumper deg.

Skrevet

Det er like ille å bli påtvunget uønsket intimitet, som å mangle intimitet man lengter etter. Enten så er ikke han forelsket i deg mer, eller så er dere sannsynligvis bare veldig ulike. Om du har forsøkt å snakke med han om det, og det ikke forandrer seg, vil jeg si at du bør godta det eller gå.

Skrevet

Jeg har en kamerat som er slik du skriver.

Han har Asperger.

Typen din kan godt være glad i deg, men han har ikke det samme behovet for nærhet og snakk om følelser. Dette blir et problem i de fleste forhold, og folk med Asperger er ofte lonere selv om de ønsker å være sammen med andre.

Det er vel ingenting i TS sitt innlegg som tyder på at typen har asberger.

Anonym poster: 2e33537224b2462bc0741b9ab969507a

Skrevet

Det er vel ingenting i TS sitt innlegg som tyder på at typen har asberger.

Anonym poster: 2e33537224b2462bc0741b9ab969507a

Hvis du mener det, foreslår jeg at du leser om Asperger og setter deg inn i hva den diagnosen innebærer.

Jeg har som sagt en kamerat som har den diagnosen, og det ts skriver er som å lese om ham. Det med å ikke ønske nærkontakt, ha store problemer med å snakke om følelser, ikke skjønne det når hun er lei seg og trenger trøst osv. Han overtaler henne til å komme tilbake når hun vil avslutte forholdet, for han ønsker henne der selv om han ikke klarer å uttrykke det på den måten andre er i stand til.

Jeg har ikke sagt at typen til ts nødvendigvis har Asperger, men ber henne lese litt om dette, kanskje det kan gi henne en del svar.

Skrevet

eksen min har asperger, han er utredet, men han klenget forferdelig mye på meg, men han innrømte at han hatet at andre tok på ham, likte ikke ettersittende klær, snakket aldri om følelser, osv....

Anonym poster: afb0a1d8e8ef14b3a5883d56c9dd708a

Gjest Katten.
Skrevet

Dump han, han fortjener en som blir i lag med ham for hvem han er - ikke hvem hun ønsker han skal være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...