Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2004 #1 Skrevet 27. februar 2004 Har bestilt sko og lurer på hva dere syns om dem? Og jeg tenkte at de går ann å bruke til bukse eller skjørt når man skal ut på byen om sommeren f.eks. Er dere enig at det går fint eller er de skoene ment som pensko til innebruk? Her er linken: www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=1199
Gjest Ethereal Skrevet 27. februar 2004 #2 Skrevet 27. februar 2004 Hva synes DU? Det er du som skal bruke skoene, og din mening avgjør.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2004 #3 Skrevet 27. februar 2004 Har bestilt sko og lurer på hva dere syns om dem? Og jeg tenkte at de går ann å bruke til bukse eller skjørt når man skal ut på byen om sommeren f.eks. Er dere enig at det går fint eller er de skoene ment som pensko til innebruk? Her er linken: www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=1199 jeg er enig med deg, syns de fint kan brukes til bukse eller skjørt når du skal på byn
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2004 #4 Skrevet 28. februar 2004 Jeg synes de var flotte til både bukser og skjørt,men forstår ikke hvordan du våger å sende etter SKO det er jo det vanskligste å finne noen som passer godt. det er jo forskjell på klær.
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 28. februar 2004 #5 Skrevet 28. februar 2004 Takk for svar. Ethereal jeg synes jo skoene er fine. Lurte bare på om de passet seg til det jeg hadde tenkt å bruke dem til. Vanligvis så bruker jeg ikke å bestille sko over nett. Denne gangen gjorde jeg det fordi jeg har vært på utkikk etter sko som ser noenlunde slik ut lenge. Siden jeg ikke bor i Oslo synes jeg det er bedre å bestille de og heller sende dem tilbake hvis de nå ikke skulle passe. Det er 14 dagers returrett. Og som regel bruker de fleste sko å passe foten min og håper disse også gjør det. :-)
Gjest Nefertiti Skrevet 28. februar 2004 #6 Skrevet 28. februar 2004 Må bare få si at skoene var rå kule! :-) Synes de går både til bukse og skjørt.
Gjest Tristessa Skrevet 28. februar 2004 #7 Skrevet 28. februar 2004 Utrolig flotte sko! Hadde jeg kunnet gå på høye hæler, ville jeg nok brukt dem til bukser, skjørt, inne og ute. Fy flate, de var jammen fine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå