Gå til innhold

Kosthold teller mer enn trening? Motsatt her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser overalt at ved slanking så teller kostholdet vesentlig mer enn treningen. Men hvorfor er det stikk motsatt hos meg da? Hadde en laaang periode her hvor jeg ikke trente i hele tatt, men spiste som en gris. Godteri HVER dag, og ellers masse usunn mat. Så tok jeg grep og kuttet ut godteri og snacks, men hva skjer? Jo, jeg legger på meg MER enn når jeg faktisk spiste masse godteri:s

Og så hadde jeg en annen periode hvor jeg trente nesten hver dag, men fortsatt spiste en del godis, og usunn mat. Men da endte jeg opp med å være ganske så "fit"..

Så i mitt tilfelle virker det som om det er KUN treningen som teller, og IKKE kostholdet.

Anonym poster: 5a9dba0344fa4d7b8ea9f394686c0172

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Leser overalt at ved slanking så teller kostholdet vesentlig mer enn treningen. Men hvorfor er det stikk motsatt hos meg da? Hadde en laaang periode her hvor jeg ikke trente i hele tatt, men spiste som en gris. Godteri HVER dag, og ellers masse usunn mat. Så tok jeg grep og kuttet ut godteri og snacks, men hva skjer? Jo, jeg legger på meg MER enn når jeg faktisk spiste masse godteri:sAnonym poster: 5a9dba0344fa4d7b8ea9f394686c0172

Når du spiser masse godteri så erstatter du det med næringsrik mat fordi du blir mett. Du har med andre ord ikke fått i deg mere kalorier i den perioden du har spist masse godteri.

Det sier seg selv at du går raskere ned i vekt hvis du kombinerer riktig kosthold med trening.

Endret av baltazar
Skrevet

Når du spiser masse godteri så erstatter du det med næringsrik mat fordi du blir mett. Du har med andre ord ikke fått i deg mere kalorier i den perioden du har spist masse godteri.

Det sier seg selv at du går raskere ned i vekt hvis du kombinerer riktig kosthold med trening.

Nei, spiste godteri i TILLEGG til vanlig mat. Jeg blir aldri mett uansett jeg, hull i magesekken. Men da jeg slutta med godis, la jeg på meg mer:s

Anonym poster: 5a9dba0344fa4d7b8ea9f394686c0172

Gjest Darthoven
Skrevet

Dette blir liksom for dumt til å svare på. Hva vil du vi skal svare? "Ja, du er et medisinsk mirakel. Meld deg opp til et forskningsprosjekt?"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...