Gjest Maja Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har en veldig fin kjæreste / eks. Drt ble slutt for en uke siden, pga litt for mye drama. Nå Prøver jeg å vinne han tilbake.. Klarer ikke å ta det inn at han faktisk er eksen. Tenkte på å være litt søt og vise at jeg bryr meg ved å legge roser på bilen hans i kveld før han slutter på jobb.. Er dette idiotisk ?
Pene sko... Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Kan være søtt. Kan være needy. Gudene vet hvordan han oppfatter det. Det er den risikoen du må akseptere i tilfelle du vil gjennomføre dette. Endret 17. oktober 2012 av Pene sko...
Eneri Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Du har jo ikke noe å tape på dette, såvidt jeg kan se. Enten åpnes en dør på gløtt, eller så er det fremdeles slutt. Jeg ville gjort det. Du kjenner ham jo, så du burde ha en liiiteeen peil på om han vil sette pris på blomster. 1
Gjest Maja Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Fant ikke bilen hans, fordi han hadde faren sin bil ( typisk i dag) Men han vil møte meg, da jeg sa jg hadde noe til han men fant ikke bilen :-) Og vase glemte jeg selvfølgelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå