AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Periodevis, ja. Anonym poster: 9df8c31c58083d4393ee5dff9f49558f
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Vel, vil du fortsette å være kjæreste da?
Gjest trine 29 Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Ts her. Jeg posta før jeg hadde fått skrevet innlegget. Jeg har vært sammen med en mann i åtte år. Jeg er veldig glad i han og ønsker å gifte meg og få barn med han. Problemet er at han ikke er interessert i å ha sex. De første par årene i forholdet hadde vi en del sex. Jeg har likevel hele tiden følt at det er jeg som har måttet ta mest initiativ. I begynnelsen følte jeg likevel at han hadde lyst på meg. De siste årene har vi så godt som ikke hatt sex. I år har det så langt kun skjedd en gang, og i fjor tenker jeg vi hadde sex til sammen tre ganger gjennom året. Jeg har blitt lei meg av dette og prøvd å forklare at sex er viktig for meg. Jeg synes det er veldig vanskelig, for så lenge jeg vet han egentlig ikke har lyst er det ikke noe gøy for meg å ta initiativ. Er dette vanlig? Jeg føler vi er så unge og synes det er trist å skulle leve et helt liv uten sex, og jeg er redd for hva det kan gjøre med forholdet vårt. Kjæresten min er ikke glad i å snakke om disse tingene, men har fått ut av han at han ikke tror det er oss eller meg det er noe galt med, men at han bare er sånn. Jeg ønsker at kjæresten min skal synes jeg er attraktiv og synes dette er vanskelig
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 jeg svarer like greit for alle her inne:han er inne i en depresjon og du får nøye deg med et kyss og en klem i ny og ne.sex er nemlig ikke det viktigste i et kjærlighetsforhold.det er nemlig kommunikasjon.
Gjest TS Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har absolutt ingen holdepunkter for å tro at han har en depresjon. Og i så fall har han hatt denne lidelsen i mange år, for dette er ikke noe som har oppstått den siste tiden. Saken er at vi har det veldig fint sammen, og det finnes ingen konkret grunn som jeg kan se til hvorfor situasjonen er som den er
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2012 #8 Skrevet 17. oktober 2012 nei...da er det ikke godt å si hva som er grunnen.hvorfor kan ikke sex være ukomplisert tenker jeg.
Sensi Skrevet 17. oktober 2012 #9 Skrevet 17. oktober 2012 Han kan sjekke progesteron nivået sitt. Det kan være hormonelt. Det kan også være tralten. Sex avler sex. Han er generelt sliten og eller stresset, Eller så er han bare sånn. Men du er ikke alene om å være i et slikt forhold.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2012 #10 Skrevet 17. oktober 2012 progesteron er et kvinnelig kjønnshormon som befinner seg et eller annet sted i menstruasjonssyklusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå