Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt er tørt og slitt pga mye kjemisk behandling. Har de siste årene brukt både shampo balsam, kur ++ fra Redken Extreme serien. Det reddet i grunnen håret mitt da det var på det verste, men føler det er på tide å prøve noe nytt nå.

Så har dere noen annbefalinger ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte godt Kérastase Resistance da mitt hår var slitt. Men hva enn du gjør, ikke bytt ut Anti Snap'en.

Skrevet

Jeg likte godt Kérastase Resistance da mitt hår var slitt. Men hva enn du gjør, ikke bytt ut Anti Snap'en.

Ikke ? Min nye frisør mente Joico sin et eller annet (husker ikke navnet) var MYE bedre. Men kanskje fordi det er den de selger i salongen.

Skrevet

Hvis ikke de selger Redken der, anbefaler de selvfølgelig noe annet. Du må ikke la deg lure, frisøren vil alltid, alltid selge ting til deg, salg er veldig viktig i slike yrker. Jeg har aldri prøvd den du snakker om, så jeg kan egentlig ikke uttale meg. Om ingen andre her har noe bedre svar til deg, så kan du jo prøve den hun anbefaler deg, det kan jo (forhåpentligvis) ikke skade.

Gjest Loverdose
Skrevet

Joico K-pak serien! Jeg bruker den selv nå og den er helt fantastisk. Har sjampoen, balsamen og hårkuren (deep-penetrating reconstructor), pluss en leave-in (liquid reconstructor). Denne serien har virkelig reddet mitt hår! Men merk deg at produktene er ekstremt dyre i Norge, men du kan få dem billig på noen av de sidene fra utlandet der de selger billige hårprodukter. :)

Skrevet (endret)

Takk for tips så langt :biggrin:

Uansett hva jeg bestemmer meg for så bestiller jeg på nett ja :) Prisene i Norge er jo helt latterlige

Venter på flere tips i et par dager til før jeg bestemmer meg.

Endret av Miss Lucky
Skrevet

Prøvd ut litt forskjellig i mitt hår (krøllete hår = naturlig tørt og slitt!), både budsjettvennlig og frisørmerker. For å si det slik, har prøvd ut mye forskjellig, og brukt ufattelig mye penger på å finne "mine" merker. For meg hjalp ikke Joico sin K-pak. Til slutt har mitt valg falt på Kerastase-serien. Håret mitt har blitt MYE finere etter at jeg begynte med den, og jeg trenger ikke lenger å pumpe håroljer for å få litt glans. Men så klart, hva som funker for meg, trenger ikke nødvendigvis å fungere for deg..

Gjest Tidssone
Skrevet

Synes dere virkelig at Joico er dyrt?

Og forresten. Tester ikke både Redken og Kerastase på dyr?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med merket Aveda, gjør underverker med mitt tørre, slitte hår. Kjøpes på Lookfantastic

• 2 uker senere...
Skrevet

Pureology repair shampoo og hydrate balsam hjalp veeeeldig for meg i fjor vinter! Varer lenge også, brukte vel et halvt år før jeg måtte kjøpe nytt. Jeg hadde tørt og slitt hår etter litt for lenge med elvital-produkter og daglig bruk av rettetang :)

Kjøpte meg morrocan oil repair shampoo og balsam nå da jeg ble tom, liker disse også veldig godt. Håret mitt er typisk nordisk, fint og glatt og tynt.

Skrevet

Redken har mange gode produkter for tørt og slitt hår spør frisøren :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har både fuktkuren og proteinkuren fra joico, og de fungerer kjempebra! Utenom det har morrocanoil og macadamia natural oil hver sin maske som funker bra og lukter godt.

Skrevet

Jeg gikk for Joico.. bestite fra feeluniqe.. og betalte ekstra for raskere levering.. etter 1 uke fikk jeg bekreftelse på at nå var varene på vei.. og nå etter enda en uke har jeg fremdeles ikke fått noe... arg!!!!

Skrevet

MoroccanOil har hjulpet mitt ultraslitte hår.. Nå er det glansfullt og føles sunt! Mirakuløst!

Skrevet

Jeg har en stund brukt en i litt billigere prisklasse; John Frieda. Jeg er veldig fornøyd med produktene derfra, iallfall de jeg har prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...