Gå til innhold

Fleip som blir tatt alvorlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du eksempler på tulleting du har sagt som har blitt tatt 100% alvorlig? Det skjer meg iblant, som en dag da jeg lette etter et kjøkkenredskap. Da jeg fant det sa jeg "så der ligger du, og sier ingenting!" En venninne av en venninne så på meg med dyp undring og sa forsiktig "den kan da ikke snakke...?" Jeg lo, hun så enda mer forvirret ut. :sjokkert:

Anonym poster: 6de88f6f2f7594bfda4299546e530abf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en utblåsning om musikktekster lira jeg av meg noe sånn som : Aaarg ! Nesten alle musikktekster handler jo om det samme.. Så lei. Om det kom noen hit fra en annen planet så hadde de jo sett helt klart at, la oss si, 90 % av alt vi kaller musikk, med ord, handler om greier rundt vårt parringsrituale !!!"

Min venninne: Jøss sier du det. Er det sant ? Så mye som 90 % :fnise:

Anonym poster: 0fb64d4d59aa33ef10ecc52570be6fd5

Skrevet

Husker når jeg var 14 år og hadde flyttet til utlandet. Det var rett før juleferien og på slutten av fysisktimen lurte læreren på hva vi ønsket oss til jul. Alle ramset opp og når det kom til meg så sa jeg "Jeg ønsker meg det og det, men er ikke sikker på om julenissen har fått med seg adresseforandringen"

Da var det 15 par kulerunde øyner som så på meg og en av de mer vågale lurte forsiktig på om jeg ikke visste at nissen ikke eksisterer...

:nissegutt:

Skrevet

Jeg var hos psykologen, og var i gang med en grundig utredning. Det er maaaange hefter med spørsmål vi måtte igjennom, av typen ja/nei, og mange av spørsmålene var de samme, bare formulert forskjellig.

Etter å ha fått spørsmål om jeg hørte stemmer i hodet for n'te gang, (noe jeg aldri har hatt) fant jeg det for godt å svare "Stemmen i hodet mitt sier jeg ikke får lov til å svare på spørsmålet!"

Uheldigvis var ikke denne psykologen og jeg helt på nett, og hun trodde jeg var seriøs. Jeg måtte bruke iallefall et kvarter på å overbevise henne om at jeg bare spøkte, likevel var det med skepsis i blikket hun til slutt avsluttet timen. Jeg dummer meg ut i det minste med stil, om jeg skal si det selv:p

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...