Gjest snoopy_93 Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Hei! Jeg lurer på om noen av dere har forslag til en god, billig pc som man kan spille the sims3 på? Den pc'n jeg nå skriver fra har fått det for seg at det er greit å hoppe tilbake til "velkommen" delen av oppstarten. Det har skjedd to ganger på kort tid nå og pc'n har akkurat blitt re-installert - så tviler på at det er noe virus. Mulig at innmaten i pc'n begynner å bli sliten etter et par uhell igjennom 4år. (mistet den i gulvet 2ganger - fra mindre en én meter)
Gjest EryMax Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har en Acer Aspire sak til 5000 kr, den funker å spille Sims 3 på
kattepus89 Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg tror det vil være lettere for deg å gå i en butikk og spørre. Si hva du skal bruke den til og så hjelper de deg å velge riktig. Sims 3 er ikke et veldig heavy spill, så pass deg hvis de prøver å få deg til å kjøpe en gamer-pc til 10-12 000...
-Jiinxs- Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Jeg vil si du får mer for pengene, om man bestiller på nette. Er det laptop eller en stasjonær pc du er ute etter? Du kan også komme med en max pris, så kan folk som er innom tråden komme med forslag. Endret 20. oktober 2012 av -Leon-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå