AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Har vært sammen i et knapt halvt år uten å erklære oss som kjærester. Det har vært et til og fra forhold på mange måter siden han har vært usikker på om han vil ha et fast forhold og jeg har vært usikker på om vi kun er good fuckings friends siden han har virket forbeholden. Men etter par måneder pratet han i søvne før jeg skulle på en tur til syden og sa at han og bikkja ville savne xxxxxx (mitt navn). Og natt til i dag dro han meg inntil seg to ganger og sa at han elsker meg og holdt meg tett. Jeg sa ingenting, krøp bare inntil han og ble usikker på om han drømte selv om pusten indikerte at han ikke sov eller kanskje halvsov. I går kveld var han ekstra kosete selv om jeg har det måndelige, og ville ha tett kontakt mens vi så på tv. Jeg trakk meg litt unna, men da virket han fornærmet og jeg sa at jeg ikke alltid klarer tett kontakt hvis jeg er sliten og at det ikke har noe med han å gjøre. Men han sa: Se på meg. Og vi begynte å kose likevel og kyssene var ømme og for min del fylt av følelser. I de siste ukene har jeg trukket meg litt unna mens han har tatt mer intiativ enn tidligere. Hvordan kan jeg tolke dette? Ville ikke si noe før vi dro på jobb. Følte at det ville bli pinlig hvis han ikke husker noe. Anonym poster: 108ba899345ee468f4476823fc5cfb3a
Gjest Emeritus Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Det var søtt, synes nå jeg! Kanskje han simpelthen har utviklet sterkere følelser for deg? Bare innled samtalen med å spørre om han husker noe fra det han sier i søvne/halvsøvne? 4
Eiil Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Tydelig at han har lyst til å ha et litt mer kjæreste forhold enn det du tidligere har vært vant til. 2
Gjest Twelve12 Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Han virker jo som han er genuint glad i deg da. Hvorfor trekker du deg unna? Er du kun ute etter en ff? 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Har trukket meg litt unna er fordi jeg har følt meg usikker på hans følelser og følt at jeg har gått på gress. Han har vært ærlig hele veien, men i høst har vi ikke pratet om forholdets art, men møttes flere ganger i uka. Og etter at han pratet i halvsøvne eller i søvne ville det ikke ført til en avklaring. Han kan jo være forelsket i en annen og trodd det var henne i drømme. Det vil oppstå en pinlig situasjon selv om det var meg han mente hvis jeg tar dette opp. Kanskje han ikke vedkjenner seg sine følelser, men pratet i søvne og underbevisstheten er mer våken enn han er? Det eneste jeg oppnår hvis jeg spør han om han mente det han sa i natt er at han ikke vet hva han sa. Eller om jeg forteller han hva han sa, vil han da føle seg presset om han ikke husker noe og ikke mente det eller er bevissst sine følelser? Dette lar jeg bare ligge. Vil jo helst høre de ordene mens en mann er våken og ikke hvis han fabler i halvsøvne. Men er det noen andre som har menn som prater i søvne og kommer med følelsesmessige utbrudd? Ts Anonym poster: 108ba899345ee468f4476823fc5cfb3a
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 Har trukket meg litt unna er fordi jeg har følt meg usikker på hans følelser og følt at jeg har gått på gress. Han har vært ærlig hele veien, men i høst har vi ikke pratet om forholdets art, men møttes flere ganger i uka. Og etter at han pratet i halvsøvne eller i søvne ville det ikke ført til en avklaring. Han kan jo være forelsket i en annen og trodd det var henne i drømme. Det vil oppstå en pinlig situasjon selv om det var meg han mente hvis jeg tar dette opp. Kanskje han ikke vedkjenner seg sine følelser, men pratet i søvne og underbevisstheten er mer våken enn han er? Det eneste jeg oppnår hvis jeg spør han om han mente det han sa i natt er at han ikke vet hva han sa. Eller om jeg forteller han hva han sa, vil han da føle seg presset om han ikke husker noe og ikke mente det eller er bevissst sine følelser? Dette lar jeg bare ligge. Vil jo helst høre de ordene mens en mann er våken og ikke hvis han fabler i halvsøvne. Men er det noen andre som har menn som prater i søvne og kommer med følelsesmessige utbrudd? Ts Anonym poster: 108ba899345ee468f4476823fc5cfb3a Min gjør, akkurat sånn som du beskriver, når han er i litt stressa perioder. Vi har vært gift i 10 år. Han husker ingen ting når han våkner. Virker som han kanskje føler at han er mentalt litt borte fra meg når han har en sånn stresset periode på jobben, og så tar underbevisstheten hans det igjen om natta Anonym poster: 320925cdf2edaac638c3764205058c42 1
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Du har bare en ting å gjøre , hopp i det og spør hvordan han føler for deg. Han går sannsynligvis rundt med følelser som han er redd for å si til deg, kanskje i redsel for å bli avvist. Eller du kan si : kjære, jeg tror faktisk at jeg er blitt skikkelig glad i deg, gi ham et smellkyss på munnen og vent på reaksjon. Bedre slik, enn å gå rundt å tvile :-) Lykke til !
Pene sko... Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Skal jeg si deg en liten hemmelighet: Jeg har gjort det samme en gang. Lot som jeg halvsov mens jeg sa det, for å teste hvor landet lå. Var usikker på hva hun synes og samtidig syntes jeg at det var fælt å ikke kunne lette på hjertet. Med hennes samtykke kunne jeg liksom slippe meg mer løs. Så jeg er enig med Gjest i innlegg #7. Endret 18. oktober 2012 av Pene sko...
smilo Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 Skal jeg si deg en liten hemmelighet: Jeg har gjort det samme en gang. Lot som jeg halvsov mens jeg sa det, for å teste hvor landet lå. Var usikker på hva hun synes og samtidig syntes jeg at det var fælt å ikke kunne lette på hjertet. Med hennes samtykke kunne jeg liksom slippe meg mer løs. Så jeg er enig med Gjest i innlegg #7. Jeg tenkte også samme tanke at han ikke tør ta det opp i våken tilstand, og lanter som han sover for å se reaksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå