Gå til innhold

Hva gjør jeg..?! ..utro

Anbefalte innlegg

Gjest lydmila
Skrevet

Vi har vært gift i snart 8 år, siste året har jeg vært utro med en kompis av oss et halvt års tid. Det ble oppdaget og sønnen vår på 8 fikk også greie på det...:-( veldig dårlig gjort!!

Vi har hatt det tubolent i forholdet siste året, og nå går vi da fra hverandre.

Jeg er glad i han jeg har vært utro med, og har lyst å satse på ham.

Min nå ex er helt knust og sier han ikke vil ha noe med meg å gjøre så lenge jeg fortsatt er sammen med ham!!!, ..Jeg tenker på jula, samarbeid om oppdragelse å sånne ting.. Vi bor på en ganskje liten plass og han sier dette bare er flaut både for ham og meg...

Han sier jeg har svikta ikke bare han men ungen og, men han vet jo at vi hadde det ikke godt siste tia... jeg veit det ikke var riktig av meg, det vet jeg, men hva gjør jeg????? skal jeg droppe "kjeresten min pga ham og for sønnen vår, som han sier?? Mora mi er også helt fra seg...

Hva gjør jeg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på familierådgivingskontoret, de kan hjelpe med råd om dette.

Anonym poster: 31c2f743c32401aa1b60f044d473c48d

Skrevet

Om du skal droppe kjærsten din for mannen din?!?

Du skulle ikke hatt en kjæreste, du er gift!

Ikke rart at de er i fra seg. Oppførselen din er helt på trynet.

Gjest Lydmila
Skrevet

Om du skal droppe kjærsten din for mannen din?!?

Du skulle ikke hatt en kjæreste, du er gift!

Ikke rart at de er i fra seg. Oppførselen din er helt på trynet.

...men vi hadde jo det ikke bra... jeg veit det feil..men jeg er jo glad i han nå ..:-/

Skrevet

Vel, i følge Kvinneguiden så er det:

- Lett å bli fristet til utroskap

(Det er for øvrig også sunt for forholdet hvis en av partene er det, skal vi tro kvinneguiden)

Anonym poster: 3d1a7416fb18b78bd6b82950f6dc11fe

• Liker 1
Skrevet (endret)

...men vi hadde jo det ikke bra... jeg veit det feil..men jeg er jo glad i han nå ..:-/

Dere hadde det ikke bra sier du?

Det er tydligvis ikke blitt bedre etter utroskapen. Du har gjort situasjonen verre.

I tillegg har du vært med en felles kompis av dere.

Jeg har ingen sympati for deg.

Om en ikke har det bra i et forhold, fikser en det. Om det ikke går an å fikses, går en.

Endret av Snuppi
Gjest tarandus
Skrevet

Du skylder på (eks)mannen din for at DU var utro? Man må begge jobbe med forholdet, og greit - dere begge jobbet neppe mye med det, men løsningen er ikke utroskap. Skam deg.

Til selve spørsmålet ditt, så vet jeg ikke hva du bør gjøre. Tenk bare på det at kompisen din bare kan være en flørt, og vips - så har du en usikker unge, en knust eksmann, et havarert ekteskap, et ødelagt vennskap og masse snakk på bygda ;)

Gjest Lydmila
Skrevet

Alvorligtalt! Jeg gjorde et forsøk, eller VI gjorde et forsøk for å redde ekteskapet, da hadde jeg ikke sex med vennen min i den tia, så blei vi enige om gå fra en annen. Jeg var ikke ærlig dam og så det bare var den ene gangen, det får jeg f"#¤# svi for nå når han fant ut at det var flere ganger..men det er grenser vel.

Mener dere virkelgi at jeg ikke ska få lov å bli glad i annen?? og ikke bygge et forhold med han jeg var utro med??? det er vel det dere sier.. :-/

herregu! jeg er jo lei meg, sympati!!!

Skrevet

Alvorligtalt! Jeg gjorde et forsøk, eller VI gjorde et forsøk for å redde ekteskapet, da hadde jeg ikke sex med vennen min i den tia, så blei vi enige om gå fra en annen. Jeg var ikke ærlig dam og så det bare var den ene gangen, det får jeg f"#¤# svi for nå når han fant ut at det var flere ganger..men det er grenser vel.

Mener dere virkelgi at jeg ikke ska få lov å bli glad i annen?? og ikke bygge et forhold med han jeg var utro med??? det er vel det dere sier.. :-/

Flytt derifra, ta med deg elskeren din, så lar du sønnen bli igjen med faren, hvis elskeren vil ha deg da...

Anonym poster: e6655e5bc0422c86533b809eef7c7266

• Liker 2
Skrevet

Du har virkelig dummet deg ut. Du har såret mannen din og sønnen din.

DU vil ha sypmati??

Skrevet

Hvis forholdet ikke var bra til å begynne med skulle dere ha gjort det slutt FØR du gikk å var utro med en annen. Og skylde på at dere ikke hadde det bra sammen er ikke en unnskyldning. Når dere giftet dere inngikk dere en avtale om "I gode og ONDE dager". Også vil DU ha sympati? Nei, den får du leite etter en annen plass for den får du ihvertfall ikke fra meg!

• Liker 3
Skrevet

Du har virkelig dummet deg ut. Du har såret mannen din og sønnen din.

DU vil ha sypmati??

Hun har jo rettferdiggjort handlingene i sitt indre, du vet, - for kvinner så er alle handlinger rettferdiggjort med en gang de blir "glad i".

• Liker 1
Gjest Lillemor
Skrevet

Du har driti på draget, skam deg og lid i stillhet! Du fortjener ikke sympati. Det gjør derimot din mann og sønn, som du har påført stor smerte med din egoistiske handling.

Skrevet (endret)

Hun har jo rettferdiggjort handlingene i sitt indre, du vet, - for kvinner så er alle handlinger rettferdiggjort med en gang de blir "glad i".

At du tiltaler kvinner som en gruppe, ikke som individer sier mye om deg.

Det er idiotisk rett og slett! Denne kvinnen er ingen representant for en gruppe kvinner.

På bakgrunn av dette går det ikke an å ha en seriøs debatt med deg.

Endret av Snuppi
Skrevet

Fy faen, hadde partneren min hatt seg med en felles bekjent hadde det tiltet for meg, og begge to hadde fått hørt det til gangs. Ludder.

Anonym poster: 7c0ccab2cfd5368b1e611630e0a903af

• Liker 1
Skrevet

Sorry meg, men: Dustekjerring. Er jo din egen skyld at du har roti deg oppi alt dette. Skaff deg litt selvinnsikt. Ingen sympati fra meg! DET FINNES INGEN UNNSKYLDNING SOM UNNSKYLDER UTROSKAP.

Skrevet

Forresten kan jeg ikke skjønne at det engang er et spørsmål hva du skal gjøre når det er enten sønnen din eller flingen din.

Skrevet

Faen folk er så dumme i hodet. Får lyst å slå deg med en spade i hodet, trådstarter. Prøv iallfall være litt voksen opp i hodet ditt og forstå at du selvsagt ikke kan kjøre på med nye kjæresten med en gang. Selvsagt trenger du ikke å gjøre det slutt med han for evig og alltid. Men nå roer dere det helt ned og tar en liten pause. Du eller mannen flytter ut, dere blir enige om samvær og økonomi, og når alt det er på plass, og sønnen din har fått tid til å komme seg, SÅ kan du starte med den nye kjæresten din.

Kommer virkelig ikke barnet ditt i første rekke??

Anonym poster: 0676eef640e374db9a7c3d776d6d163c

• Liker 5
Skrevet

At du tiltaler kvinner som en gruppe, ikke som individer sier mye om deg.

Det er idiotisk rett og slett! Denne kvinnen er ingen representant for en gruppe kvinner.

På bakgrunn av dette går det ikke an å ha en seriøs debatt med deg.

Mener dere virkelgi at jeg ikke ska få lov å bli glad i annen??

Du skjønner vel selv at en mann ikke kunne ha skrevet det der!? Det der er kvinnetanker og ikke noe som kommer fra en mann.

• Liker 1
Gjest grapefrukt
Skrevet

Mener dere virkelgi at jeg ikke ska få lov å bli glad i annen??

Du skjønner vel selv at en mann ikke kunne ha skrevet det der!? Det der er kvinnetanker og ikke noe som kommer fra en mann.

Waco, tankegangen din er like på jordet som TS - skjønner du er her for å provosere, men kan du vennligst la være å svare i tråder når du kun gjør det for å spore av?

Greit at du sliter personlig, men det er fint om dine bittre erfaringer slutter å gå ut over andres bruk av forumet.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...