AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg føler kroppen min endrer seg så mye fram og tilbake på kort tid. Merker det på klærne da, først og fremst. Bukser og shortser og sånn. Jeg lever et ganske regelmessig liv, men enkelte uker så hender det også at jeg er mer fysen enn vanlig, og noen uker hender det jeg ikke rekker å trene/bevege meg like mye som vanlig. Poenget er at med en gang jeg har en uke uten å få trent så bare eser det ut. Buksa som var litt løs i livet er for trang, magen står ut. Samme hvis jeg har noen dager hvor jeg gir litt etter for å spise litt ekstra så skjer det samme. Det er så plagsomt, skal vel ikke være sånn at det skal endre seg så ofte over et kort tidsrom!? Det fine er jo at om jeg har en uke eller to hvor jeg er veldig flink å beveger meg mye f.eks så blir kroppen fort mye fittere Anonym poster: a3bebc94d3f748d76d0ec6bc4acfdd54
Gjest *Maja* Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Vann, avfallstoffer og oppblåsthet gjør at en "eser" ut i perioder. Merker selv det etter dager med ekstra karbs og sukker. Er helt normalt
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Både uvanlig mye karbohydrater og saltmat gjør meg så oppblåst at jeg ikke kan ha på meg klokken som til vanlig henger løst Mye fiber gjør meg så oppblåst at jeg ser gravid ut. Sånn er det bare, det er ganske vanlig, om enn plagsomt. Anonym poster: 6e1dfcbcd71387b9e0f3a5b5d07ed046
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Jojo, men jeg spiser f.eks aldri gluten, altså aldri bakevarer og så for meg at det var sånt man este ut av. Mest fraværet av trening (og motsatt at jeg går/jogger litt) som har mest å si. Har spist litt sjokolade og sånn i det siste, men ikke store mengder. Det er det mest usunne jeg kan komme på. Men har muligens spist litt for mange kcal generelt. Og det er derfor jeg syns det er rart at det kalorioverskuddet merkes så raskt! Anonym poster: a3bebc94d3f748d76d0ec6bc4acfdd54
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 "Sjokolade og sånt" innebærer antageligvis mye sukker. Sukker er karbohydrater, og er kjent for å føre til at man blir vannete i kroppen. Når man trener svetter man mye, og mister salt, noe som igjen fører til at man holder på mindre vann, ergo vil man føle seg mindre vannete og kroppen vil også bli "mindre". Det er ikke noe mystisk eller farlig med dette, det er helt normalt. Anonym poster: 6e1dfcbcd71387b9e0f3a5b5d07ed046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå