Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Er det noen her som kan hjelpe meg å forstå dette. Vi har snakket og snakket, men jeg sitter igjen med et spørsmål. Hvorfor??? Men han vet ikke hvorfor han gjorde dette. Er det normalt å ikke vite hvorfor man går bak ryggen på noen. Jeg skjønner ikke helt det. Hjelp!!!
O'hara Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Han er det kanskje ikke bevisst? Ikke alltid man har gode svar å gi hvorfor man gjør det ene eller det andre, eller kanskje han ikke vil si det? Du kan ikke kreve svar fra han, men bare finne ut hva du selv vil gjøre med det faktum at han har vært utro.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Samme spørsmålet sitter jeg med, og samme svar får jeg.. Har prøvd å snakket om det flere ganger, men jeg får aldri noe konkret svarpå hvorfor.. De hadde kanskje en tanke der og da, men når de ser tilbake på det i ettertid kan de kanskje ikke forstår hvorfor de gjorde det! Jeg har egentlig prøvd å legge spørsmålet dødt sånn at vi kan komme oss videre. Anonym poster: c68d1684b7f178a7e770570e7a34e3e0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Han lot følelsene ta over og lot seg rive med på grunn av at han var kåt, enkelt og greit. Typen din har dårlig selvkontroll, er det noe du vil forholde deg til i framtiden, er noe du må ta et valg om. Vil du være sammen med en mann som mangler selvkontroll og som unnskylder seg ved å si at "jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det", er det bare du som vet. Jeg vet hva jeg ville gjort. Anonym poster: 1f36384397a8ea28ef9773ffa41a9869 2
IcarusXI Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Av og til skjer ting. Det er normalt at personen som er utro vet ikke hvorfor det skjedde selv om de virkelig ikke ønsket det skjedde, det er så mange variabler som forandrer seg fra person til person v Spørsmålet er om han har dårlig samvittighet og om dere liker hverandre enda. Hvis ja, så bør dere prate det ut og jobbe med tilliten på nytt. Hvis ikke, lite annet valg.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 Hvis han ikke vet hvorfor han gjorde det, hva stopper det fra å skje igjen? Det er vanskelig å bygge opp tillit igjen til noen som ikke kan forklare sine handlinger... Anonym poster: a94bdf8a7a93b9e8c0fac8e185890465
Gjest Dream89 Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 Han mener kanskje at det ikke var planlagt. Men hvorfor var fordi han hadde lyst! enkelt og greit!
Gjeste mann Skrevet 17. oktober 2012 #8 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg slet også lenge med Hvorfor....Hvorfor, hvorfor, hvorfor..gjorde hun dette mot meg? Etter hvert så forsto jeg at "hvorfor" ikke hadde noe med saken å gjøre. Det var faktisk et "blindspor" for å komme videre. At utroskapet ikke hadde bakgrunn i vårt forhold, og ikke var rettet "mot meg" var en knallhard og vanskelig nøtt å knekke. Hun elsket meg faktisk, selv om hun svek meg. Det hadde ikke noe med meg å gjøre...å forsone seg med dette var et viktig skritt. 2
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2012 #9 Skrevet 17. oktober 2012 Tusen takk alle sammen for gode og reflekterte svar. Jeg skal ta de med meg alle sammen :-) Det hjelper å få andre til å se ting fra utsiden. Takk igjen!! Og til Gjeste Mann: Akkurat det du sier at hun sa til deg, har han også sagt til meg. At det som skjedde hadde ingenting med meg å gjøre og at vi ikke hadde/har det dårlig i vårt forhold. Er dere forresten forsatt et par?
Gjeste mann Skrevet 17. oktober 2012 #10 Skrevet 17. oktober 2012 Tusen takk alle sammen for gode og reflekterte svar. Jeg skal ta de med meg alle sammen :-) Det hjelper å få andre til å se ting fra utsiden. Takk igjen!! Og til Gjeste Mann: Akkurat det du sier at hun sa til deg, har han også sagt til meg. At det som skjedde hadde ingenting med meg å gjøre og at vi ikke hadde/har det dårlig i vårt forhold. Er dere forresten forsatt et par? Hei, ja vi er fortsatt gift. Vi hadde vært sammen i 20 år da dette skjedde, det er et halvt år siden nå. Hun hadde et heftig sidesprang og var utro to ganger i løpet av en uke. Det er ikke noe tvil om at dette har vært den største krisen i mitt liv og i vårt forhold....Jeg føler vel at vi har kommet styrket ut av det til slutt og har det nå faktisk bedre enn før. Men det har vært en lang og vond prosess der vi begge har vært nødt til å gå helt ned i kjelleren. Lykke til! Det er viktig at han har tolmodighet med deg og at du får lov til spørre de samme spørsmålene om og om igjen. Skal dere komme gjennom dette så må dere begge være 100% innstilt på å klare det. Registrer deg gjerne og send meg en PM hvis du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå