Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hår som krever føning med rundbørste for at det skal se pent ut. Men nå er jeg lei av å bruke så mye tid på føning og vurderer å bruke rettetang i stedet.

Blir håret veldig slitt av å bruke rettetang annenhver dag? Bruker allerede produkter som beskytter håret mot varme. Tenkte i tilfelle å kjøpe meg en bra tang, GHD eller lignende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir slitt av føning også, så sånn sett er det ikke noe forskjell. Så lenge du bruker varmebeskyttende spray/krem etc. så burde det gå bra:) Har selv GHD-rettetang, og liker den kjemoegodt:)

Anonym poster: 81cea3a0af86fa32063b271a164e029d

• Liker 1
Gjest Loverdose
Skrevet

Håret blir dessverre mer slitt av føning! Så at du legger over til rettetang kan kanskje være godt for håret ditt? ;)

Selv har jeg brukt rettetang siden jeg var... Gud, husker ikke hvor gammel jeg var, men det er ekstremt lenge siden. For 7 år siden kanskje? Håret mitt har så klart blitt litt slitt, men det er bare i tuppene det sliter - selve håret er sunt og sterkt. Med god rettetang og bra varmebeskyttelse, så blir det ikke så ufattelig slitt, nei! Selv har jeg GHD og er utrolig fornøyd. :) Har hatt min i 3 år.

Skrevet

Håret blir dessverre mer slitt av føning! Så at du legger over til rettetang kan kanskje være godt for håret ditt? ;)

Selv har jeg brukt rettetang siden jeg var... Gud, husker ikke hvor gammel jeg var, men det er ekstremt lenge siden. For 7 år siden kanskje? Håret mitt har så klart blitt litt slitt, men det er bare i tuppene det sliter - selve håret er sunt og sterkt. Med god rettetang og bra varmebeskyttelse, så blir det ikke så ufattelig slitt, nei! Selv har jeg GHD og er utrolig fornøyd. :) Har hatt min i 3 år.

Kan du anbefale noe varmebeskyttende? Jeg er selv helt avhengi av rettetang for å holde håret "sammen" .. MEN har jo vært så dum og aldri brukt noe varmebeskyttende...

Anonym poster: 060622fcd50928a796dbd4e943ce0506

Gjest Loverdose
Skrevet

Kan du anbefale noe varmebeskyttende? Jeg er selv helt avhengi av rettetang for å holde håret "sammen" .. MEN har jo vært så dum og aldri brukt noe varmebeskyttende...

Anonym poster: 060622fcd50928a796dbd4e943ce0506

Jeg er veldig fornøyd med denne fra Wella! Den er kjempe god. :)

wella-thermal-image.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...