Gå til innhold

Synes dere gutta det er stygt med stort arr på jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er slank og fin utseendetmessig, men har et stort arr på magen etter en komplikasjon i forbindelse med en operasjon.

Hva syns dere menn om det?Mister dere lysten når trusa kommer av og det dukker opp et stort stygt arr over magen ?

Tørr ikke å bli sammen med noen pga arret mitt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mennesker som ser på det som et problem, fordi de må finne problemer med alle de dater. Det er egentlig like greit å ikke vimse med disse!

Jeg har en som kysser arret mitt, og aldri har mistet noe lyst. Og de finnes flere av disse mennene, selv om det er greit å advare så de ikke blir overrasket når de trekker opp genseren. Ikke vær redd. :)

Anonym poster: b98d32feb0a601b14c2397d6b6aa4f54

• Liker 1
Skrevet

Nei, det hadde ikke brydd meg :)

Tyder jo på at det er i forbindelse med en viktig operasjon, og noe sånt skal ikke ha noe å si.

• Liker 9
Skrevet

Altså... om en mann ikke tenner på deg pga. et arr som kom fra en operasjon som reddet livet ditt(?), så kan han gå å ta seg en bolle. Du er da et menneske, ikke et arr!

• Liker 9
Skrevet

Var sammen med en dame som hadde et langt arr etter en veldig akutt blindtarmoperasjon. Videre har jeg datet ei som hadde et solid søkk i låret etter en livreddende sprøyte som barn. Tredje dama hadde samme søkket i ene rumpeskalken, også det etter en nødvendig sprøyte. Det var ikke jeg som dumpet dem for å si det slik ;)

En fyr som ikke takler at kroppen din er en levende organisme er ikke rett mann for deg. Husk også at fremtidige graviditeter og naturlig aldring også vil sette sine spor på kroppen din. Så uansett hvordan du vrir og vender på det så endrer kroppen din seg. Du må lære å akseptere det. Det er lite som tenner en mann mer en en kvinne som slapper av i sengen og som nyter alt han finner på å gjøre med kroppen hennes ;)

• Liker 6
Skrevet

Altså... om en mann ikke tenner på deg pga. et arr som kom fra en operasjon som reddet livet ditt(?), så kan han gå å ta seg en bolle. Du er da et menneske, ikke et arr!

Nettopp! En mann som elsker ser på arret som et symbol på noe som førte til at han er den heldige jævelen som har denne kvinnen i sitt liv.

• Liker 2
Skrevet

Arr er tøft! :biggrin:

Mannen min har aldri reagert negativt på mine...:)

Skrevet

Jeg har ikke fått noen negative kommentarer på arret mitt. Jeg selv synes ikke det er noe problem, da grunnen for arret faktisk reddet livet mitt, så jeg er egentlig litt glad i det. Kjæresten min pleier å ligge å stryke på det, så tror ikke han har noen problemer med det heller. :)

Skrevet

Reagerer ikke på det. Har arr selv :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har et svært, knudrete arr på halve halsen, med skikkelig søkk inn, ser at det er revet ut et godt stykke kjøtt. Jeg har hatt arret siden jeg gikk på barneskolen, og har aldri fått noen negative kommentarer fra det motsatte kjønn. Jeg tenker overhodet ikke på arret mitt, selv om det er godt synlig hele tiden. Det plager ikke meg, og jeg har aldri fått inntrykk av at det plager andre heller. Og OM det skulle plage noen, så er det deres problem, ikke mitt.

Anonym poster: 8f8fb30c5b9d14f77deec3de2d1efd5b

• Liker 2
Skrevet

Dette er et fryktelig stort og stygt arr da over hele magen. Vises ikke med truse på men det er stygt og man ser arr etter stingene :(

Skrevet (endret)

Jeg synes de fleste arr er stygge, men det betyr kun noe ved førsteinntrykk. Som alle sammen sier her inne, er du glad i noen så betyr et arr, uansett størrelse, ingen verdens ting. Det var dessuten mange gode forslag her inne til hvordan du skal takle det å ha et arr.

Endret av MrSmith
Skrevet

Ikke noe problem at jenta har et stort arr. Henger meg ikke opp i filleting.

Gjest tarandus
Skrevet

Dersom en gutt synes det er stygt kan du være glad du ble kvitt han ;) På en annen side må man kunne respektere at ikke alle synes det er direkte pent, men du har nok mange, mange andre gode sider som veier opp :)

Skrevet

Dette er et fryktelig stort og stygt arr da over hele magen. Vises ikke med truse på men det er stygt og man ser arr etter stingene :(

Det høres jo nesten ut som et keisersnitt arr om det ikke synes med truse på :fnise: Og det er det da mange som har:)

Anonym poster: 133b65160f643c53d024159154d9c7e0

Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men jeg har aldri fått noen negativ effekt eller kommentar på mine arr....

Har et ganske langt et på siden av magen, med synlige arr etter stingene, etter en veldig akutt blindtarmoperasjon som barn. Likedan har jeg et ganske stort arr nedover korsryggen og ned til rumpesprekken (dette får jeg ofte spørsmål om fra fremmede når jeg går i bikini!)

Har og noen småarr hist og pist etter høy klønefaktor i barndommen (og forsåvidt i voksen alder og) som var såpass at jeg måtte sy.

Skrevet

Det høres jo nesten ut som et keisersnitt arr om det ikke synes med truse på :fnise: Og det er det da mange som har:)

Ja, det ligger i det området, men er ikke noe keisersnitt arr. Dette er mye styggere, dessverre :'(
Skrevet

Jeg er slank og fin utseendetmessig, men har et stort arr på magen etter en komplikasjon i forbindelse med en operasjon.

Hva syns dere menn om det?Mister dere lysten når trusa kommer av og det dukker opp et stort stygt arr over magen ?

Tørr ikke å bli sammen med noen pga arret mitt :(

Nå er ikke jeg gutt, men jeg ikke tenke meg at det skal ha noe å si. Det er bare et arr, det skal ikke ha noe å si. Du er fremdeles den jenta han falt for, som har et arr på magen. Arr er helt vanlig.

Anonym poster: 3147fc9abf060d9d5834b475bcfd2d4a

Skrevet

Har selv flere stygge arr. Tenker ikke på det egentlig. Folk spør hva som har skjedd, jeg svarer og så er det glemt.

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for det :) En mann som er å samle på vil ikke henge seg opp i det.

Skrevet

Jeg liker egentlig ikke at folk bruker dette argumentet, men jeg tror kanskje du tenker at din "greie" er mer spesiell enn den er.

Jeg har også et langt arr på magen, etter en akutt blindtarmsoperasjon med komplikasjoner. Det er rosa, det er ruglete, man kan se hvor stingene har gått, og siden musklaturen også fikk en skade, er det en "dump" i ene enden av arret. Tenk plastelina med bulk...:fnise:

Litt nedenfor dette igjen har jeg et annet arr. Og på ryggen har jeg jammen to til, små, men ikke pene.

Jeg kjenner også flere som har hatt blindtarmsfjerning, keisersnitt, bukplastikk etc, som har tydelige arr.

Så med mindre ditt er sydd igjen med høygaffel, er det trolig ikke noe særlig verre enn hva mange av oss andre også har!:)

Og med mindre arret væsker grønt eller staver navnet på en eks, så skal det nok verre ting til for å skremme bort en kar som har fått av deg trusa!:ler:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...