Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan synes dere det er pent å kle foten når dere bruker tights?

Jeg mener med det at jeg ser så mye rare kombinasjoner av sokker utenpå, sokker inni en tights. Spesielt når tightsen har farget mønster på utsiden av leggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke tights er pent uansett jeg.

Skrevet

¤Arwen¤ skrev:

Enig dessverre. Gjorde meg veldig ferdig med tights da det var moderne for endel år siden. Hadde ørten ulike, både med og uten mønster... Da syns jeg det var stilig, kan ikke skjønne at det har blitt moderne igjen, det er et plagg svært få kler etter min mening... Det blir fort ulekkert i alle fall!

*Ser for meg meg selv som tolvåring med puddelpermanent, diger genser, "fall-downsokker" og mønstrete tights* :sjokkert:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

bare legolas passer tights og tilogmed han ser homo ut i de :P

Skrevet

:enig_animasjon:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå når man forbyr skaut og slikt..hva med å forby tights? Det er snakk om å beskytte mennesker mot et estetisk og motemessig feiltrinn! :wink:

Skrevet

:enig_animasjon:

Enig jeg også.

Skrevet

Jammen var det godt å høre at dere også synes tights burde blitt på åttitallet.

Skrevet
Jammen var det godt å høre at dere også synes tights burde blitt på åttitallet.

Jeg syns ikke tightsene skulle vært på åttitallet i det hele tatt. og heller ikke de fantastisk flotte strekkbuksene. Vonde var de også, med sånn ekkel dings under foten. Fysjameg!

Skrevet

Laina skrev:

Jeg syns ikke tightsene skulle vært på åttitallet i det hele tatt. og heller ikke de fantastisk flotte strekkbuksene. Vonde var de også, med sånn ekkel dings under foten. Fysjameg!

Uff de der strekkbuksene hadde jeg nesten fortrengt :ler:

Skrevet

Men det er jo mange som bruker tights når de trener da!

Gjest Ethereal
Skrevet

That's another story! Herregud, jeg elsker å trene i tights, spesielt når jeg løper. Slike tights med glidelås nederst er så praktisk, så kan man brette opp hvis det blir varmt. Men tights ellers---NEVER EVER! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...