pingalu Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Jepp, enda en slik tråd. Jeg er ute etter en ny foundation. Huden min er nokså uren (noe kviser, noe porer, en del kvisearr, mye rødhet. blir lett litt (men ikke veldig) blank). Jeg bruker fra før mineral/pudderfoundation, men er ikke superfornøyd med det (og jeg har prøvd ganske mange forskjellige - id, tikei, everyday minerals, mineral hygenics, for å nevne noen). Trenger så mye produkt for å få den dekkevnen jeg vil ha, og resultatet er som oftest kakete og livløst. Så nå er jeg ute etter en foundation i flytende/kompakt/mousse-form. Den må dekke veldig godt, sitte godt, og ikke gjøre meg blank. Gjerne også ikke være superkjip for huden (selvom jeg sjelden merker endringer på huden av sminkeprodukter jeg bruker). Forslag, anyone? :-) (kom gjerne også med forslag til en god primer for uren hud!)
Gjest marianne4388 Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Huden min er omtrent sånn som din høres det ut. Jeg bruker X-Ceptional Wear fra Gosh. Den er billig, men er den eneste som fungerer for meg. Den dekker, jevner ut og sitter bra. Eneste minuset er at den kan gjøre meg blank, men da bruker jeg mattende pudder.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har samme hud som deg, og Lancome Teint Idole er fantastisk! :-) Anonym poster: 48d371cf5b1a20e3aa24fde7b1aa4888
Ivana Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 La Roche-Posay foundation, finnes på apoteket. Er spesilet bra for uren hud (huden får puste). Kjempebra dekkevne, jeg har tilogmed ikke trengt å bruke concealer de siste ukene, selv om huden min har ganske mye kviser! anbefales
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 Dere som har kviser og anbefaler foundationen dere bruker til andre: Tenker dere ikke på at det kan være nettopp disse billige foundationene som gjør at dere får kviser? Anonym poster: e1b08751d19fbeb291ddcf83eb965a02
Gjest marianne4388 Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har hatt kviser siden jeg var 10 år, er nå 24. Har gått på antibiotika kur, prøvd x-antall renseserier og hudpleiere. Har prøvd både å gå uten sminke, billige merker og dyrere merker. Tro meg, jeg hadde vært lykkelig om det bare var billig foundation som gjorde at jeg får kviser Men det er nok desverre ikke tilfellet her i gården.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå