Gå til innhold

Til alle med silikon, og andre med peiling

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er helt sikker på at jeg vil skaffe meg silikonpupper en dag. Siden jeg ikke har økonomi til dette akkurat nå, vil jeg gjerne skaffe meg mest mulig info og erfaringer om silikonpupper. Her har jeg noen spm, kanskje dumme, men det er iallefall det jeg lurer på nå. Det er mulig dere er lei av silikon spm, men det er nå engang sånn...

-Hvor mange år går det før man må legge inn nye impl. ??

- Jeg har spisse pupper, men vil ha runde. Vil det si at jeg må legge inn mer enn jeg "trenger" da? (har 75b, vil ha full c)

- Jeg har veldig små brystvorter, noen ganger ingenting, men vil ha større, går det an å gjøre noe med det? -og hvordan gjøres det? er det noen som har gjort det?

På forhånd takk! :vinke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet iallefall svaret på spørsmål nummer 1. De nye innleggene kan det gå 20 år før du trenger bytte, før var det 5 -8 år eller noe. Å det gjelder silikon. I dag vil de fleste leger anbefale silikon istedenfor saltvann o.l. Silikonen i dag er en helt annen enn den for bare to-tre år siden.

En veldig nær venn av meg la inn silikon i høst og er kjempefornøyd(hun var nesten flat som ei lefse og har blitt kjempefin!)

Skrevet

Jeg la inn silikon for 6 måneder siden, og er SUPERFORNØYD!!! :P

Dersom man ikke får problemer med innleggene, er det ingen grunn til å skifte dem ut... de kan vare i både 10-20 og 30 år....!

Dina

Skrevet

Og brystvortene blir litt større når du legger inn silikon, for huden blir jo strukket.. Hvor mye større de blir avhenger av hvor mye du legger inn.

Det med å forandre formen på puppene har jeg ikke hørt at går an, jeg ble fortalt at puppene beholder samme form, bare at de blir større. Det har mine gjort i hvert fall :-)

Skrevet

De kan forandre form, ei veninne av meg fikk ddekket opr på staten pga jhun hadde sånne tubeformede pupper. og i dag har hun runde fine og helt normale pupper.

Skrevet

Kommer nok mest sannsynlig til å legge inn silikon om ikke så veldig lenge, men jeg bekymrer meg over det dere sier om brystvortene blir større.

Jeg har ikke så kjempestore fra før, men om de blir strekt større, så mister de jo også noe av den mørke fargen? stemmer det ja? :o

Noen som har opplevd det?

eller var de bare slik i begynnelsen når brystene var sprengt etter operasjonen, så gikk d tilbake til slik de var i utgngspunktet?

Gjest Niniel
Skrevet

Brystvortene blir litt lysere i fargen ja, i hvert fall ble mine det :)

Gjest Donna
Skrevet

Brystvortene er som før

Ringen rundt er blitt større.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mine brystvorter har ikke blitt forandret verken i størrelse eller farge.

Skrevet

ja, det var ringen rundt jeg mente, ikke brystvortene i seg selv... :oops: hvor store var dere før dere la inn? Og hvor mye la dere inn?

så det mørke området rundt har blitt mye lysere?

Har sett noen som har silikon og som har mistet all fargen som var, og helt ærlig så synes jeg ikke det ser så bra ut. det ser nesten bare ut som en stor pupp uten brystvorte på :o

er redd jeg skal få d slik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...