Gjest NozMonster Skrevet 7. januar 2013 #1021 Skrevet 7. januar 2013 Hæ hva da? du sa du skulle på fridays den dagen og da vi holdt på nede der (ikke på den måten neii...) så dukka det opp 3 stk ukjente fjes som ikke kom helt ned før de snudde igjen. så vi lurte på om det var du? så du foresten noen av oss? som du kjente igjen?
SubHuman Skrevet 7. januar 2013 #1022 Skrevet 7. januar 2013 Du var en av de 3 guttene som kom ned til oss på julebordet og fineste som små 11 år gammle jenter, før dere stakk opp igjen, du sa du skulle på fridays den dagen og da vi holdt på nede der (ikke på den måten neii...) så dukka det opp 3 stk ukjente fjes som ikke kom helt ned før de snudde igjen. så vi lurte på om det var du? så du foresten noen av oss? som du kjente igjen? Åja haha Nei det var faktisk nei, dro heller på bursdagsfeiring til en venninne og drakk et... par.. øl -selvfølgelig etter klokken 00:00 da jeg ble 18 år da Men Gunfreak de var sikkert bare forelska i deg!
Leonaen Skrevet 7. januar 2013 #1023 Skrevet 7. januar 2013 Hei Nå fikk jo ikke jeg vært der så lenge. Men kjempekoselig å treffe dere, og skulle gjerne blitt litt lenger
Gjest NozMonster Skrevet 7. januar 2013 #1024 Skrevet 7. januar 2013 Hei Nå fikk jo ikke jeg vært der så lenge. Men kjempekoselig å treffe dere, og skulle gjerne blitt litt lenger ja, det var veldig hyggelig at du kom innom, men så gikk du så fort igjen? hang du rett utenfor hele tiden? siden vi traff på deg da vi skulle gå da det stengte?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. januar 2013 #1025 Skrevet 7. januar 2013 Tusen takk til alle som møtte opp. Fantastisk kveld. Takk takk. Mulig jeg gikk for tidlig, men kvelden var ikke som beskrevet på de forje sidene. Synd noen føler de må kaste på eksplosiver for å si kvelden var vellykket, jeg lurte på et øyeblikk om vi var på samme middag... Og takk til hun som laget en flott quiz! Jeg håper vi skal kunne treffes månedlig jeg, dere er en skikkelig hyggelig gjeng, HÆ?
Gjest NozMonster Skrevet 7. januar 2013 #1026 Skrevet 7. januar 2013 HÆ? jeg tror ikke wonders tok tullene våre
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. januar 2013 #1027 Skrevet 7. januar 2013 jeg tror ikke wonders tok tullene våre Hvordan så de guttene som lo av dere ut? Hvordan skulle de vite at dere var på treff? Hadde dere satt opp skilt? Kan være skiltet de lo av.
Leonaen Skrevet 7. januar 2013 #1028 Skrevet 7. januar 2013 ja, det var veldig hyggelig at du kom innom, men så gikk du så fort igjen? hang du rett utenfor hele tiden? siden vi traff på deg da vi skulle gå da det stengte? Nei altså..Hehe Jeg ringte og forklarte grunnen til Ioren, at jeg ble forsinket og ikke kunne bli så veldig lenge. Nei jeg var på vei bort til Lavvo da jeg gikk forbi igjen. Så var helt tilfeldig at jeg møtte på dere der ute.
Gjest NozMonster Skrevet 7. januar 2013 #1029 Skrevet 7. januar 2013 Hvordan så de guttene som lo av dere ut? Hvordan skulle de vite at dere var på treff? Hadde dere satt opp skilt? Kan være skiltet de lo av. nyskjerrig du eller? Jeg tror nok ikke de lo av oss og selvfølgelig hadde vi ikke satt på skilt... vi hadde jo store navnskilt rundt halsen med brukernavnet, så skiltet hadde jo bare blitt smør på flesk
Thalassos Skrevet 7. januar 2013 #1030 Skrevet 7. januar 2013 Åh, dere virker som verdens herligste gjeng, da! Lå virkelig og vurderte om jeg skulle dra, men jeg feiga skikkelig ut.. "Tenk om alle syns jeg er styggogfeitogdumogteit da...". Kommer neste gang! 1
Gjest NozMonster Skrevet 7. januar 2013 #1031 Skrevet 7. januar 2013 Åh, dere virker som verdens herligste gjeng, da! Lå virkelig og vurderte om jeg skulle dra, men jeg feiga skikkelig ut.. "Tenk om alle syns jeg er styggogfeitogdumogteit da...". Kommer neste gang! ..... ?
kaffemor Skrevet 7. januar 2013 #1032 Skrevet 7. januar 2013 Hvordan så de guttene som lo av dere ut? Hvordan skulle de vite at dere var på treff? Hadde dere satt opp skilt? Kan være skiltet de lo av. De hadde vel lest tråden da 1
Cindi Skrevet 8. januar 2013 #1033 Skrevet 8. januar 2013 Åh, dere virker som verdens herligste gjeng, da! Lå virkelig og vurderte om jeg skulle dra, men jeg feiga skikkelig ut.. "Tenk om alle syns jeg er styggogfeitogdumogteit da...". Kommer neste gang! Det var verken en skjønnhetskonkurranse eller en popularitetskonkurranse. Bare en gjeng med veldig skjønne mennesker som møttes og hadde det morsomt sammen. Anbefaler deg å bli med neste gang, du kan få deg en positiv overraskelse. Og dersom du ikke trives, så er det lett å snike seg ut igjen med den klassiske "skal bare på do..." 1
Gjest NozMonster Skrevet 8. januar 2013 #1034 Skrevet 8. januar 2013 Det var verken en skjønnhetskonkurranse eller en popularitetskonkurranse. Bare en gjeng med veldig skjønne mennesker som møttes og hadde det morsomt sammen. Anbefaler deg å bli med neste gang, du kan få deg en positiv overraskelse. Og dersom du ikke trives, så er det lett å snike seg ut igjen med den klassiske "skal bare på do..." ooog muligens skifte brukernavn her inne! 1
Thalassos Skrevet 8. januar 2013 #1035 Skrevet 8. januar 2013 ..... ? Det var verken en skjønnhetskonkurranse eller en popularitetskonkurranse. Bare en gjeng med veldig skjønne mennesker som møttes og hadde det morsomt sammen. Anbefaler deg å bli med neste gang, du kan få deg en positiv overraskelse. Og dersom du ikke trives, så er det lett å snike seg ut igjen med den klassiske "skal bare på do..." Haha, det var ikke sånn jeg mente det. Jeg pleier å bli godt likt, men i forhold til hvordan jeg er her inne er jeg litt redd jeg kanskje hadde blitt litt forhåndsdømt? Jeg er ganske annerledes i virkeligheten. Jeg vet ikke jeg. Som sagt virker dere som en skikkelig herlig gjeng, og jeg hadde veldig lyst til å dra etter å ha fått melding av en av de andre som dro, men jeg feiget rett og slett ut.. Mulig jeg ikke hadde kommet inn heller, jeg er jo ikke 20 enda Nei, dårlige unnskyldninger her.. Feig - rett og slett!
Yme Skrevet 8. januar 2013 #1036 Skrevet 8. januar 2013 Haha, det var ikke sånn jeg mente det. Jeg pleier å bli godt likt, men i forhold til hvordan jeg er her inne er jeg litt redd jeg kanskje hadde blitt litt forhåndsdømt? Jeg er ganske annerledes i virkeligheten. Jeg vet ikke jeg. Som sagt virker dere som en skikkelig herlig gjeng, og jeg hadde veldig lyst til å dra etter å ha fått melding av en av de andre som dro, men jeg feiget rett og slett ut.. Mulig jeg ikke hadde kommet inn heller, jeg er jo ikke 20 enda Nei, dårlige unnskyldninger her.. Feig - rett og slett! Alle er ganske annerledes i virkeligheten, så det er ikke noe å tenke på. Det var noen under 20 der, og alt gikk helt fint! Bli med neste gang, så skal du få sitte på skuldrene mine mens jeg traver nedover kæærljohann 3
Gjest loren Skrevet 8. januar 2013 #1037 Skrevet 8. januar 2013 Bli med neste gang, så skal du få sitte på skuldrene mine mens jeg traver nedover kæærljohann Det fikk aldri jeg tilbud om! Mannfolk altså.. Om noen er interessert har jeg lagd ny tråd for treff 1 februar :-)
Yme Skrevet 8. januar 2013 #1038 Skrevet 8. januar 2013 Det fikk aldri jeg tilbud om! Mannfolk altså.. Om noen er interessert har jeg lagd ny tråd for treff 1 februar :-) Det kan hende jeg er ute og reiser da, men om jeg er hjemme blir jeg med på treff igjen. Grunnen til at du ikke fikk sitte på skuldrene, var selvfølgelig at jeg hadde på meg høye hæler. Blir alt for vanskelig å gå da, skjønner du vel.
Gjest loren Skrevet 9. januar 2013 #1040 Skrevet 9. januar 2013 Det kan hende jeg er ute og reiser da, men om jeg er hjemme blir jeg med på treff igjen. Grunnen til at du ikke fikk sitte på skuldrene, var selvfølgelig at jeg hadde på meg høye hæler. Blir alt for vanskelig å gå da, skjønner du vel. Aaah, ja det skjønner jeg veldig godt! Hilsen frøken-høye-hæler-er-noe-herk! Fader, loren da kan ikke jeg! Æsjda...men kanskje du kan neste gang? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå