Gjest Sakone Skrevet 5. januar 2013 #1001 Skrevet 5. januar 2013 (endret) Tusen takk til alle som møtte opp. Fantastisk kveld. Takk takk. Mulig jeg gikk for tidlig, men kvelden var ikke som beskrevet på de forje sidene. Synd noen føler de må kaste på eksplosiver for å si kvelden var vellykket, jeg lurte på et øyeblikk om vi var på samme middag... Og takk til hun som laget en flott quiz! Jeg håper vi skal kunne treffes månedlig jeg, dere er en skikkelig hyggelig gjeng, Tror nok bare folk er glad i å tulle litt, jeg tror alle er veldig klar på at det var en veldig hyggelig kveld! Og du var en herlig sprudlende kvinne! Litt ala Bridget Jones, uten alle hennes skavanker^^ Endret 5. januar 2013 av Sakone 1
Gjest Skrevet 5. januar 2013 #1002 Skrevet 5. januar 2013 Noen som gidder å skrive referat fra hele kvelden? Hadde du ikke trengt å spørre om, om du bare hadde kommet når du skulle! :gjeiper: 2
Gjest Drue Skrevet 6. januar 2013 #1003 Skrevet 6. januar 2013 Og forresten: Kan de tre bajassene som kom ned til oss, men som bare sto og stirra med et ekkelt flir rundt munnen, melde seg før jeg FLIPPER totalt? 2
Gjest loren Skrevet 6. januar 2013 #1004 Skrevet 6. januar 2013 Og forresten: Kan de tre bajassene som kom ned til oss, men som bare sto og stirra med et ekkelt flir rundt munnen, melde seg før jeg FLIPPER totalt? Jeg skulle også gjerne visst hvem det var merker jeg... 1
Gjest Skrevet 6. januar 2013 #1006 Skrevet 6. januar 2013 (endret) Og forresten: Kan de tre bajassene som kom ned til oss, men som bare sto og stirra med et ekkelt flir rundt munnen, melde seg før jeg FLIPPER totalt? Jaa, dette har jeg også undret meg over! Snakk om å få oss til å lure da... Endret 6. januar 2013 av Calavi 1
Gjest Gunfreak Skrevet 6. januar 2013 #1007 Skrevet 6. januar 2013 Kan det ikke vært han SubHuman da, han sa jo han skulle være der, er det deg Sub! innrømme det og vi skal være snille mot deg.
Gjest NozMonster Skrevet 7. januar 2013 #1008 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Og forresten: Kan de tre bajassene som kom ned til oss, men som bare sto og stirra med et ekkelt flir rundt munnen, melde seg før jeg FLIPPER totalt? Jeg skulle også gjerne visst hvem det var merker jeg... hææ? det la jeg virkelig ikke merke til...? (eller bare tøyser dere..?) Endret 7. januar 2013 av NozMonster
Gjest loren Skrevet 7. januar 2013 #1009 Skrevet 7. januar 2013 hææ? det la jeg virkelig ikke merke til...? (eller bare tøyser dere..?) Jeg fikk det ikke med meg Og her ser vi hvem som var fulle og ikke Det var noen som plutselig sto i trappa litt før vi skulle dra videre, men de gikk opp igjen uten å komme ned. Forresten burde du huske det, Noz, siden du var med meg på å rope et nick vi trodde det kunne være 2
Gjest Lurifix Skrevet 7. januar 2013 #1010 Skrevet 7. januar 2013 Tydeligvis noen som har følgt med på denne tråden og bare måtte komme å ta en titt, men som ikke hadde baller til noe mer. Stakkars. 2
Wonders Skrevet 7. januar 2013 #1011 Skrevet 7. januar 2013 Og her ser vi hvem som var fulle og ikke Det var noen som plutselig sto i trappa litt før vi skulle dra videre, men de gikk opp igjen uten å komme ned. Forresten burde du huske det, Noz, siden du var med meg på å rope et nick vi trodde det kunne være Jeg så dem, mannfolka skjønnte lite så det ut til. De kom ganske bestemt ned, og stoppet i trappen å skakket på hodet. Var de 3? De hilste ikke, sa ikke noe, så jeg følte at de ikke hadde noe peil på hva vi hadde som fellesnevner 1
Adele Skrevet 7. januar 2013 #1012 Skrevet 7. januar 2013 Bare tre representanter fra Julebord-stalker-foreningen. Ikke noe å freake ut over 1
Pene sko... Skrevet 7. januar 2013 #1013 Skrevet 7. januar 2013 Sikkert bare SubHuman med to kamerater. No big deal. 2
Gjest Drue Skrevet 7. januar 2013 #1014 Skrevet 7. januar 2013 hææ? det la jeg virkelig ikke merke til...? (eller bare tøyser dere..?) Forresten burde du huske det, Noz, siden du var med meg på å rope et nick vi trodde det kunne være STIIIV KUUUKKK!!! 5
Niennas Skrevet 7. januar 2013 #1015 Skrevet 7. januar 2013 STIIIV KUUUKKK!!! Fader jeg ble skuffet over at Steve Cook ikke kom! Jeg var overbevist om det, hadde sett fram til å møte han. Han virker som en skikkelig kul fyr Hva har du å si til ditt forsvar, Steve?!
Cindi Skrevet 7. januar 2013 #1016 Skrevet 7. januar 2013 Hahahaha!! Nå demret det for meg. Jeg husket bare at vi trodde det var Subhuman, men det var mye morsommere å tro det var Steve Cook, så da ropte vi det da. *humre* Nå lo jeg faktisk høyt her. Sitter med årsregnskap på jobben, så de skjønte trolig nå at jeg IKKE drev med regnskap mer. Regnskap kan være morsom, men ikke SÅ morsomt. *flire* 1
Gjest funky_monkey Skrevet 7. januar 2013 #1017 Skrevet 7. januar 2013 Håper dere koste dere masse! Jeg var på vei, men møtte Steve Cook på veien (han var overraskende lik avataren sin forresten ) og vi endte opp på en luguber bar på Grønland fort gjort! 4
Gjest NozMonster Skrevet 7. januar 2013 #1018 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Og her ser vi hvem som var fulle og ikke Det var noen som plutselig sto i trappa litt før vi skulle dra videre, men de gikk opp igjen uten å komme ned. Forresten burde du huske det, Noz, siden du var med meg på å rope et nick vi trodde det kunne være STIIIV KUUUKKK!!! ååååhhhh... Nåååå husker jeg det! Nå som drua skrev STIIIIIV KUUUUKK heheee.. det var litt artig det ja! Håper dere koste dere masse! Jeg var på vei, men møtte Steve Cook på veien (han var overraskende lik avataren sin forresten ) og vi endte opp på en luguber bar på Grønland fort gjort! neeeej? Endret 7. januar 2013 av NozMonster
SubHuman Skrevet 7. januar 2013 #1019 Skrevet 7. januar 2013 Sikkert bare SubHuman med to kamerater. No big deal. Hæ hva da?
Gjest Gunfreak Skrevet 7. januar 2013 #1020 Skrevet 7. januar 2013 Hæ hva da? Du var en av de 3 guttene som kom ned til oss på julebordet og fineste som små 11 år gammle jenter, før dere stakk opp igjen, 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå