Gjest Lille-pus Skrevet 4. januar 2013 #921 Skrevet 4. januar 2013 Uff. stygt redd for at jeg gikk glipp av moroa. Ble overtidsjobbing til nå Er julebordet bra og hvem danser på bordet? Under bordet, Perrin. Under bordet. Hvem er under bordet og sammen med hvem ? 1
sebastianen Skrevet 4. januar 2013 #922 Skrevet 4. januar 2013 Hmm, de har da ikke tid til å svare her om de har det gøy der.... 2
Gjest Lille-pus Skrevet 4. januar 2013 #923 Skrevet 4. januar 2013 Hmm, de har da ikke tid til å svare her om de har det gøy der.... Vi får leve i håpet om uttømmende rapport i morgen Ikke en detalj bør overlates til fantasien. Vikeligheten er sjelden mer tilsmusset enn fantasihistoriene man kan finne på nett - enkelte unntak fra regelen finnes dôg. 1
SemperFi Skrevet 5. januar 2013 #924 Skrevet 5. januar 2013 Det var virkelig hyggelig å treffe alle de fine menneskene som kom. Jeg koste meg massevis! Til dere som ikke kom, dere gikk absolutt glipp av noe! Jeg er klar for nye treff allerede jeg! 5
Purple Basil Skrevet 5. januar 2013 #925 Skrevet 5. januar 2013 Det var virkelig hyggelig å treffe alle de fine menneskene som kom. Jeg koste meg massevis! Til dere som ikke kom, dere gikk absolutt glipp av noe! Jeg er klar for nye treff allerede jeg! Jeg og :D Takk for en bra kveld! 1
Gjest Lurifix Skrevet 5. januar 2013 #926 Skrevet 5. januar 2013 nå er jeg skikkelig trist for at jeg bor langt faen i gokk =( 1
Solsenga Skrevet 5. januar 2013 #927 Skrevet 5. januar 2013 Tusen takk for en kjempehyggelig kveld!! Snakk om fin gjeng PS: detaljene om hvem som ble ferska, hvem som danset på bordet og hvem som flørtet forblir en hemmelighet blant oss som var der! ;) 2
Gjest Skrevet 5. januar 2013 #928 Skrevet 5. januar 2013 Jeg koste meg også veldig! Ble noe øl for å si det sånn Jeg er klar for et nytt treff jeg også altså! Hadde vært koselig om enda flere kom da 1
Niennas Skrevet 5. januar 2013 #929 Skrevet 5. januar 2013 Tusen takk for en vanvittig trivelig kveld! Jeg er klart for nytt treff selv, dette må det bli tradisjon på .... Og jeg eier ikke skam, så jeg kommer med alle detaljene: semper danset på bordet, Noz satt og gråt fordi Dreamdrops knall hælen hennes, Gunfreak lagde en scene over hvor dyrt ølet var, og når ALLE kom tilbake til hotellrommet vårt på nach så spydde Sakone i skoene tiø Teita, mens Cindi knuste et speil. Vellykket kveld. 8
SemperFi Skrevet 5. januar 2013 #930 Skrevet 5. januar 2013 Jeg koste meg også veldig! Ble noe øl for å si det sånn Jeg er klar for et nytt treff jeg også altså! Hadde vært koselig om enda flere kom da Jeg er enig. :-)
MissStiles Skrevet 5. januar 2013 #931 Skrevet 5. januar 2013 Tusen takk for en vanvittig trivelig kveld! Jeg er klart for nytt treff selv, dette må det bli tradisjon på .... Og jeg eier ikke skam, så jeg kommer med alle detaljene: semper danset på bordet, Noz satt og gråt fordi Dreamdrops knall hælen hennes, Gunfreak lagde en scene over hvor dyrt ølet var, og når ALLE kom tilbake til hotellrommet vårt på nach så spydde Sakone i skoene tiø Teita, mens Cindi knuste et speil. Vellykket kveld. Wow, høres ut som en morsom kveld. Virkelig gått glipp av noe. Jeg hadde lyst til å være med igår men dårlig råd. Neste gang!
Gjest NozMonster Skrevet 5. januar 2013 #932 Skrevet 5. januar 2013 (endret) *sitter i et hjørne å spionerer* jaaaa særlig, for jeg hadde jo ihvertfall ikke kjent deg igjen Mynona Det var virkelig hyggelig å treffe alle de fine menneskene som kom. Jeg koste meg massevis! Til dere som ikke kom, dere gikk absolutt glipp av noe! Jeg er klar for nye treff allerede jeg! neste helg?? ...neida, men vi må få det til igjen før det kan kalles julebord ihvertfall! Tusen takk for en vanvittig trivelig kveld! Jeg er klart for nytt treff selv, dette må det bli tradisjon på .... Og jeg eier ikke skam, så jeg kommer med alle detaljene: semper danset på bordet, Noz satt og gråt fordi Dreamdrops knall hælen hennes, Gunfreak lagde en scene over hvor dyrt ølet var, og når ALLE kom tilbake til hotellrommet vårt på nach så spydde Sakone i skoene tiø Teita, mens Cindi knuste et speil. Vellykket kveld. du vakke no bedre sjæl altså!! Du gikk jo å flasha deg til servitørene hele tiden.... og jeg ble også ganske lei av at du hele tiden skulle ha meg til å massere de struttende brystene dine Endret 5. januar 2013 av NozMonster 2
Niennas Skrevet 5. januar 2013 #933 Skrevet 5. januar 2013 (endret) Du er bare sur fordi jeg fikk gratis drinker Når skal noen lage tråden "KG-sommerfestival 2013"? vi må jo planlegge i god tid! Edit: skriver med autocorrect. Mente IKKE festival, men sommerfest Endret 5. januar 2013 av Niennas 1
Gjest NozMonster Skrevet 5. januar 2013 #934 Skrevet 5. januar 2013 Du er bare sur fordi jeg fikk gratis drinker Når skal noen lage tråden "KG-sommerfestival 2013"? vi må jo planlegge i god tid! ja er vel litt bitter for det, men sånn går det når man ikke har noe kløft å vise frem jeg synes du skal lage en sånn tråd sånn ca i mai!
Pene sko... Skrevet 5. januar 2013 #935 Skrevet 5. januar 2013 Takk for en trivelig kveld alle sammen. 3
Gjest loren Skrevet 5. januar 2013 #936 Skrevet 5. januar 2013 Tusen takk for en vanvittig trivelig kveld! Jeg er klart for nytt treff selv, dette må det bli tradisjon på .... Og jeg eier ikke skam, så jeg kommer med alle detaljene: semper danset på bordet, Noz satt og gråt fordi Dreamdrops knall hælen hennes, Gunfreak lagde en scene over hvor dyrt ølet var, og når ALLE kom tilbake til hotellrommet vårt på nach så spydde Sakone i skoene tiø Teita, mens Cindi knuste et speil. Vellykket kveld. Sakone var jo faktisk oppå bordet, sånn helt på orntli Takk for en fin kveld alle sammen! jeg storkoste meg, pg har allerede vært oppe ufint lenge fordi jeg dro med meg mannfolk hjem fra julebordet, heldige meg 6
Gjest Yacon Skrevet 5. januar 2013 #937 Skrevet 5. januar 2013 Takk for i går folkens. Kjempehyggelig å se fjesene deres. 1
Gjest NozMonster Skrevet 5. januar 2013 #938 Skrevet 5. januar 2013 Sakone var jo faktisk oppå bordet, sånn helt på orntli Takk for en fin kveld alle sammen! jeg storkoste meg, pg har allerede vært oppe ufint lenge fordi jeg dro med meg mannfolk hjem fra julebordet, heldige meg du og mannebeinet ditt kler hverandre 2
Niennas Skrevet 5. januar 2013 #939 Skrevet 5. januar 2013 Måtte le litt av ei venninne som ikke hadde fått med seg at HL ikke skulle være med likevel. Hun lurte på hva i all verden skjedde på julebordet siden HL valgte å slette seg igår 1
Gjest Sakone Skrevet 5. januar 2013 #940 Skrevet 5. januar 2013 Takk alle sammen for en hyggelig kveld! Håper det kan gjentas snart! :D 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå