Gjest Gunfreak Skrevet 3. januar 2013 #881 Skrevet 3. januar 2013 Okey, da får jeg lene meg på deg i nøden, i tilfelle jeg detter helt ut av det. Hehe! 1
Gjest Gunfreak Skrevet 3. januar 2013 #882 Skrevet 3. januar 2013 27 her og, 27 og et halvt i dag faktisk. Oh uskyldig liten pike jo, jeg er en voksen mann på 27 og 9 måneder.
Gjest loren Skrevet 3. januar 2013 #883 Skrevet 3. januar 2013 Oh uskyldig liten pike jo, jeg er en voksen mann på 27 og 9 måneder. Mm, uskyldig liten pike på barnerov
Cindi Skrevet 3. januar 2013 #884 Skrevet 3. januar 2013 27 her og, 27 og et halvt i dag faktisk. Wohooo! Da er du to mnd eldre enn meg. Haha! Neida :-P Kom bare brått på at jeg ikke aaaaaante hvilken alder de jeg skal feste med i morgen har.
Gjest Gunfreak Skrevet 3. januar 2013 #885 Skrevet 3. januar 2013 Wohooo! Da er du to mnd eldre enn meg. Haha! Neida :-P Kom bare brått på at jeg ikke aaaaaante hvilken alder de jeg skal feste med i morgen har. Cindi kommer på Friday's i sexy kjole og dyrt fancy hår, klar for å lage bråk på den gode sexy måten, når hun kommer til bordet, er det 20 14åringer som sitter å drikker brus og spiser boller, og skal legge seg om en time. 4
Gjest loren Skrevet 3. januar 2013 #886 Skrevet 3. januar 2013 Wohooo! Da er du to mnd eldre enn meg. Haha! Neida :-P Kom bare brått på at jeg ikke aaaaaante hvilken alder de jeg skal feste med i morgen har. Haha, jeg har trøsta meg lenge med at jeg veit at Sakone er eldre enn meg, så jeg ser den Jeg visste ikke alder på så mange før for noen dager siden jeg heller..
Niennas Skrevet 3. januar 2013 #887 Skrevet 3. januar 2013 Hehe, greit å vite alder da . Sosialt kleint spørsmål : introduserer vi oss med nick, snakker vi til hverandre med nick imorgen?
Gjest Sakone Skrevet 3. januar 2013 #888 Skrevet 3. januar 2013 Hehe, greit å vite alder da . Sosialt kleint spørsmål : introduserer vi oss med nick, snakker vi til hverandre med nick imorgen? Hyggelig om folk introduserer meg navn hvertfall Så kan man jo si nick i tillegg, slik at folk kan plassere de forskjellige personene til noe vi har håndfast
Gjest NozMonster Skrevet 3. januar 2013 #889 Skrevet 3. januar 2013 Hva skal dere spise i morgen da? Jeg har lyst å prøve New York strip, noen som har prøvd den? hva er new york strip? er jeg den eneste som ikke skal spise?
Aldrisur Skrevet 3. januar 2013 #890 Skrevet 3. januar 2013 Må ikke dere gå og legge dere nå da - sånn at dere er opplagte til i morgen? Dere kjenner meg ikke igjen nå? Unnskyld for OT, jeg er bare i så godt humør i kveld.
Gjest loren Skrevet 3. januar 2013 #891 Skrevet 3. januar 2013 Hehe, greit å vite alder da . Sosialt kleint spørsmål : introduserer vi oss med nick, snakker vi til hverandre med nick imorgen? Tjaa, jeg kjenner noen, og synes det vil være merkelig å kalle de med nick selv om jeg omtaler dem med det her inne Men det er jo naturlig å nevne nickene også, for å få plassert folk
Gjest Gunfreak Skrevet 3. januar 2013 #892 Skrevet 3. januar 2013 hva er new york strip? er jeg den eneste som ikke skal spise? Tviler på jeg skal spise, så vi kan sitte å snakke mens grisene stapper mat i trynet :D 1
SubHuman Skrevet 3. januar 2013 #893 Skrevet 3. januar 2013 Jeg skal sette meg ned på et bord ved siden av dere, og spionere på dere. 1
Gjest NozMonster Skrevet 3. januar 2013 #894 Skrevet 3. januar 2013 Jeg skal sette meg ned på et bord ved siden av dere, og spionere på dere. du får sette deg sammen med de 5-6 andre som har sagt det
Gjest Skrevet 3. januar 2013 #895 Skrevet 3. januar 2013 Alle introduserer seg med navn, så må folk gjette hva nicket er Jeg tror ikke jeg skal spise Eller.. Vi får se!
Gjest Sakone Skrevet 3. januar 2013 #896 Skrevet 3. januar 2013 Jeg skal glatt spise! Må jo ha litt god mat innabords før man drikker litt ^^ 1
Gjest NozMonster Skrevet 3. januar 2013 #897 Skrevet 3. januar 2013 Jeg skal glatt spise! Må jo ha litt god mat innabords før man drikker litt ^^ synes ikke det jeg- øl er mer enn nok mettende!
SubHuman Skrevet 3. januar 2013 #898 Skrevet 3. januar 2013 du får sette deg sammen med de 5-6 andre som har sagt det Forskjellen er at jeg faktisk skal gjøre det! (Skal faktisk på Fridays, men ved en annen anledning, oppdaget bare denne tråden tilfeldig nå)
Gjest Skrevet 3. januar 2013 #899 Skrevet 3. januar 2013 Forskjellen er at jeg faktisk skal gjøre det! (Skal faktisk på Fridays, men ved en annen anledning, oppdaget bare denne tråden tilfeldig nå) Da må du hilse på!
Cindi Skrevet 3. januar 2013 #900 Skrevet 3. januar 2013 Cindi kommer på Friday's i sexy kjole og dyrt fancy hår, klar for å lage bråk på den gode sexy måten, når hun kommer til bordet, er det 20 14åringer som sitter å drikker brus og spiser boller, og skal legge seg om en time. Det var det jeg fryktet. Kunne blitt anmeldt! o_O 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå