Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er helt i orden det, men jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønte det :klo: fordi du skal på jobbintervju klokken 14, så kan du ikke komme på julebordet 5 timer senere? :klo:

Jeg kan ikke dra meg meg det jeg skal ha med meg til Oslo eventuelt på intervjuet, noe som betyr at jeg uansett må hjem etter det. Intervjuet er et annet sted enn der jeg bor, så tar vel 45 min med buss per vei. Jeg har verken bil eller førerkort, så jeg er dermed avhengig av kollektivt. Og siden jeg bor i innlandet, er det begrenset med buss/tog til Oslo. Toget/bussen går bare annenhver time herifra.

Regnet det ut, og ser at jeg ikke vil være i Oslo før tidligst 19:30. Også må jeg få ordnet meg.

Hurra for godt kollektivtilbud utenfor hovedstaden! :danse:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Blæ... Jeg har ikke noe å ha på... :P

Nudist julebord! :bolledeig:

Skrevet

Nudist julebord! :bolledeig:

Haha det hadde vel noen likt ;p

Skrevet

Dette blir kjempebra! Kløftsoving, modde-vajayjays og nudist-loren :D en oppskrift på velykket julebord spør du meg!

Skrevet

Dette blir kjempebra! Kløftsoving, modde-vajayjays og nudist-loren :D en oppskrift på velykket julebord spør du meg!

Blir bare bedre og bedre det her ^^

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg håper du "husker" å "glemme" trusa da!

Skrevet

Vil bare informere om at jeg fortsatt kommer. Har slettet Jovia og laget meg ny bruker.

Så bra, jeg lurte litt på hvor det ble av jovia nemlig :-)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Blir bare bedre og bedre det her ^^

Ja og et muligdødsfall på julebordet vil jo gjøre det veldig minneværdig, er ikke alle julebord som kan skryte av at det tok liv av en av gjestene.

Skrevet

Jeg håper du "husker" å "glemme" trusa da!

Hvis du lover å komme, lover jeg å glemme trusa ;)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Hvis du lover å komme, lover jeg å glemme trusa ;)

Jeg kommer jeg, selv om jeg må trilles inn på båre, med hjerte og lunge maskin tilkoblet.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Så lemper jeg deg ut av trillebåret slik at du havner på gulvet. Der etter gir jeg deg noen forsiktige spark mens jeg sier "Gunfreak, show them your happy-dance!". Så ligger du der da, og smårugger litt frem og tilbake på gulvet med et stivt smil om munnen. Gunfreak er klar til å get this party started. Hahaha! :P

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kommer jeg, selv om jeg må trilles inn på båre, med hjerte og lunge maskin tilkoblet.

Det er ingenting ikke litt brennvin kan kurere ;)

Gjest funky_monkey
Skrevet

Hahaha, høres genialt ut :)

Hei dere! Hvor gamle er dere? Vurderer å bli med :)

Skrevet

22 og 23, vet ikke med de andre? :)

Skrevet

23 og et halvt. ;)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Så lemper jeg deg ut av trillebåret slik at du havner på gulvet. Der etter gir jeg deg noen forsiktige spark mens jeg sier "Gunfreak, show them your happy-dance!". Så ligger du der da, og smårugger litt frem og tilbake på gulvet med et stivt smil om munnen. Gunfreak er klar til å get this party started. Hahaha! :P

Viss min smertefulle død, kan underholde dere, gjør jeg det gjerne.

Det er ingenting ikke litt brennvin kan kurere ;)

Ja, enten kurer det meg, ellers bare gjør det slutt på alle mine pinnelser og jeg forsvinner i en rus, mens jeg puster saktere og saktere før jeg slutter helt å puste, så klart ingen legger merke til at jeg er død, og dere bare forsetter å feste, når dere drar og alt er ferdig ligger bare liket mitt med hode i tallerkenen enda

Jeg er 189 år(i hunde år)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 27, tror vi i hovedsak er mellom 20 og 30 :-) du er hjertelig velkommen iallefall!

Skrevet

Først og fremst vil jeg ønske dere et megafint julebord i morgen! :skya:

Jeg er sikker på at det blir kjempegøy for dere å treffe hverandre - og til og med for mange - for første gang!

Jeg må også innrømme at jeg har tenkt tanken om å kle meg ut (men fant fort ut det er helt bortkastet, da ingen vet hvordan jeg ser ut uansett) :fnise: for så å sitte i en krok og bare betrakte dere. :ninja:

Det kommer jeg selvfølgelig ikke til å gjøre, men det hadde vært utrolig gøy å se Noz gå til aksjon på Leonaen, som beskrevet under her.

:hoho::bolledeig::hoho:

Nå lo jeg! :fnise: Morsomt om du hadde kledd deg ut; da hadde det i så fall vært derfor vi hadde skjønt at det var deg :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...