Obelix Skrevet 3. januar 2013 #821 Skrevet 3. januar 2013 Jeg regner med det blir tatt et lagbilde på julebordet 4
Adele Skrevet 3. januar 2013 #822 Skrevet 3. januar 2013 Ordnet seg endelig litt økonomisk. Så kunne kommet allikevel. Men. Så fikk jeg tilbud om intervju i morgen kl 14. Føler at det er litt viktigere, siden jeg har gått arbeidsledig en stund nå. Og siden jeg har to timer reisevei per vei til Oslo, synes jeg det hele blir så tidsjag.
Gjest Sakone Skrevet 3. januar 2013 #823 Skrevet 3. januar 2013 Ordnet seg endelig litt økonomisk. Så kunne kommet allikevel. Men. Så fikk jeg tilbud om intervju i morgen kl 14. Føler at det er litt viktigere, siden jeg har gått arbeidsledig en stund nå. Og siden jeg har to timer reisevei per vei til Oslo, synes jeg det hele blir så tidsjag. Lykke til på intervju Håper det går veien! 1
Gjest Sakone Skrevet 3. januar 2013 #824 Skrevet 3. januar 2013 Jeg regner med det blir tatt et lagbilde på julebordet Håper indelig ikke noen skal ta bilder! Da gjemmer jeg meg på dassen ^^
Adele Skrevet 3. januar 2013 #825 Skrevet 3. januar 2013 Håper indelig ikke noen skal ta bilder! Da gjemmer jeg meg på dassen ^^ Eller du kan være fotografen. Ikke vær så vanskelig! 1
Adele Skrevet 3. januar 2013 #826 Skrevet 3. januar 2013 Lykke til på intervju Håper det går veien! Tusen hjertelig. Håper virkelig på den. I verste fall fikk jeg et annet intervju på onsdag. Nå føler jeg at livet begynner å ordne seg! 1
Gjest Sakone Skrevet 3. januar 2013 #827 Skrevet 3. januar 2013 Tusen hjertelig. Håper virkelig på den. I verste fall fikk jeg et annet intervju på onsdag. Nå føler jeg at livet begynner å ordne seg! Det er godt å høre! Bare å gjøre sitt beste, og stå på, så går det nok bra til slutt! 1
Gjest Gunfreak Skrevet 3. januar 2013 #828 Skrevet 3. januar 2013 Jeg overlevde natta, men bare såvidt, i natt var jeg så svimmel at jeg falt og havna oppi alle skoene mine på vei tilbake fra do, og da var jeg så svimmel og kvalm at jeg bare ble liggende der en stund, før jeg fikk dratt meg opp og kom meg i seng igjen.
Gjest Sakone Skrevet 3. januar 2013 #829 Skrevet 3. januar 2013 Jeg overlevde natta, men bare såvidt, i natt var jeg så svimmel at jeg falt og havna oppi alle skoene mine på vei tilbake fra do, og da var jeg så svimmel og kvalm at jeg bare ble liggende der en stund, før jeg fikk dratt meg opp og kom meg i seng igjen. Omtrent som om når du er drita, så da er det bare å komme på julebordet da^^ Blir jo samme tilstand uansett.
Pene sko... Skrevet 3. januar 2013 #830 Skrevet 3. januar 2013 Jeg tenker i hvert fall å ta det rolig i morgen. Både på alkoholinntaket og pengebruken. Festet i grunn fra meg i juleferien. Hahaha! 1
Cindi Skrevet 3. januar 2013 #831 Skrevet 3. januar 2013 Håper indelig ikke noen skal ta bilder! Da gjemmer jeg meg på dassen ^^ Her og! Null bilder!
Gjest Yacon Skrevet 3. januar 2013 #833 Skrevet 3. januar 2013 Vil bare informere om at jeg fortsatt kommer. Har slettet Jovia og laget meg ny bruker. 2
Gjest Gunfreak Skrevet 3. januar 2013 #834 Skrevet 3. januar 2013 Jeg er linselus Upskirt photos here we come!
Teita Skrevet 3. januar 2013 #835 Skrevet 3. januar 2013 Nå begynner vorspielet på hotellrommet vårt! Jessda:) 2
Niennas Skrevet 3. januar 2013 #836 Skrevet 3. januar 2013 Upskirt photos here we come! Jeg forventer ikke noe annet
Gjest Gunfreak Skrevet 3. januar 2013 #837 Skrevet 3. januar 2013 Jeg forventer ikke noe annet Vel nå må jeg komme, selv om jeg dør halvveis ut i julebordet, er det vært det om jeg får bilde av godsakene til en KG mod. Hadde jeg vært i form nå, skulle jeg ha møtt opp på hotellet deres med 5 pakker julemarsipan. 3
Gjest NozMonster Skrevet 3. januar 2013 #838 Skrevet 3. januar 2013 Jeg regner med det blir tatt et lagbilde på julebordet joda, men hva hjelper det deg? noen goder må jo vi tøffinger som møter opp ha, så sladder og bilder holder vi for oss selv såklart. Ordnet seg endelig litt økonomisk. Så kunne kommet allikevel. Men. Så fikk jeg tilbud om intervju i morgen kl 14. Føler at det er litt viktigere, siden jeg har gått arbeidsledig en stund nå. Og siden jeg har to timer reisevei per vei til Oslo, synes jeg det hele blir så tidsjag. det er helt i orden det, men jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønte det fordi du skal på jobbintervju klokken 14, så kan du ikke komme på julebordet 5 timer senere?
Aldrisur Skrevet 3. januar 2013 #839 Skrevet 3. januar 2013 Først og fremst vil jeg ønske dere et megafint julebord i morgen! Jeg er sikker på at det blir kjempegøy for dere å treffe hverandre - og til og med for mange - for første gang! Jeg må også innrømme at jeg har tenkt tanken om å kle meg ut (men fant fort ut det er helt bortkastet, da ingen vet hvordan jeg ser ut uansett) for så å sitte i en krok og bare betrakte dere. Det kommer jeg selvfølgelig ikke til å gjøre, men det hadde vært utrolig gøy å se Noz gå til aksjon på Leonaen, som beskrevet under her. uansett- jeg gleder meg til å møye deg og er spent på hvor du bor og jobber. Området her er trossalt ikke det aller største 3
Gjest NozMonster Skrevet 3. januar 2013 #840 Skrevet 3. januar 2013 ....det var ihvertfall ikke en liten skriveleif 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå