Gjest loren Skrevet 1. januar 2013 #761 Skrevet 1. januar 2013 Er det sånn at dere legger ut oppdatering her om hvor dere drar seinere eller? Jeg jobber til 23, nemlig. Sender deg en Pm med mobilnr mitt, da kan du sende meg en melding når du er på vei, også får du vite hvor vi er 1
Niennas Skrevet 1. januar 2013 #762 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Er det sånn at dere legger ut oppdatering her om hvor dere drar seinere eller? Jeg jobber til 23, nemlig. Det er vel bare å sende en melding til Loren (som du får nummeret til litt senere?). Hun er nemlig satt opp på telefonvakt (edit: loren er jævlig kjapp på å svare ) Og når det gjelder tøsing: Nigga plz! Jeg har møtt 9 stk fra KG, og gått tilfeldig forbi danbanan Har ikke hatt sex med noen av de da. Endret 1. januar 2013 av Niennas
Gjest loren Skrevet 1. januar 2013 #763 Skrevet 1. januar 2013 Det er vel bare å sende en melding til Loren (som du får nummeret til litt senere?). Hun er nemlig satt opp på telefonvakt (edit: loren er jævlig kjapp på å svare ) Og når det gjelder tøsing: Nigga plz! Jeg har møtt 9 stk fra KG, og gått tilfeldig forbi danbanan Har ikke hatt sex med noen av de da. Siden du er moderator; kan jeg kreve KG for utlegg til bruk av telefon da? Så mange du har møtt da Jeg har "bare" møtt fire, men de er veldig ålreite og kommer alle fire på fredag. Jeg har bare hatt sex med en da, kan putte det inn som spørsmål i quizen, så får vi se om noen gjetter riktig (Neei, jeg kommer ikke til å lage quiz, det var en spøk ) 1
Niennas Skrevet 1. januar 2013 #764 Skrevet 1. januar 2013 Siden du er moderator; kan jeg kreve KG for utlegg til bruk av telefon da? Så mange du har møtt da Jeg har "bare" møtt fire, men de er veldig ålreite og kommer alle fire på fredag. Jeg har bare hatt sex med en da, kan putte det inn som spørsmål i quizen, så får vi se om noen gjetter riktig (Neei, jeg kommer ikke til å lage quiz, det var en spøk ) Det tror jeg blir vanskelig, men du kan bruke telefonen min, siden KG betaler regninga ( ) Stemmer forresten for både quiz og polonese! Dette vil bli en kveld vi sent vil glemme
Gjest NozMonster Skrevet 1. januar 2013 #765 Skrevet 1. januar 2013 Polonese hadde vært genialt Niennas! Quiz også for den sak skyld, men jeg hadde hatt litt problemer med å lage spørsmålene.... men jeg gikk jammen lyst til å prøve
Yme Skrevet 1. januar 2013 #766 Skrevet 1. januar 2013 Vi trenger ikke polones eller quiz, når vi får stripping. Niennas lovte å være naken... Sant, Niennas? 1
Niennas Skrevet 1. januar 2013 #767 Skrevet 1. januar 2013 Polonese hadde vært genialt Niennas! Quiz også for den sak skyld, men jeg hadde hatt litt problemer med å lage spørsmålene.... men jeg gikk jammen lyst til å prøve Gjør det, gjør det, gjennomfør det! :D Vi trenger ikke polones eller quiz, når vi får stripping. Niennas lovte å være naken... Sant, Niennas? Om jeg husker riktig så sa jeg vel noe sånt som "Jeg kommer nok ikke naken, men jeg kan vurdere kløft". Kun for at du skulle få en koselig kveld, selvfølgelig
Yme Skrevet 1. januar 2013 #768 Skrevet 1. januar 2013 Om jeg husker riktig så sa jeg vel noe sånt som "Jeg kommer nok ikke naken, men jeg kan vurdere kløft". Kun for at du skulle få en koselig kveld, selvfølgelig Okei, greit, men om du tar med deg utringningen din kun for mitt velbehag, regner jeg med at jeg selvfølgelig får bruke den som pute, om jeg skulle bli trøtt... Det er jo ikke behagelig å få vondt i øret, av den harde bordplata, veit du. 1
Niennas Skrevet 1. januar 2013 #769 Skrevet 1. januar 2013 Okei, greit, men om du tar med deg utringningen din kun for mitt velbehag, regner jeg med at jeg selvfølgelig får bruke den som pute, om jeg skulle bli trøtt... Det er jo ikke behagelig å få vondt i øret, av den harde bordplata, veit du. Det er min plikt som moderator å sørge for at brukerne av dette forumet har det ... behagelig var vel ordet du brukte?
Gjest loren Skrevet 1. januar 2013 #770 Skrevet 1. januar 2013 Haha, jeg kan se for meg at det her blir en riktig så interessant og morsom kveld 1
Yme Skrevet 1. januar 2013 #771 Skrevet 1. januar 2013 Det er min plikt som moderator å sørge for at brukerne av dette forumet har det ... behagelig var vel ordet du brukte? Hmm... Når jeg kjenner etter, merker jeg at jeg faktisk begynner å bli litt trøtt allerede, så da tror jeg rett og slett at jeg bare møter opp i pysj og tar en tidlig kveld 1
Niennas Skrevet 1. januar 2013 #772 Skrevet 1. januar 2013 Hmm... Når jeg kjenner etter, merker jeg at jeg faktisk begynner å bli litt trøtt allerede, så da tror jeg rett og slett at jeg bare møter opp i pysj og tar en tidlig kveld Les gjerne tidligere innlegg skrevet av meg i denne tråden om å rasere hotellrom en dag tidligere mot betaling i marsipan
Yme Skrevet 1. januar 2013 #773 Skrevet 1. januar 2013 Les gjerne tidligere innlegg skrevet av meg i denne tråden om å rasere hotellrom en dag tidligere mot betaling i marsipan Haha, jeg satt akkurat og spiste den siste marsipanhvalen min nå, så da har jeg ikke noe valuta, men jeg må jo hjemom den dagen, så om jeg får tid kan jeg hvertfall stikke innom og hilse på. Kanskje velte en lampe, om jeg skraper sammen smulene i boksen som marsipanen lå i?
Niennas Skrevet 1. januar 2013 #774 Skrevet 1. januar 2013 Haha, jeg satt akkurat og spiste den siste marsipanhvalen min nå, så da har jeg ikke noe valuta, men jeg må jo hjemom den dagen, så om jeg får tid kan jeg hvertfall stikke innom og hilse på. Kanskje velte en lampe, om jeg skraper sammen smulene i boksen som marsipanen lå i? Da bør det være kvalitetsmarsipan!
Gjest Skrevet 2. januar 2013 #775 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Woho, dette tror jeg blir bra altså! Hva slags mat har de på Egon egentlig? Merker at nysgjerrigperen inni meg gleder seg! Mange jeg er ganske så nysgjerrig på Edit: En eller annen merkelig setning jeg så først nå. Endret 3. januar 2013 av Dreamdrops
Solsenga Skrevet 2. januar 2013 #776 Skrevet 2. januar 2013 Polonese! Jeg gleder meg! (Men så får jeg bare LITT vondt i magen av tanken på så mange nye mennesker på en gang..) Dreamdrops: Jeg er minst like nysgjerrig som deg! Dette blir gøy!
Wonders Skrevet 2. januar 2013 #777 Skrevet 2. januar 2013 Jeg ser poenget deres, og er i grunn enig i at Fridays har bedre mat enn Egon, men jeg er usikker på hvor mye man skal og kan endre tre dager før uten at det blir kaos og forvirring. De har uansett stengt i dag, så det er forsåvidt ikke mulig å vite om de har plass før i morgen etter kl 11. Jeg sjekker med Fridays Karl Johan om de har plass i morgen, og oppdaterer da tråden pluss sender PM til alle påmeldte med endelig beskjed pluss mitt mobilnummer. Og, bare så det er nevnt, jeg kommer til å ringe og sjekke fra jobb, pluss oppdatere tråden, men PM kommer ikke før på kvelden. venter på pm, da jeg ser Dattra til Hagen er utelukket.
Gjest loren Skrevet 2. januar 2013 #778 Skrevet 2. januar 2013 venter på pm, da jeg ser Dattra til Hagen er utelukket. Alle får PM i løpet av dagen/kvelden, Fridays åpner om 13 minutter så da skal jeg få ringt dem :-) 2
Gjest loren Skrevet 2. januar 2013 #779 Skrevet 2. januar 2013 Fridays Karl Johan, (Karl Johans gate 35) har bord til oss fra kl 19:00. Da beholder vi det bordet til kl 21:30. Bordet står i mitt navn, Grete, ikke loren Hva vi da gjør etter 21:30 får vi ta litt som det kommer, om vi fortsetter å være der, eller om vi drar et annet sted. Oppdaterer HI, og begynner å sende ut PM'er nå, men om du ikke har fått før kl 21:00 i kveld, så ikke få panikk, må gjøre det litt innimellom her siden jeg tross alt er på jobb nå 1
Wonders Skrevet 2. januar 2013 #780 Skrevet 2. januar 2013 Takk takk, gleder meg stort. TGI Fridays JACK DANIEL'S SALMON Grillet laksefilet toppet med Jack Daniel's saus. Serveres med hjemmelaget potetmos med cheddar ost og kjøkkensjefens grønnsaker. TGI FridaysFRIDAY’S CLUB- VELG MELLOM FINT ELLER GROVT RISTET BRØD Lag på lag med skinke, kalkun, amerikansk ost, bacon, frisk salat,tomat og majones. kr 136 TGI Fridays LOADED POTATO SKINS 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå