Cindi Skrevet 1. januar 2013 #742 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Oki, supert! Takketitakk! Hvis mot formodning internett skulle kollapse totalt og KG ble nedlagt og verden gikk under, så sjekker jeg bare begge stedene. Jeg bare gløtter inn døra og skriker "E det nån fra KG her?", eventuelt står i døra en halvtime til noen skjønner at jeg hører til deres selskap. Så... (omg, døpåseg av nervøsitet over alle de fremmede skumle menneskene) I'm in. Noen som gidder møte meg først og bære meg til dørstokken? Sånn før jeg angrer og feiger ut. Eventuelt bare gi meg en i hånda før vi går siste meteren til resten av de skumle menneskene. Endret 1. januar 2013 av Cindi 1
Niennas Skrevet 1. januar 2013 #743 Skrevet 1. januar 2013 Oki, supert! Takketitakk! Hvis mot formodning internett skulle kollapse totalt og KG ble nedlagt og verden gikk under, så sjekker jeg bare begge stedene. Jeg bare gløtter inn døra og skriker "E det nån fra KG her?", eventuelt står i døra en halvtime til noen skjønner at jeg hører til deres selskap. Så... (omg, døpåseg av nervøsitet over alle de fremmede skumle menneskene) I'm in. Noen som gidder møte meg først og bære meg til dørstokken? Sånn før jeg angrer og feiger ut. Eventuelt bare gi meg en i hånda før vi går siste meteren til resten av de skumle menneskene. Jeg, Teita og Calavi skal møtes og gå sammen, du kan jo møte oss ( og hvis noen andre vil gå med oss, så sleng dere på )
Cindi Skrevet 1. januar 2013 #744 Skrevet 1. januar 2013 Jeg, Teita og Calavi skal møtes og gå sammen, du kan jo møte oss ( og hvis noen andre vil gå med oss, så sleng dere på ) Kjenner dere hverandre da? Har dere avtalt tid/sted?
Niennas Skrevet 1. januar 2013 #745 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Jeg og Teita er bestevenninner. Calavi har vi ikke møtt før Edit: har ikke avtalt tid eller sted. Er dog åpen for forslag Endret 1. januar 2013 av Niennas 1
Gjest Sakone Skrevet 1. januar 2013 #746 Skrevet 1. januar 2013 Jeg bor jo i Oslo, og møter gjerne noen på forhånd om de har behov for det Bare å skrive en pm 2
Cindi Skrevet 1. januar 2013 #747 Skrevet 1. januar 2013 Jeg og Teita er bestevenninner. Calavi har vi ikke møtt før Edit: har ikke avtalt tid eller sted. Er dog åpen for forslag Hva da bestevenninner? Det er skeivfordeling!! Hahaha! Jeg sender deg PM med forslag jeg, sånn at ikke hele KG og alle bestevenninnene deres møter opp samtidig, også står jeg på bar bakke som KG-Jomfru. (Gud hvor jeg er feig, flaks at jeg har noen som synes jeg er søt når jeg er feig hjemme da. *humre* )
Niennas Skrevet 1. januar 2013 #748 Skrevet 1. januar 2013 Hva da bestevenninner? Det er skeivfordeling!! Hahaha! Jeg sender deg PM med forslag jeg, sånn at ikke hele KG og alle bestevenninnene deres møter opp samtidig, også står jeg på bar bakke som KG-Jomfru. (Gud hvor jeg er feig, flaks at jeg har noen som synes jeg er søt når jeg er feig hjemme da. *humre* ) Pssh, bare vent til litt utpå kvelden, når vi alle har fått i oss litt for mye, da er vi alle bestevenner, og one big happy family (Venter fortsatt på den PM'en. ) Vi har alle vært KG-jomfruer 1
Gjest NozMonster Skrevet 1. januar 2013 #749 Skrevet 1. januar 2013 KG- jomfru ja... hva jeg er da? ..En stor KG-tøs? 2
Gjest Gunfreak Skrevet 1. januar 2013 #750 Skrevet 1. januar 2013 KG- jomfru ja... hva jeg er da? ..En stor KG-tøs? Jeg liker "tøser" Men blir det altså i mårra? Hva med solsenga? hun har mye jobb og fikk fri på fredag, men vet ikke om hun får fri i mårra.
Gjest Gunfreak Skrevet 1. januar 2013 #752 Skrevet 1. januar 2013 Imorgen? :s Nevermind dysleksien slo ut, leste det som at friday's hadde plass i mårra, ikke sjekker om det har plass.
Niennas Skrevet 1. januar 2013 #753 Skrevet 1. januar 2013 Nevermind dysleksien slo ut, leste det som at friday's hadde plass i mårra, ikke sjekker om det har plass. det kan skje den beste av oss . Da trenger jeg ikke ha panikk!
Cindi Skrevet 1. januar 2013 #754 Skrevet 1. januar 2013 Pssh, bare vent til litt utpå kvelden, når vi alle har fått i oss litt for mye, da er vi alle bestevenner, og one big happy family (Venter fortsatt på den PM'en. ) Vi har alle vært KG-jomfruer Ja, det løsner vel fort. En dag blir kanskjejeg også en tøs. Hahaha!! Måtte brått stikke, og har bare mobilen. Pm kommer når jeg får en data foran meg. :-P
Gjest loren Skrevet 1. januar 2013 #755 Skrevet 1. januar 2013 Jeg vet enda ikke helt når jeg er i Oslo, kommer litt an på når Semper kommer til byen og sånt. Men, etter i morgen har dere alle mobilnr mitt, og kan sende en sms om det plutselig blir veldig skummelt, så kan jeg bruke sosionomkunnskapene mine om innpakket overtalelse
Gjest loren Skrevet 1. januar 2013 #756 Skrevet 1. januar 2013 (endret) KG- jomfru ja... hva jeg er da? ..En stor KG-tøs? Da er vi to i allefall Endret 1. januar 2013 av loren
Niennas Skrevet 1. januar 2013 #757 Skrevet 1. januar 2013 Da er vi to i allefall Nåja, er ganske Kg-tøsete av meg jeg også. Iallefall i Vestfold..
Gjest Gunfreak Skrevet 1. januar 2013 #758 Skrevet 1. januar 2013 Da er vi to i allefall Jeg har jo vært i 5 kant jeg, møtte 4 fra fra kg, og hatt sex med 2 av dem
Gjest loren Skrevet 1. januar 2013 #759 Skrevet 1. januar 2013 Nåja, er ganske Kg-tøsete av meg jeg også. Iallefall i Vestfold.. Godt vi er flere Jeg har jo vært i 5 kant jeg, møtte 4 fra fra kg, og hatt sex med 2 av dem Du vinner ;P
Gjest Drue Skrevet 1. januar 2013 #760 Skrevet 1. januar 2013 Er det sånn at dere legger ut oppdatering her om hvor dere drar seinere eller? Jeg jobber til 23, nemlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå