Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kommer også! Ikke på hotellrommet altså, men til Egon ;) Jeg har aldri møtt noen fra kg, og synes det er litt skummelt å skulle hilse på alle "til bords". :sjenert:

Om noen derfor har lyst, eller gidder å møtes et sted først for å holde meg i lanken, så send meg gjerne en PM!

:fnise: For den rette mengde marsipan er du også velkommen!

Vi snakket om å møtes et sted først, for å gå sammen, noe jeg syntes hørtes ut som en god idè! Flere som er med på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:fnise: For den rette mengde marsipan er du også velkommen!

Vi snakket om å møtes et sted først, for å gå sammen, noe jeg syntes hørtes ut som en god idè! Flere som er med på det?

Gjett hvem som skal hamstre marsipan da :lur:

Jeg er i hvertfall med på å gå sammen bort! :)

Endret av Calavi
Skrevet

:hoppendeglad:

nå ble jeg like glad en gang til!

:) Det er koselig!

Tror vi blir en fin gjeng jeg altså

Skrevet

Jeg og mine andre personligheter kommer også. :danse:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hm.. Jeg må vel bli med da! Men jeg er også en av de som vil møte noen først og dra sammen inn :fnise:

Edit: Beklager for sen tilbakemelding!

Endret av Dreamdrops
Skrevet

Jeg og mine andre personligheter kommer også. :danse:

Alle sammen? :fnise:

Skrevet

Hm.. Jeg må vel bli med da! Men jeg er også en av de som vil møte noen først og dra sammen inn :fnise:

Edit: Beklager for sen tilbakemelding!

Så bra :-)

Skrevet

Hva med Hard Rock i karl johans gate? Restaurant og uteplass i ett. :-)

Skrevet

Hvordan blir det? Det er jo bare noen få dager igjen, så det er greit å vite hvor og når :-)

Gjest NozMonster
Skrevet

Hva med Hard Rock i karl johans gate? Restaurant og uteplass i ett. :-)

men der er det så høy aldersgrense... 25 år, er det ikke?

Hvordan blir det? Det er jo bare noen få dager igjen, så det er greit å vite hvor og når :-)

det er jo avtalt det tror jeg?

egon i 19-tiden?

eller?

Skrevet

Egon på Karl Johan i Paleet, right?

Skrevet

Min tanke er at det kanskje ikke er så lurt å bytte sted så få dager før. Synes vi skal gjøre som avtalt å møtes på Egon ( på paleet ;) ) klokka 19.00. Så kan vi heller gå et sted senere på kvelden hvis vi ønsker det :)

• Liker 1
Skrevet

men der er det så høy aldersgrense... 25 år, er det ikke?

det er jo avtalt det tror jeg?

egon i 19-tiden?

eller?

Åh, trodde det var 20 år bare.

Tenkte bare komme med et alternativ, siden ikke alle er enige i at Egon har så god mat.

Selv tenker jeg at Egon gjør at valget på klær blir svært moderert. Det er forskjell på hva jeg ville hatt på meg på Egon eller på en restaurant som også er uteplass. Det ville føltes litt som å komme julebordskledd på mcdonalds. :plystre: Men det er kanskje bare meg.

• Liker 2
Skrevet

Min tanke er at det kanskje ikke er så lurt å bytte sted så få dager før. Synes vi skal gjøre som avtalt å møtes på Egon ( på paleet ;) ) klokka 19.00. Så kan vi heller gå et sted senere på kvelden hvis vi ønsker det :)

Enig i det, men hva med de som sier de kommer litt senere? Skal de ha en kontaktperson da? Sånn at ikke de som kommer klokken 19 må bli stuck på Egon dersom de finner ut at de vil dra videre til et bedre egnet sted?

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Egon på Karl Johan i Paleet, right?

jupp :tommelopp:

Åh, trodde det var 20 år bare.

Tenkte bare komme med et alternativ, siden ikke alle er enige i at Egon har så god mat.

Selv tenker jeg at Egon gjør at valget på klær blir svært moderert. Det er forskjell på hva jeg ville hatt på meg på Egon eller på en restaurant som også er uteplass. Det ville føltes litt som å komme julebordskledd på mcdonalds. :plystre: Men det er kanskje bare meg.

men greia er at vi var med oss noen som ikke er fylt 20 riktig enda :)

Skrevet

jupp :tommelopp:

men greia er at vi var med oss noen som ikke er fylt 20 riktig enda :)

Ahkey. :) Men er ikke TGI Fridays et pittepittepittelitt bedre alternativ da? Sånn hvis man skal velge mellom typ kjedesteder.

Men ser at det er sent å diskutere dette nå. Bare merket meg at også SemperFi kommenterte at kanskje Egon ikke var førstevalget til alle. (jeg har holdt kjeft hittil, fordi jeg har vært så usikker på om jeg skulle komme eller ikke, så jeg kan klappe igjen. :gjeiper: )

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Ahkey. :) Men er ikke TGI Fridays et pittepittepittelitt bedre alternativ da? Sånn hvis man skal velge mellom typ kjedesteder.

Men ser at det er sent å diskutere dette nå. Bare merket meg at også SemperFi kommenterte at kanskje Egon ikke var førstevalget til alle. (jeg har holdt kjeft hittil, fordi jeg har vært så usikker på om jeg skulle komme eller ikke, så jeg kan klappe igjen. :gjeiper: )

jo, det synes jeg faktisk!

der har vi i hvertfall et langt mye bedre utvalg med alkohyler...

på Fridays i karl johan, som ligger vegg-i-vegg med egon, så har de jo sånne store bord nede som er ment for sånne selskaps-greier :)

men kanskje Loren burde bestemme? for som det er nevnt her, så er det kanskje dumt å bytte sted nå? :vetikke:

Skrevet

jo, det synes jeg faktisk!

der har vi i hvertfall et langt mye bedre utvalg med alkohyler...

på Fridays i karl johan, som ligger vegg-i-vegg med egon, så har de jo sånne store bord nede som er ment for sånne selskaps-greier :)

men kanskje Loren burde bestemme? for som det er nevnt her, så er det kanskje dumt å bytte sted nå? :vetikke:

Ja, det var den Fridaysen jeg tenkte på. Vi var 20 stk der i selskap dagen før jeg giftet meg, og vi fikk plass. Også har de forskjellig alkohol der, så jeg kan få jack og cola, dersom det blir for klam stemning. (overbeviste jeg meg selv nettopp om å bli med? :unsure: )

Kan vi ikke henge opp et skilt utenfor Egon der det står: "Til KG-folk: Vi stakk rett over gata, de hadde bedre sprit!" :fnise:

Skrevet

Jeg ser poenget deres, og er i grunn enig i at Fridays har bedre mat enn Egon, men jeg er usikker på hvor mye man skal og kan endre tre dager før uten at det blir kaos og forvirring.

De har uansett stengt i dag, så det er forsåvidt ikke mulig å vite om de har plass før i morgen etter kl 11.

Jeg sjekker med Fridays Karl Johan om de har plass i morgen, og oppdaterer da tråden pluss sender PM til alle påmeldte med endelig beskjed pluss mitt mobilnummer.

Og, bare så det er nevnt, jeg kommer til å ringe og sjekke fra jobb, pluss oppdatere tråden, men PM kommer ikke før på kvelden.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Ja, det var den Fridaysen jeg tenkte på. Vi var 20 stk der i selskap dagen før jeg giftet meg, og vi fikk plass. Også har de forskjellig alkohol der, så jeg kan få jack og cola, dersom det blir for klam stemning. (overbeviste jeg meg selv nettopp om å bli med? :unsure: )

Kan vi ikke henge opp et skilt utenfor Egon der det står: "Til KG-folk: Vi stakk rett over gata, de hadde bedre sprit!" :fnise:

klart du blir med cindi! hvis ikke så hadde du ikke giddet/trengt å involvere deg med hvor vi skal hen :)

jeg holder også en knapp, eller ni, på fridays- men jeg føler meg ikke sjef nok til å ta noen avgjørelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...