Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Anbefalte innlegg

Skrevet

always

trenger bare en liten leilighet, jeg hadde oktoberfest med 16-17 stk i en 50 kwm stor leiligh, hvor bare halve var i bruk. Men nå ska jo dere sitte til bords å spise så blir jo litt anderledes da.

grøss og gru folk vill jeg ska ha nyttårsparty.. men ingen vil hjelpe å rydde hmm.. må jo vaske minst 3 ganger før det blir rent.

Jeg hadde hatt plass om folk ikke var kravstore og hadde kunnet sitte litt her og der, hadde 20 stk i den gamle leiligheten som hadde vesentlig mindre stue enn denne, men jeg nekter å lage mat til 20 stk og iallefall å ta vaskejobben etterpå :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må dessverre trekke meg fra dette. Fått litt uventede utgifter nå i desember, så har måtte brukt opp alt av oppsparte midler for å få bukt med dette.

Beklager. Men håper jo at jeg får blitt med neste gang! :)

Synd du ikke kan komme, håper vi ses en annen gang :-)

Meg og Loren har vært i Egypt, og hotellets internettilgang var ikke mye å skryte av, man kom såvidt på i noen sekunder om man var heldig.

Men er det ikke mange andre steder i Oslo som kan huse en gjeng som oss? Eller hva dere som bor i Oslo ...?

Er ikke Egon bra nok for deg etter en uke all-inclusive? :fnise:

Enten blir det Egon eller så får noen andre ta over, jeg har gjort mitt ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde hatt plass om folk ikke var kravstore og hadde kunnet sitte litt her og der, hadde 20 stk i den gamle leiligheten som hadde vesentlig mindre stue enn denne, men jeg nekter å lage mat til 20 stk og iallefall å ta vaskejobben etterpå :fnise:

men hvis flere eller alle er med å hjelper så går det fint, slik fikk vi til julebordet på jobben. Og dere har vel sikkert ikkje noe imot å plassere i høyden :fnise::icon_lol:

Gjest Lillesiren
Skrevet

Skulle jeg vært på julebordet hadde jeg gladelig meldt meg som matansvarlig jeg:)

Skrevet

Du får bare styre med hard hånd loren, hvis ikkje blir det mye frem og tilbake og ingenting. Egon e sikkert det beste, dere har jo planlagt dette i et halvt år snart :fnise:

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg kommer nok ikke likevel.. :( Vært for lenge uten sønnen min, så vil reise hjem til han snart. Samt at jeg er ganske så blakk.. :/

• Liker 1
Skrevet

Du får bare styre med hard hånd loren, hvis ikkje blir det mye frem og tilbake og ingenting. Egon e sikkert det beste, dere har jo planlagt dette i et halvt år snart :fnise:

Jada, jeg dukker opp på egon jeg, så får de som vil joine meg :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer nok ikke likevel.. :( Vært for lenge uten sønnen min, så vil reise hjem til han snart. Samt at jeg er ganske så blakk.. :/

Så dumt at du ikke kan komme, samtidig ser jeg argumentet ditt godt, jeg har ikke sett min mini siden 20 desember nå, og ser han ikke før 5 januar, så jeg begynner å kjenne abstinensene selv...

Skrevet

Jada, jeg dukker opp på egon jeg, så får de som vil joine meg :fnise:

Jeg møter deg på Egon ;)

Skrevet (endret)

Jeg møter deg også på Egon, loren! Håper flere kommer :) (Men jeg må dra med siste toget/ bussen ved midnatt)

Endret av Solsenga
Skrevet

Jeg og broren min regner med å møte opp. :)

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Jeg møter deg også på Egon, loren! Håper flere kommer :) (Men jeg må dra med siste toget/ bussen ved midnatt)

kommer du også ja solsenga??

nå ble jeg skikkelig glad!

(for at niennas, pene skoa, verten selv og alle andre også kommer men jeg

hadde ikke fått med meg at du blir med!)

Endret av NozMonster
Skrevet

kommer du også ja solsenga??

nå ble jeg skikkelig glad!

(for at niennas, pene skoa, verten selv og diverse andre også kommer men jeg

hadde ikke fått med meg at du blir med!)

Og nå ble JEG glad :D Det har vært så usikkert med jobbing og diverse, men nå har jeg snakket med sjefen og fått fri!

Gjest NozMonster
Skrevet

Og nå ble JEG glad :D Det har vært så usikkert med jobbing og diverse, men nå har jeg snakket med sjefen og fått fri!

flink sjef!

nå er det faktisk bare 4 hele dager igjen!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg kommer så lenge jeg ikke hoster opp begge lungene mine, en lunge går greit, bare ta noen paracet, men hvis jeg hoster opp begge må jeg nok brukte tiden min på dø alene i leiligheten min.

• Liker 3
Skrevet

Gleder meg veldig! Jeg og Teita kommer allerede den tredje, og har tenkt å rasere hotellrommet vårt, og generelt ta helt av :fnise:

.. Og kos dere imorgen ;)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gleder meg veldig! Jeg og Teita kommer allerede den tredje, og har tenkt å rasere hotellrommet vårt, og generelt ta helt av :fnise:

.. Og kos dere imorgen ;)

Er jeg invitert til hotellrommet? :lur:

• Liker 1
Skrevet

Er jeg invitert til hotellrommet? :lur:

... Det kommer vel ann på hvor mye marsipan du har med ;)

Skrevet

Jeg kommer også! Ikke på hotellrommet altså, men til Egon ;) Jeg har aldri møtt noen fra kg, og synes det er litt skummelt å skulle hilse på alle "til bords". :sjenert:

Om noen derfor har lyst, eller gidder å møtes et sted først for å holde meg i lanken, så send meg gjerne en PM!

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg kommer også! Ikke på hotellrommet altså, men til Egon ;) Jeg har aldri møtt noen fra kg, og synes det er litt skummelt å skulle hilse på alle "til bords". :sjenert:

Om noen derfor har lyst, eller gidder å møtes et sted først for å holde meg i lanken, så send meg gjerne en PM!

:hoppendeglad:

nå ble jeg like glad en gang til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...