Gjest loren Skrevet 30. desember 2012 #701 Skrevet 30. desember 2012 always trenger bare en liten leilighet, jeg hadde oktoberfest med 16-17 stk i en 50 kwm stor leiligh, hvor bare halve var i bruk. Men nå ska jo dere sitte til bords å spise så blir jo litt anderledes da. grøss og gru folk vill jeg ska ha nyttårsparty.. men ingen vil hjelpe å rydde hmm.. må jo vaske minst 3 ganger før det blir rent. Jeg hadde hatt plass om folk ikke var kravstore og hadde kunnet sitte litt her og der, hadde 20 stk i den gamle leiligheten som hadde vesentlig mindre stue enn denne, men jeg nekter å lage mat til 20 stk og iallefall å ta vaskejobben etterpå
Gjest loren Skrevet 30. desember 2012 #702 Skrevet 30. desember 2012 Jeg må dessverre trekke meg fra dette. Fått litt uventede utgifter nå i desember, så har måtte brukt opp alt av oppsparte midler for å få bukt med dette. Beklager. Men håper jo at jeg får blitt med neste gang! Synd du ikke kan komme, håper vi ses en annen gang :-) Meg og Loren har vært i Egypt, og hotellets internettilgang var ikke mye å skryte av, man kom såvidt på i noen sekunder om man var heldig. Men er det ikke mange andre steder i Oslo som kan huse en gjeng som oss? Eller hva dere som bor i Oslo ...? Er ikke Egon bra nok for deg etter en uke all-inclusive? Enten blir det Egon eller så får noen andre ta over, jeg har gjort mitt 1
Kriz Skrevet 30. desember 2012 #703 Skrevet 30. desember 2012 Jeg hadde hatt plass om folk ikke var kravstore og hadde kunnet sitte litt her og der, hadde 20 stk i den gamle leiligheten som hadde vesentlig mindre stue enn denne, men jeg nekter å lage mat til 20 stk og iallefall å ta vaskejobben etterpå men hvis flere eller alle er med å hjelper så går det fint, slik fikk vi til julebordet på jobben. Og dere har vel sikkert ikkje noe imot å plassere i høyden
Gjest Lillesiren Skrevet 30. desember 2012 #704 Skrevet 30. desember 2012 Skulle jeg vært på julebordet hadde jeg gladelig meldt meg som matansvarlig jeg:)
Kriz Skrevet 30. desember 2012 #705 Skrevet 30. desember 2012 Du får bare styre med hard hånd loren, hvis ikkje blir det mye frem og tilbake og ingenting. Egon e sikkert det beste, dere har jo planlagt dette i et halvt år snart 1
Gjest HunterLady Skrevet 30. desember 2012 #706 Skrevet 30. desember 2012 Jeg kommer nok ikke likevel.. Vært for lenge uten sønnen min, så vil reise hjem til han snart. Samt at jeg er ganske så blakk.. :/ 1
Gjest loren Skrevet 30. desember 2012 #707 Skrevet 30. desember 2012 Du får bare styre med hard hånd loren, hvis ikkje blir det mye frem og tilbake og ingenting. Egon e sikkert det beste, dere har jo planlagt dette i et halvt år snart Jada, jeg dukker opp på egon jeg, så får de som vil joine meg 1
Gjest loren Skrevet 30. desember 2012 #708 Skrevet 30. desember 2012 Jeg kommer nok ikke likevel.. Vært for lenge uten sønnen min, så vil reise hjem til han snart. Samt at jeg er ganske så blakk.. :/ Så dumt at du ikke kan komme, samtidig ser jeg argumentet ditt godt, jeg har ikke sett min mini siden 20 desember nå, og ser han ikke før 5 januar, så jeg begynner å kjenne abstinensene selv...
Niennas Skrevet 30. desember 2012 #709 Skrevet 30. desember 2012 Jada, jeg dukker opp på egon jeg, så får de som vil joine meg Jeg møter deg på Egon
Solsenga Skrevet 30. desember 2012 #710 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Jeg møter deg også på Egon, loren! Håper flere kommer (Men jeg må dra med siste toget/ bussen ved midnatt) Endret 30. desember 2012 av Solsenga
Pene sko... Skrevet 30. desember 2012 #711 Skrevet 30. desember 2012 Jeg og broren min regner med å møte opp. 2
Gjest NozMonster Skrevet 30. desember 2012 #712 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Jeg møter deg også på Egon, loren! Håper flere kommer (Men jeg må dra med siste toget/ bussen ved midnatt) kommer du også ja solsenga?? nå ble jeg skikkelig glad! (for at niennas, pene skoa, verten selv og alle andre også kommer men jeg hadde ikke fått med meg at du blir med!) Endret 30. desember 2012 av NozMonster
Solsenga Skrevet 30. desember 2012 #713 Skrevet 30. desember 2012 kommer du også ja solsenga?? nå ble jeg skikkelig glad! (for at niennas, pene skoa, verten selv og diverse andre også kommer men jeg hadde ikke fått med meg at du blir med!) Og nå ble JEG glad :D Det har vært så usikkert med jobbing og diverse, men nå har jeg snakket med sjefen og fått fri!
Gjest NozMonster Skrevet 30. desember 2012 #714 Skrevet 30. desember 2012 Og nå ble JEG glad :D Det har vært så usikkert med jobbing og diverse, men nå har jeg snakket med sjefen og fått fri! flink sjef! nå er det faktisk bare 4 hele dager igjen!
Gjest Gunfreak Skrevet 30. desember 2012 #715 Skrevet 30. desember 2012 Jeg kommer så lenge jeg ikke hoster opp begge lungene mine, en lunge går greit, bare ta noen paracet, men hvis jeg hoster opp begge må jeg nok brukte tiden min på dø alene i leiligheten min. 3
Niennas Skrevet 30. desember 2012 #716 Skrevet 30. desember 2012 Gleder meg veldig! Jeg og Teita kommer allerede den tredje, og har tenkt å rasere hotellrommet vårt, og generelt ta helt av .. Og kos dere imorgen
Gjest Gunfreak Skrevet 30. desember 2012 #717 Skrevet 30. desember 2012 Gleder meg veldig! Jeg og Teita kommer allerede den tredje, og har tenkt å rasere hotellrommet vårt, og generelt ta helt av .. Og kos dere imorgen Er jeg invitert til hotellrommet? 1
Niennas Skrevet 30. desember 2012 #718 Skrevet 30. desember 2012 Er jeg invitert til hotellrommet? ... Det kommer vel ann på hvor mye marsipan du har med
Gjest Skrevet 30. desember 2012 #719 Skrevet 30. desember 2012 Jeg kommer også! Ikke på hotellrommet altså, men til Egon Jeg har aldri møtt noen fra kg, og synes det er litt skummelt å skulle hilse på alle "til bords". Om noen derfor har lyst, eller gidder å møtes et sted først for å holde meg i lanken, så send meg gjerne en PM! 1
Gjest NozMonster Skrevet 30. desember 2012 #720 Skrevet 30. desember 2012 Jeg kommer også! Ikke på hotellrommet altså, men til Egon Jeg har aldri møtt noen fra kg, og synes det er litt skummelt å skulle hilse på alle "til bords". Om noen derfor har lyst, eller gidder å møtes et sted først for å holde meg i lanken, så send meg gjerne en PM! nå ble jeg like glad en gang til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå