Gjest NozMonster Skrevet 22. desember 2012 #681 Skrevet 22. desember 2012 Det bra MÅ være bedre steder en Egon? Jada, jeg er ikke på gjestelisten, men synes synd på de som må spise på Egon ja, jeg tror helt og fult på at du synes kjempe synd på de som "Må" spise der....
Gjest NozMonster Skrevet 22. desember 2012 #682 Skrevet 22. desember 2012 loren: de som ikke ble med pga aldersgrensen- kanskje det er lurt å sende en PM til dem å høre om de blir med alikevell? jeg tenker bare at de kanskje ikke følger med i tråden lenger, siden de ikke skal være med.. (eller kanskje de gjør det? det er jo en del andre som ikke skal være med som gjør det så)
Gjest brutal mann Skrevet 22. desember 2012 #683 Skrevet 22. desember 2012 ja, jeg tror helt og fult på at du synes kjempe synd på de som "Må" spise der.... Hey... Jeg missliker ikke ting uten å misslike dem gjennomført! 1
Gjest brutal mann Skrevet 22. desember 2012 #684 Skrevet 22. desember 2012 loren: de som ikke ble med pga aldersgrensen- kanskje det er lurt å sende en PM til dem å høre om de blir med alikevell? jeg tenker bare at de kanskje ikke følger med i tråden lenger, siden de ikke skal være med.. (eller kanskje de gjør det? det er jo en del andre som ikke skal være med som gjør det så) Jeg lurer jo på, og håper oppriktig, hvorvidt dette julebordet materialiserer seg Jeg regner jo med at det dukker opp uante mengder med sladder og tråder med "Hva vil h*n egentlig" i etterkant Og tenk om jeg er i lokalet, men ikke gjør meg til kjenne Følg med på den kommende "jeg spionerer på KG julebordet" tråden 5
Gjest NozMonster Skrevet 22. desember 2012 #685 Skrevet 22. desember 2012 Jeg lurer jo på, og håper oppriktig, hvorvidt dette julebordet materialiserer seg Jeg regner jo med at det dukker opp uante mengder med sladder og tråder med "Hva vil h*n egentlig" i etterkant Og tenk om jeg er i lokalet, men ikke gjør meg til kjenne Følg med på den kommende "jeg spionerer på KG julebordet" tråden ja vær så god..
Niennas Skrevet 25. desember 2012 #688 Skrevet 25. desember 2012 Bittelitt sent ute, men God jul til alle som skal være med på julebordet Neste uke skjer det, folkens ... Og da ble vi enig om Egon?
Gjest NozMonster Skrevet 25. desember 2012 #689 Skrevet 25. desember 2012 (endret) ja god jul til dere alle sammen husker noen av dere hvem som ville være med men som ikke var gamle nok? jeg tenkte nemlig å sende dem en pm siden det ikke er 20 på egon. jeg husker bare dreamdrops for øyeblikket Endret 27. desember 2012 av NozMonster
Niennas Skrevet 25. desember 2012 #690 Skrevet 25. desember 2012 ja god jul til dere alle sammen husker noen av dere hvem som ville være med men som ikke var gamle nok? jeg tenkte nemlig å sende dem en pm siden det ikke er 20 på egon. jeg husker bare dreamdrops.. Henrix husker jeg.
Adele Skrevet 27. desember 2012 #691 Skrevet 27. desember 2012 Jeg må dessverre trekke meg fra dette. Fått litt uventede utgifter nå i desember, så har måtte brukt opp alt av oppsparte midler for å få bukt med dette. Beklager. Men håper jo at jeg får blitt med neste gang!
Gjest Sakone Skrevet 27. desember 2012 #692 Skrevet 27. desember 2012 Jeg må dessverre trekke meg fra dette. Fått litt uventede utgifter nå i desember, så har måtte brukt opp alt av oppsparte midler for å få bukt med dette. Beklager. Men håper jo at jeg får blitt med neste gang! Som sagt. Ikke aktuelt at du ikke kommer.
Gjest NozMonster Skrevet 27. desember 2012 #693 Skrevet 27. desember 2012 håper du kommer neste gang ja Adele... -- det er ikke akkuratt overraskende at det er folk som trekker seg synes jeg 2
Kriz Skrevet 27. desember 2012 #694 Skrevet 27. desember 2012 Som sagt. Ikke aktuelt at du ikke kommer. du må kanskje spandere hadde jeg bodd på den andre sida skulle jeg ha komt 1
Niennas Skrevet 27. desember 2012 #695 Skrevet 27. desember 2012 håper du kommer neste gang ja Adele... -- det er ikke akkuratt overraskende at det er folk som trekker seg synes jeg Nei, enig der... Men jeg tror det blir en morsom liten gjeng som faktisk kommer :D
Gjest Steve Cook Skrevet 28. desember 2012 #696 Skrevet 28. desember 2012 (endret) Jeg kommer kanskje litt ut på kvelden. I ti-tida. Ikke til mat, mao. Endret 28. desember 2012 av Steve Cook
Gjest NozMonster Skrevet 28. desember 2012 #697 Skrevet 28. desember 2012 Jeg kommer kanskje litt ut på kvelden. I ti-tida. Ikke til mat, mao.
SemperFi Skrevet 30. desember 2012 #698 Skrevet 30. desember 2012 Meg og Loren har vært i Egypt, og hotellets internettilgang var ikke mye å skryte av, man kom såvidt på i noen sekunder om man var heldig. Men er det ikke mange andre steder i Oslo som kan huse en gjeng som oss? Eller hva dere som bor i Oslo ...?
Gjest Lillesiren Skrevet 30. desember 2012 #699 Skrevet 30. desember 2012 Eller, dere kan komme til Bergen, her er det sikkert masse plass 1
Kriz Skrevet 30. desember 2012 #700 Skrevet 30. desember 2012 Eller, dere kan komme til Bergen, her er det sikkert masse plass always trenger bare en liten leilighet, jeg hadde oktoberfest med 16-17 stk i en 50 kwm stor leiligh, hvor bare halve var i bruk. Men nå ska jo dere sitte til bords å spise så blir jo litt anderledes da. grøss og gru folk vill jeg ska ha nyttårsparty.. men ingen vil hjelpe å rydde hmm.. må jo vaske minst 3 ganger før det blir rent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå