Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Det bra MÅ være bedre steder en Egon? Jada, jeg er ikke på gjestelisten, men synes synd på de som må spise på Egon :sukk:

ja, jeg tror helt og fult på at du synes kjempe synd på de som "Må" spise der....

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

loren: de som ikke ble med pga aldersgrensen- kanskje det er lurt å sende en PM til dem å høre om de blir med alikevell?

jeg tenker bare at de kanskje ikke følger med i tråden lenger, siden de ikke skal være med..

(eller kanskje de gjør det? det er jo en del andre som ikke skal være med som gjør det så)

Gjest brutal mann
Skrevet

ja, jeg tror helt og fult på at du synes kjempe synd på de som "Må" spise der....

Hey... Jeg missliker ikke ting uten å misslike dem gjennomført!

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

loren: de som ikke ble med pga aldersgrensen- kanskje det er lurt å sende en PM til dem å høre om de blir med alikevell?

jeg tenker bare at de kanskje ikke følger med i tråden lenger, siden de ikke skal være med..

(eller kanskje de gjør det? det er jo en del andre som ikke skal være med som gjør det så)

Jeg lurer jo på, og håper oppriktig, hvorvidt dette julebordet materialiserer seg :)

Jeg regner jo med at det dukker opp uante mengder med sladder og tråder med "Hva vil h*n egentlig" i etterkant :nigo: Og tenk om jeg er i lokalet, men ikke gjør meg til kjenne :lur: Følg med på den kommende "jeg spionerer på KG julebordet" tråden :opplyser::ler:

• Liker 5
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg lurer jo på, og håper oppriktig, hvorvidt dette julebordet materialiserer seg :)

Jeg regner jo med at det dukker opp uante mengder med sladder og tråder med "Hva vil h*n egentlig" i etterkant :nigo: Og tenk om jeg er i lokalet, men ikke gjør meg til kjenne :lur: Følg med på den kommende "jeg spionerer på KG julebordet" tråden :opplyser::ler:

ja vær så god..

Skrevet

Bittelitt sent ute, men God jul til alle som skal være med på julebordet :) Neste uke skjer det, folkens :)

... Og da ble vi enig om Egon? :)

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

ja god jul til dere alle sammen :)

husker noen av dere hvem som ville være med

men som ikke var gamle nok?

jeg tenkte nemlig å sende dem en pm siden det ikke

er 20 på egon.

jeg husker bare dreamdrops for øyeblikket

Endret av NozMonster
Skrevet

ja god jul til dere alle sammen :)

husker noen av dere hvem som ville være med

men som ikke var gamle nok?

jeg tenkte nemlig å sende dem en pm siden det ikke

er 20 på egon.

jeg husker bare dreamdrops..

Henrix husker jeg. :)

Skrevet

Jeg må dessverre trekke meg fra dette. Fått litt uventede utgifter nå i desember, så har måtte brukt opp alt av oppsparte midler for å få bukt med dette.

Beklager. Men håper jo at jeg får blitt med neste gang! :)

Skrevet

Jeg må dessverre trekke meg fra dette. Fått litt uventede utgifter nå i desember, så har måtte brukt opp alt av oppsparte midler for å få bukt med dette.

Beklager. Men håper jo at jeg får blitt med neste gang! :)

Som sagt. Ikke aktuelt at du ikke kommer.

Gjest NozMonster
Skrevet

håper du kommer neste gang ja Adele...

--

det er ikke akkuratt overraskende at det

er folk som trekker seg synes jeg :P

• Liker 2
Skrevet

Som sagt. Ikke aktuelt at du ikke kommer.

du må kanskje spandere

hadde jeg bodd på den andre sida skulle jeg ha komt

• Liker 1
Skrevet

håper du kommer neste gang ja Adele...

--

det er ikke akkuratt overraskende at det

er folk som trekker seg synes jeg :P

Nei, enig der... Men jeg tror det blir en morsom liten gjeng som faktisk kommer :D

Gjest Steve Cook
Skrevet (endret)

Jeg kommer kanskje litt ut på kvelden. I ti-tida. Ikke til mat, mao.

Endret av Steve Cook
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg kommer kanskje litt ut på kvelden. I ti-tida. Ikke til mat, mao.

:strix:

Skrevet

Meg og Loren har vært i Egypt, og hotellets internettilgang var ikke mye å skryte av, man kom såvidt på i noen sekunder om man var heldig.

Men er det ikke mange andre steder i Oslo som kan huse en gjeng som oss? Eller hva dere som bor i Oslo ...?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Eller, dere kan komme til Bergen, her er det sikkert masse plass :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Eller, dere kan komme til Bergen, her er det sikkert masse plass :jepp:

always

trenger bare en liten leilighet, jeg hadde oktoberfest med 16-17 stk i en 50 kwm stor leiligh, hvor bare halve var i bruk. Men nå ska jo dere sitte til bords å spise så blir jo litt anderledes da.

grøss og gru folk vill jeg ska ha nyttårsparty.. men ingen vil hjelpe å rydde hmm.. må jo vaske minst 3 ganger før det blir rent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...