Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Hehehe, jeg har spurt deg, og litt flere brukere her inne, om akkuart det samme før :nigo:

aaah jaaa :) nå skjønner jeg :fnise:

du kommer på julebordet du yme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aaah jaaa :) nå skjønner jeg :fnise:

du kommer på julebordet du yme?

Nei :jolie:

Skrevet

Har lyst på å komme jeg også. Noe jobb greier jeg må avklare, men siden jeg bor og jobber i sentrum uansett er ikke avstanden lang :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Koselig idé med julebord :)

Jeg har litt lyst til å komme, men det blir dessverre vanskelig i og med at jeg skal på hyttetur rundt nyttårsaften og ennå ikke vet hvor lenge vi blir der. Men kos dere masse, og så blir jeg kanskje heller med neste år?

Endret av Tonje!
Skrevet

Jeg har litt lyst til å komme, men det blir dessverre vanskelig i og med at jeg skal på hyttetur rundt nyttårsaften og ennå ikke vet hvor lenge vi blir der. Men kos dere masse, og så blir jeg kanskje heller med neste år?

Men det er jo i neste år! :fnise:

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Har lyst på å komme jeg også. Noe jobb greier jeg må avklare, men siden jeg bor og jobber i sentrum uansett er ikke avstanden lang :)

du har jo fortsatt 12 dager å finne det ut på, så jeg håper du får det til :)

det var dumt tonje :(

jeg hadde håpet på at du skulle være med men

jeg forstår jo godt at du prioriterer hytteturen!

Skrevet (endret)

Men det er jo i neste år! :fnise:

Haha, det tenkte jeg faktisk ikke på. Da korrigerer jeg meg selv - jeg blir kanskje heller med i 2014! :tongue:

det var dumt tonje :(

jeg hadde håpet på at du skulle være med men

jeg forstår jo godt at du prioriterer hytteturen!

Ja, tiden rundt julaften til nyttårsaften er som regel ganske bundet hos meg :( Men KG-julebord høres veldig morsomt ut altså, så jeg håper at det blir lettere overkommelig neste gang (altså ikke neste år, hehe!).

Endret av Tonje!
  • Liker 1
Skrevet

Haha, det tenkte jeg faktisk ikke på. Da korrigerer jeg meg selv - jeg blir kanskje heller med i 2014! :tongue:

Ja, tiden rundt julaften til nyttårsaften er som regel ganske bundet hos meg :( Men KG-julebord høres veldig morsomt ut altså, så jeg håper at det blir lettere overkommelig neste gang (altså ikke neste år, hehe!).

Hva om neste julebord blir i Desember 2013? :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Dette blir for komplisert, kjenner jeg. Så mange faktorer å ta hensyn til, a gitt!

Men nå skal jeg ikke forsøple tråden mer. Ville egentlig bare skrive i utgangspunktet for å være positiv og vise at det er flere enn kun de som kommer som synes at julebord var en god idé :)

• Liker 1
Skrevet

To julebord i 2013? Oh joy!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Men viss Tonje ikke kan da, kan vi ikke ha et jule bord en uke senere da? sånn rundt 11 januar, så en en uke etter på 18. januar, så en 25 januar, så forsett vi slik hele året, ett julebord i uka, frem til julen 2013

• Liker 3
Skrevet

Men viss Tonje ikke kan da, kan vi ikke ha et jule bord en uke senere da? sånn rundt 11 januar, så en en uke etter på 18. januar, så en 25 januar, så forsett vi slik hele året, ett julebord i uka, frem til julen 2013

Julebord i juni? :fnise:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jam vi kan late som det er jul i Australia, med julenisse på stranda som kjører vannski?

Bikiner med jule tema?

• Liker 2
Skrevet

Oppdatert HI, sorry at det tok tid, jeg ble venn med PC'en min, men ikke med tida... Jeg er midt i en tolvdagersperiode med jobb hver dag og gjerne dobbeltjobbing også, såe - hurra! :danse:

Om noe er feil, you know what to do...

Jeg gleder meg veldig :-D

• Liker 1
Gjest Lurifix
Skrevet

Julibord i juli og junibord i juni!

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Oppdatert HI, sorry at det tok tid, jeg ble venn med PC'en min, men ikke med tida... Jeg er midt i en tolvdagersperiode med jobb hver dag og gjerne dobbeltjobbing også, såe - hurra! :danse:

Om noe er feil, you know what to do...

Jeg gleder meg veldig :-D

Du glemte å skrive på den andre pene skoen!

Jeg gleder meg også! :hoppe:

Skrevet

Du glemte å skrive på den andre pene skoen!

Jeg gleder meg også! :hoppe:

Thank ju, fiksa nå :-)

Gjest brutal mann
Skrevet

Hva med et Julibord til sommeren? :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...