Kriz Skrevet 16. november 2012 #441 Skrevet 16. november 2012 spiser kun julemat på juleaften og julebord
Gjest NozMonster Skrevet 16. november 2012 #442 Skrevet 16. november 2012 spiser kun julemat på juleaften og julebord okei, men du kommer ikke fordi det ikke er julemat der, men om du lar være å komme, så blir det jo ikke julemat på deg for det. så hvorfor ikke bare komme da?
Kriz Skrevet 16. november 2012 #443 Skrevet 16. november 2012 okei, men du kommer ikke fordi det ikke er julemat der, men om du lar være å komme, så blir det jo ikke julemat på deg for det. så hvorfor ikke bare komme da? men tapas er jo ikke julemat. mekker meg en fjordland juletallerken på julaften :D 1
Gjest NozMonster Skrevet 16. november 2012 #445 Skrevet 16. november 2012 men tapas er jo ikke julemat. mekker meg en fjordland juletallerken på julaften :D nei, det har jeg ikke påstått heller at det er siden du skrev her i tråden, så tenkte jeg at du kom til å komme.
Gjest loren Skrevet 16. november 2012 #446 Skrevet 16. november 2012 Hvis jeg kaller det treff, kommer du da? Uansett, tapas it is, take it or leave it
Adele Skrevet 16. november 2012 #447 Skrevet 16. november 2012 Vet ikke helt hvordan jeg kommer meg til Oslo, men hvis jeg velger å kjøre, så kan jeg kjøre deg hjem den natta.. Hvis ikke så blir jeg gjerne med på å ta inn på felles hotell! Jaa, overnatting. Jeg har ikke mulighet til å reise hjem til hjembyen min den kvelden/natta. Hadde vært koselig om vi som må overnatte hadde vært et felles sted!
Adele Skrevet 16. november 2012 #448 Skrevet 16. november 2012 Har plass til.. hmm 2 jenter i senga mi Men ja når det nærmer seg burde vi klare å arrangere noe felles hotell. Comfort Hotel Express har jeg hørt mye godt om, og det er rimelig priser, og ikke så langt fra grønland:) Hørt om å bygge i høyden før, eller?
Benedicte22 Skrevet 16. november 2012 #449 Skrevet 16. november 2012 Kanskje jeg bør vurdere å komme meg til Oslo da, og lære dere gråmus hvordan man skal slippe seg løs. 2
Gjest Sakone Skrevet 16. november 2012 #450 Skrevet 16. november 2012 Hørt om å bygge i høyden før, eller? faktisk har jeg køyeseng her jeg bor nå... ^^ 1
Gjest NozMonster Skrevet 16. november 2012 #451 Skrevet 16. november 2012 (endret) Kanskje jeg bør vurdere å komme meg til Oslo da, og lære dere gråmus hvordan man skal slippe seg løs. ja, gjør det... Jeg må si jeg har veldig vanskeligheter med å tro at du er like tøff i trynet i virkeligheten som du er i kjeften her inne Endret 16. november 2012 av NozMonster 2
Gjest Gunfreak Skrevet 16. november 2012 #452 Skrevet 16. november 2012 men tapas er jo ikke julemat. mekker meg en fjordland juletallerken på julaften :D Ikke kom til Oslo, nå som jeg endelig har fått status som kjekkas trenger jeg ikke en å komme på julebordet og ødlegge for meg, 2
Adele Skrevet 16. november 2012 #453 Skrevet 16. november 2012 faktisk har jeg køyeseng her jeg bor nå... ^^ Du kan faktisk bokstavelig talt bygge i høyden!? Sweet!!
Kriz Skrevet 16. november 2012 #454 Skrevet 16. november 2012 Hvis jeg kaller det treff, kommer du da? Uansett, tapas it is, take it or leave it jeg er bare litt vanskelig, men noen på jobben stelte i stand julebord og jeg meldte meg på og så sa de at det ble tapas i stedet og da ble jeg og mange andre skuffa, ikke mindre skuffa over at det var dårlig tapas også. Jeg kalte det bare tapasfest, de ble litt sure for det, men julebord=julemat, sånn er det for meg. Men hadde sikkert vært gøy å komme uansett.. men litt langt som sagt 1
Kriz Skrevet 16. november 2012 #455 Skrevet 16. november 2012 Kanskje jeg bør vurdere å komme meg til Oslo da, og lære dere gråmus hvordan man skal slippe seg løs. Ja nå har du noe å bevise, lykke til!
Kriz Skrevet 16. november 2012 #456 Skrevet 16. november 2012 Ikke kom til Oslo, nå som jeg endelig har fått status som kjekkas trenger jeg ikke en å komme på julebordet og ødlegge for meg, frykt ikke.... ennå, min venn! Kos deg med damene :D
Gjest NozMonster Skrevet 16. november 2012 #457 Skrevet 16. november 2012 Ikke kom til Oslo, nå som jeg endelig har fått status som kjekkas trenger jeg ikke en å komme på julebordet og ødlegge for meg, du er så godt likt fra før Gunfreak, så jeg tviler på at det blir noe problem
Benedicte22 Skrevet 16. november 2012 #458 Skrevet 16. november 2012 ja, gjør det... Jeg må si jeg har veldig vanskeligheter med å tro at du er like tøff i trynet i virkeligheten som du er i kjeften her inne Jeg garanterer at jeg kommer, hvis dere får med noen mannlige brukere som ser bra ut.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. november 2012 #459 Skrevet 16. november 2012 (endret) Jeg kommer ikke, har ikke tid til sånt sludder! Dere får jo aldri bestemt dere! Dere kunne trengt en som meg som gjerne bestemmer, men når dere våser sånn gidder jeg ikke. Endret 16. november 2012 av Evilposelos
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 16. november 2012 #460 Skrevet 16. november 2012 (endret) Fredag 4. januar 2013 er alle KG'ere hjertelig velkomne til julebord! Stedet er Dattera til Hagen, som ligger sentralt på Grønland i Oslo. se www.dattera.no Til info har stedet 20 årsgrense etter kl 22:00. Her kan vi fram til kl 23:00 sitter i et eget rom og spise og snakke De ser helst at vi bestiller tapas når vi er så mange, og de må ha et antall på forhånd, derfor trenger jeg bindende påmelding! Jeg ønsker å ha endelig antall innen 20/12 siden jeg selv reiser bort den 23. og ikke vet hvor mye netttilgang jeg har mens jeg er borte (Hvis noen er på feil liste, eller av en eller annen grunn ikke har kommet med, så hyl ut, det er ikke av vrangvilje i såfall, men heller fordi hodet mitt er på flere steder samtidig ) Lite koselig Endret 16. november 2012 av Dreamdrops
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå