Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Anbefalte innlegg

Skrevet

spiser kun julemat på juleaften og julebord

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

spiser kun julemat på juleaften og julebord

okei, men du kommer ikke fordi det ikke er julemat der, men om du lar være å komme, så blir det jo ikke

julemat på deg for det.

så hvorfor ikke bare komme da? :vetikke:

Skrevet

okei, men du kommer ikke fordi det ikke er julemat der, men om du lar være å komme, så blir det jo ikke

julemat på deg for det.

så hvorfor ikke bare komme da? :vetikke:

men tapas er jo ikke julemat. mekker meg en fjordland juletallerken på julaften :D

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

men tapas er jo ikke julemat. mekker meg en fjordland juletallerken på julaften :D

nei, det har jeg ikke påstått heller at det er :fnise:

siden du skrev her i tråden, så tenkte jeg at du kom til å komme.

Skrevet

Hvis jeg kaller det treff, kommer du da? :P

Uansett, tapas it is, take it or leave it :)

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg kommer meg til Oslo, men hvis jeg velger å kjøre, så kan jeg kjøre deg hjem den natta.. :) Hvis ikke så blir jeg gjerne med på å ta inn på felles hotell!

Jaa, overnatting. Jeg har ikke mulighet til å reise hjem til hjembyen min den kvelden/natta. Hadde vært koselig om vi som må overnatte hadde vært et felles sted!

Skrevet

Har plass til.. hmm 2 jenter i senga mi ;)

Men ja når det nærmer seg burde vi klare å arrangere noe felles hotell.

Comfort Hotel Express har jeg hørt mye godt om, og det er rimelig priser, og ikke så langt fra grønland:)

Hørt om å bygge i høyden før, eller? :fnise:

Skrevet

Kanskje jeg bør vurdere å komme meg til Oslo da, og lære dere gråmus hvordan man skal slippe seg løs.

• Liker 2
Skrevet

Hørt om å bygge i høyden før, eller? :fnise:

faktisk har jeg køyeseng her jeg bor nå... ^^

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Kanskje jeg bør vurdere å komme meg til Oslo da, og lære dere gråmus hvordan man skal slippe seg løs.

ja, gjør det... Jeg må si jeg har veldig vanskeligheter med å tro at du er like tøff i trynet i virkeligheten som du er i kjeften her inne :ler:

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Ikke kom til Oslo, nå som jeg endelig har fått status som kjekkas trenger jeg ikke en å komme på julebordet og ødlegge for meg, :laugh:

• Liker 2
Skrevet

faktisk har jeg køyeseng her jeg bor nå... ^^

Du kan faktisk bokstavelig talt bygge i høyden!? Sweet!! :danse:

Skrevet

Hvis jeg kaller det treff, kommer du da? :P

Uansett, tapas it is, take it or leave it :)

jeg er bare litt vanskelig, men noen på jobben stelte i stand julebord og jeg meldte meg på og så sa de at det ble tapas i stedet og da ble jeg og mange andre skuffa, ikke mindre skuffa over at det var dårlig tapas også. Jeg kalte det bare tapasfest, de ble litt sure for det, men julebord=julemat, sånn er det for meg.

Men hadde sikkert vært gøy å komme uansett.. men litt langt som sagt

• Liker 1
Skrevet

Ja nå har du noe å bevise, lykke til! ;)

Skrevet

Ikke kom til Oslo, nå som jeg endelig har fått status som kjekkas trenger jeg ikke en å komme på julebordet og ødlegge for meg, :laugh:

frykt ikke.... ennå, min venn! Kos deg med damene :D

Gjest NozMonster
Skrevet

du er så godt likt fra før Gunfreak, så jeg tviler på at det blir noe problem :P

Skrevet

ja, gjør det... Jeg må si jeg har veldig vanskeligheter med å tro at du er like tøff i trynet i virkeligheten som du er i kjeften her inne :ler:

Jeg garanterer at jeg kommer, hvis dere får med noen mannlige brukere som ser bra ut. ;)

Skrevet (endret)

Jeg kommer ikke, har ikke tid til sånt sludder! Dere får jo aldri bestemt dere! Dere kunne trengt en som meg som gjerne bestemmer, men når dere våser sånn gidder jeg ikke.

:fnise:

Endret av Evilposelos
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet (endret)

Fredag 4. januar 2013 er alle KG'ere hjertelig velkomne til julebord!

Stedet er Dattera til Hagen, som ligger sentralt på Grønland i Oslo. se www.dattera.no Til info har stedet 20 årsgrense etter kl 22:00.

Her kan vi fram til kl 23:00 sitter i et eget rom og spise og snakke :) De ser helst at vi bestiller tapas når vi er så mange, og de må ha et antall på forhånd, derfor trenger jeg bindende påmelding! :)

Jeg ønsker å ha endelig antall innen 20/12 siden jeg selv reiser bort den 23. og ikke vet hvor mye netttilgang jeg har mens jeg er borte :)

(Hvis noen er på feil liste, eller av en eller annen grunn ikke har kommet med, så hyl ut, det er ikke av vrangvilje i såfall, men heller fordi hodet mitt er på flere steder samtidig ;) )

Lite koselig :snurt:

Endret av Dreamdrops

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...