Gjest Darthoven Skrevet 12. november 2012 #401 Skrevet 12. november 2012 Foreslår at noen "live-feeder" og oppdaterer kontinuerlig her på kvinneguiden under julebordet.
Gjest NozMonster Skrevet 12. november 2012 #403 Skrevet 12. november 2012 Har plass til.. hmm 2 jenter i senga mi Men ja når det nærmer seg burde vi klare å arrangere noe felles hotell. Comfort Hotel Express har jeg hørt mye godt om, og det er rimelig priser, og ikke så langt fra grønland:) sakones bordell ? Foreslår at noen "live-feeder" og oppdaterer kontinuerlig her på kvinneguiden under julebordet. om noen har det så kjedelig at de må ty til kg på mobilen den kvelden, så tror jeg noe er litt feil :/ 1
Gjest Sakone Skrevet 12. november 2012 #404 Skrevet 12. november 2012 sakones bordell ? Bordell nei, jeg er da en respektabel mann. Her vil de våkne opp til frokost på sengen, og en liten massasje for å kvikne kroppen etter en rough natt (med meg ) 1
Niennas Skrevet 12. november 2012 #405 Skrevet 12. november 2012 Blir det felles hotell for de som ikke er fra Oslo? Vil helst ikke vandre alene med høyhælte sko i Oslo .. Tror det gir litt feil signaler (spesielt når jeg ikke er kjent i det hele tatt) Vet ikke helt hvordan jeg kommer meg til Oslo, men hvis jeg velger å kjøre, så kan jeg kjøre deg hjem den natta.. Hvis ikke så blir jeg gjerne med på å ta inn på felles hotell!
Gjest NozMonster Skrevet 12. november 2012 #406 Skrevet 12. november 2012 Vet ikke helt hvordan jeg kommer meg til Oslo, men hvis jeg velger å kjøre, så kan jeg kjøre deg hjem den natta.. Hvis ikke så blir jeg gjerne med på å ta inn på felles hotell! det er vel ikke så fryktlig langt mellom dere, men det var jammen omtenksomt og snilt av deg å tilby Niennas!
Niennas Skrevet 12. november 2012 #407 Skrevet 12. november 2012 det er vel ikke så fryktlig langt mellom dere, men det var jammen omtenksomt og snilt av deg å tilby Niennas! Tja, det er ikke gåavstand, men når jeg først kjører fra Oslo så er det ikke så ille (Og hvis noen lurer så har jeg møtt Henrix før )
Mynona Skrevet 12. november 2012 #409 Skrevet 12. november 2012 Jeg skal bo på Hotell Yme! Er ikke det i Sarpsborg?? Jeg blander kanskje nå
KaDust Skrevet 12. november 2012 #410 Skrevet 12. november 2012 Men jeg vet helt ærlig ikke om jeg kommer. :> Men håper dere får det koselig da.
Gjest Sakone Skrevet 12. november 2012 #411 Skrevet 12. november 2012 Men jeg vet helt ærlig ikke om jeg kommer. :> Men håper dere får det koselig da. Jo du kommer. 1
Gjest henrix Skrevet 12. november 2012 #412 Skrevet 12. november 2012 Vet ikke helt hvordan jeg kommer meg til Oslo, men hvis jeg velger å kjøre, så kan jeg kjøre deg hjem den natta.. Hvis ikke så blir jeg gjerne med på å ta inn på felles hotell! Det var veldig snillt! Vi ser da vetdu, når det nærmer seg : ))
Yme Skrevet 12. november 2012 #413 Skrevet 12. november 2012 Er ikke det i Sarpsborg?? Jeg blander kanskje nå Jeg bor ikke så langt unna sæææærp. så jeg syns du var ganske flink! Tar cirka en time med tog, inn til Oslo, så det er ikke så verst.
Gjest Gunfreak Skrevet 12. november 2012 #414 Skrevet 12. november 2012 Dere jenter bør ikke la Yme passe på dere, I følge KG er han jo en Psykopat! 1
Yme Skrevet 12. november 2012 #415 Skrevet 12. november 2012 Dere jenter bør ikke la Yme passe på dere, I følge KG er han jo en Psykopat! Jeg er unektelig en veldig fæl, og direkte slem person, men jeg tror jeg er for lat til å bli en god psykopat. De er så dedikerte når de først bestemmer seg for å plage folk. 1
Gjest loren Skrevet 13. november 2012 #417 Skrevet 13. november 2012 I'n in om det er 4. januar. Det har jeg da sagt til deg iallefall to ganger som jeg husker at det er Skal du ha plass på casa del loren og da, eller? Moro å se at fler og fler joiner og finner løsninger både på soving og evt skyss hjem Jeg oppdaterer hovedinnlegg seinere i dag, jeg har nå vært flink(?) KG'er, og, overlatt barnet mitt til morgenbarne-tv for å skrive til dere, fornøyde da?
Gjest NozMonster Skrevet 13. november 2012 #418 Skrevet 13. november 2012 Det har jeg da sagt til deg iallefall to ganger som jeg husker at det er Skal du ha plass på casa del loren og da, eller? Moro å se at fler og fler joiner og finner løsninger både på soving og evt skyss hjem Jeg oppdaterer hovedinnlegg seinere i dag, jeg har nå vært flink(?) KG'er, og, overlatt barnet mitt til morgenbarne-tv for å skrive til dere, fornøyde da? ja,nå begynner det endelig å likne på no! det finnes grenser for hvor mye tid og liv disse barna skal ta fra en... så bra at du blir med semper
Gjest BM2 Skrevet 13. november 2012 #419 Skrevet 13. november 2012 I'n in om det er 4. januar. Hvor langt inn?
Gjest BM2 Skrevet 13. november 2012 #420 Skrevet 13. november 2012 Det har jeg da sagt til deg iallefall to ganger som jeg husker at det er Skal du ha plass på casa del loren og da, eller? Moro å se at fler og fler joiner og finner løsninger både på soving og evt skyss hjem Jeg oppdaterer hovedinnlegg seinere i dag, jeg har nå vært flink(?) KG'er, og, overlatt barnet mitt til morgenbarne-tv for å skrive til dere, fornøyde da? Vi stalkere vil gjenre bli oppdater på hvem og hvor mange som får "kyss hjem" Ja, jeg snakker på vegne av hele Julebord Stalker Forbundet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå