Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å være seriøs, og sikkert litt besserwisser, så henger jeg her fordi jeg vet hvordan folk pleier å planelgge ting som dette. Spesielt damer har en tendens til å være så himla demokratiske og AlleSkallVæreMed at det aldri skjer en dritt. Skal en få til å samle folk så må en akseptere at det aldri passer for alle samtidig og at det alltid er feil sted for noen. Da må noen være diktatoriske nok til å si tøff-løkk! Og bare dure på med en plan. loren virker å ha kontroll, men jeg ser til å piske litt nå og da for at ting skal materialisere seg ;)

Altruisme av høyeste kvalitet :cool:

Jeg synes loren klarer dette veldig bra på egenhånd jeg ;)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Blir litt rart når en person som ikke vil være med engang fordi han tar avstand fra visse personer som skal, skal begynne å "sjefe" og fortelle hvordan man burde gjøre det.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror jeg kan være med på dette, men kan ikke svare sikkert før jeg har en dato.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg kan være med på dette, men kan ikke svare sikkert før jeg har en dato.

Datoen er jo 4. januar?

Bli med da, Yme :danse:

• Liker 1
Skrevet

Dato er satt til 4.januar

Skrevet

Ah, det så jeg ikke. Jeg er ganske sikker på at jeg kan da.

• Liker 2
Skrevet

Hun måtte ha et tupp i ræva før noe skjedde ;)

Skrevet

Hun måtte ha et tupp i ræva før noe skjedde ;)

Gidder ikke krangle, men ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på, det kalles prioritering, og må til når man har min timeplan. sønnen min, jobben og skolen er viktigere enn kg-julebord ;)

• Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

Gidder ikke krangle, men ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på, det kalles prioritering, og må til når man har min timeplan. sønnen min, jobben og skolen er viktigere enn kg-julebord ;)

Uhørt, sette sitt eneste barn foran KG julebord med folk du nesten ikke kjenner! :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Uhørt, sette sitt eneste barn foran KG julebord med folk du nesten ikke kjenner! :fnise:

Haha, dette er åpenbart en sak for barnevernet, ja!

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Nå har jeg og Yme bestemt oss for at vi er med. Grønland bør riste i buksene!! :danse:

Dette blir superstas!

Gjest NozMonster
Skrevet

Nå har jeg og Yme bestemt oss for at vi er med. Grønland bør riste i buksene!! :danse:

Dette blir superstas!

HA! Det er nettopp det Grønland gjør allerede!

De driver faktisk med en stor-evakuering mens vi snakker!

Så bra at du tørr nå som Yme henger seg på :5:

Gjest HunterLady
Skrevet

HA! Det er nettopp det Grønland gjør allerede!

De driver faktisk med en stor-evakuering mens vi snakker!

Så bra at du tørr nå som Yme henger seg på :5:

Hvem føler seg ikke trygg med Yme? Han er jo bodyguard materiale så det holder!! :D

• Liker 1
Skrevet

Hvem føler seg ikke trygg med Yme? Han er jo bodyguard materiale så det holder!! :D

True that!

Gjest NozMonster
Skrevet

ja, jeg har truffet han før jeg så.

sist gang ute på by`n så :)

egentlig så burde vi ha fått med en bodyguard til hver jente her,

så vi får håpe at flere melder seg på den neste måndten.

Skrevet

Neida, jeg klarer meg fint uten bodyguard. Jeg banker alt på min vei. :lur:

Skrevet

Blir det felles hotell for de som ikke er fra Oslo? Vil helst ikke vandre alene med høyhælte sko i Oslo .. Tror det gir litt feil signaler ;) (spesielt når jeg ikke er kjent i det hele tatt)

Skrevet

Hvis så kan jeg anbefale Clarion Royal Christiania. men det er bare basert på beliggenhet og mat. Har ikke overnattet der og vet ingenting om prisene - bare vært på kurs ;)

Skrevet

Har plass til.. hmm 2 jenter i senga mi ;)

Men ja når det nærmer seg burde vi klare å arrangere noe felles hotell.

Comfort Hotel Express har jeg hørt mye godt om, og det er rimelig priser, og ikke så langt fra grønland:)

Skrevet (endret)

Comfort Hotel Express har jeg hørt mye godt om, og det er rimelig priser, og ikke så langt fra grønland:)

Og da kan man ta følge med meg hjemover ;)

Endret av Mynona

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...