Mynona Skrevet 7. november 2012 #341 Skrevet 7. november 2012 Alle som er skrevet i HI? ( - BM2 og Cuntzilla ) Åh, har ikke sett at det er endret i HI (leser sjelden HI mer enn en gang) Dattera er på Grønland! Takk.
Gjest Summers Skrevet 7. november 2012 #343 Skrevet 7. november 2012 (endret) Hvis jeg tar meg råd til å komme så skal jeg nok ta med meg kortstokken og svampeballene. Så kan jeg drite meg så mye ut at jeg overskygger alle andre sine forsøk på å drite seg ut. Kortstokk og Risk, det er sånn julebord burde være:P Endret 7. november 2012 av Summers
Gjest Lurifix Skrevet 8. november 2012 #344 Skrevet 8. november 2012 Kortstokk og Risk, det er sånn julebord burde være:P hehe ikke at jeg tenkte kortspill akkurat
Mynona Skrevet 8. november 2012 #345 Skrevet 8. november 2012 blir du med mynona? Ser det an litt nærmere, men sannsynligheten er der
Pene sko... Skrevet 8. november 2012 #346 Skrevet 8. november 2012 Kortstokk og Risk, det er sånn julebord burde være:P Kortstokk og Risk? Hva er dette? En skoletur, en konfirmasjonsleir? Nei, her tar vi med glidemiddel, kondomer, sex-terninger, massasjeolje/tigerbalsam og pisker. 1
Gjest NozMonster Skrevet 8. november 2012 #347 Skrevet 8. november 2012 Ser det an litt nærmere, men sannsynligheten er der jaaaa Kortstokk og Risk? Hva er dette? En skoletur, en konfirmasjonsleir? Nei, her tar vi med glidemiddel, kondomer, sex-terninger, massasjeolje/tigerbalsam og pisker. swingers-julebord..:?
Pene sko... Skrevet 8. november 2012 #348 Skrevet 8. november 2012 swingers-julebord..:? Only by night. Hahaha!
Gjest loren Skrevet 8. november 2012 #349 Skrevet 8. november 2012 Det var da voldsomt til action dere håper på ^^ Jeg og Sakone skal avgårde og se på Dattera ti Hagen i dag, har aldri vært der, så det er greit å ha sett før jeg sier at vi ønsker å være der Men det høres ut som et OK sted ut i fra det jeg har fått fortalt av andre
Gjest NozMonster Skrevet 8. november 2012 #350 Skrevet 8. november 2012 Det var da voldsomt til action dere håper på ^^ Jeg og Sakone skal avgårde og se på Dattera ti Hagen i dag, har aldri vært der, så det er greit å ha sett før jeg sier at vi ønsker å være der Men det høres ut som et OK sted ut i fra det jeg har fått fortalt av andre jaaa- gled dere til å se den fantastiske bakgården
Gjest loren Skrevet 8. november 2012 #351 Skrevet 8. november 2012 jaaa- gled dere til å se den fantastiske bakgården Bli med du og da? Sender deg sms jeg
Mynona Skrevet 8. november 2012 #352 Skrevet 8. november 2012 Men bakgård i januar?? Da er det vel best å holde seg innendørs vel?
KaDust Skrevet 8. november 2012 #353 Skrevet 8. november 2012 Men bakgård i januar?? Da er det vel best å holde seg innendørs vel? Tenkte jeg også.
Gjest HunterLady Skrevet 8. november 2012 #354 Skrevet 8. november 2012 Nå har jeg faktisk aldri vært i Oslo, men vil veldig gjerne slippe å vanke på Grønland.
Gjest NozMonster Skrevet 8. november 2012 #355 Skrevet 8. november 2012 Men bakgård i januar?? Da er det vel best å holde seg innendørs vel? Tenkte jeg også. det er vel ingen som har sagt at man skal spise/henge ute vel? men bakgården er jo like stilig for det. og desuten så er det praktisk å ha et sted å oppholde seg mens man røyker (noe som for så vet ikke gjelder dere 2 da men), i stedenfor å stå ute på fortauet i gata Nå har jeg faktisk aldri vært i Oslo, men vil veldig gjerne slippe å vanke på Grønland. hvorfor det? det sier deg kanskje ikke så mye siden du ikke er kjent, men det tar bare 4-5 minutter å gå fra bussterminalen/oslo s
Gjest BM2 Skrevet 8. november 2012 #356 Skrevet 8. november 2012 (endret) Nå har jeg faktisk aldri vært i Oslo, men vil veldig gjerne slippe å vanke på Grønland. Flokk og følge og innsiden av hodet, så går det fint Er muligens festbrems her, men å være sørpe full er ikke noe sjakktrekk. Edit: T-banen er rett over gate. Burde fønke fett! Så lenge en ikke er sørpe drita Endret 8. november 2012 av BM2
Mynona Skrevet 8. november 2012 #357 Skrevet 8. november 2012 Nå har jeg faktisk aldri vært i Oslo, men vil veldig gjerne slippe å vanke på Grønland. Fordi?
Pene sko... Skrevet 8. november 2012 #358 Skrevet 8. november 2012 Kan vi ikke ha et møtepunkt/referansepunkt der vi kan treffes og slå følge til der vi skal være? Da får vi sørget for at alle havner der de skal og ingen behøver å føle seg direkte utrygge i Oslo's gater. 1
Gjest HunterLady Skrevet 8. november 2012 #359 Skrevet 8. november 2012 Fordi? Fordi jeg har hørt masse dritt om det såklart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå