Gjest NozMonster Skrevet 6. november 2012 #321 Skrevet 6. november 2012 Det høres veldig bra ut for min del også så bra! --- noen flere meninger?
Niennas Skrevet 6. november 2012 #322 Skrevet 6. november 2012 Har null erfaring eller peiling på utesteder/spisesteder i den store hovedstad, så har dessverre ikke så mye å komme med...
KaDust Skrevet 6. november 2012 #323 Skrevet 6. november 2012 Me neither. Hard Rock Café er jo dyrt igjen.
Gjest BM2 Skrevet 6. november 2012 #324 Skrevet 6. november 2012 Nå skal ikke jeg gå, men jeg mener og vet mye om hva som skal til for at ting skal fungere. loren er på ett spor med sin diktatoriske stil. Det er klin umulig å få noe som passer absolutt alle. Derfor skal loren kjøre showet. Om loren finner Dattera akseptabel så blir det Dattera, så kan alle hoppe og fise i å syte over det. De som da vil og som det passer for møter opp, alle andre holder seg hjemme og driter i å syte over det som er blitt tilbudt. Skal en diksutere hver enda føkkings lille detalj så skjer det aldri en dritt! Vær glade for at noen faktisk gidder å tromme sammen til et julebord. 2
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 6. november 2012 #325 Skrevet 6. november 2012 Synes det høres greit ut jeg og Mener jeg har vært ute der et par ganger, men da har jeg kun sittet ute, så aldri vært ordentlig inne... Hvordan er egentlig kleskoden der? Er det casual eller er det slik at man pynter seg? Klarer ikke huske hva verken jeg eller andre hadde på meg da jeg var der...
Gjest NozMonster Skrevet 6. november 2012 #326 Skrevet 6. november 2012 Synes det høres greit ut jeg og Mener jeg har vært ute der et par ganger, men da har jeg kun sittet ute, så aldri vært ordentlig inne... Hvordan er egentlig kleskoden der? Er det casual eller er det slik at man pynter seg? Klarer ikke huske hva verken jeg eller andre hadde på meg da jeg var der... det er ingen andre enn en selv som bestemmer hva man skal gå med, men jeg kommer ihvertfall til å pynte meg, fordi jeg elsker å pynte meg hver gang jeg skal ut, pluss at jeg synes det hører julebord til å være pyntet. Men når jeg tenker meg om, så er kjolen min egentlig kanskje litt kjedelig? - så jeg blir nok ikke sånn superduper pynta.
KaDust Skrevet 6. november 2012 #327 Skrevet 6. november 2012 Jammen Noz, vi kan jo dra på kjoleshopping før julebordet en gang da. Jeg trenger garantert ny kjole siden ingenting vil passe etter operasjonen. Haha
KaDust Skrevet 6. november 2012 #328 Skrevet 6. november 2012 (endret) det er ingen andre enn en selv som bestemmer hva man skal gå med, men jeg kommer ihvertfall til å pynte meg, fordi jeg elsker å pynte meg hver gang jeg skal ut, pluss at jeg synes det hører julebord til å være pyntet. Men når jeg tenker meg om, så er kjolen min egentlig kanskje litt kjedelig? - så jeg blir nok ikke sånn superduper pynta. Jammen Noz, vi kan jo dra på kjoleshopping før julebordet en gang da. Jeg trenger garantert ny kjole siden ingenting vil passe etter operasjonen. Haha Endret 6. november 2012 av KaDust
Gjest NozMonster Skrevet 6. november 2012 #329 Skrevet 6. november 2012 Jammen Noz, vi kan jo dra på kjoleshopping før julebordet en gang da. Jeg trenger garantert ny kjole siden ingenting vil passe etter operasjonen. Haha tviler egentlig på at jeg finner en kjole som sitter bedre enn den jeg har hihii... men kan alltids gi det et forsøk ja hva slags operasjon snakker vi om? silikonoperasjon?
KaDust Skrevet 6. november 2012 #330 Skrevet 6. november 2012 tviler egentlig på at jeg finner en kjole som sitter bedre enn den jeg har hihii... men kan alltids gi det et forsøk ja hva slags operasjon snakker vi om? silikonoperasjon? Skal bytte proteser siden de satt inn feil forrige gang
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 6. november 2012 #331 Skrevet 6. november 2012 Ja, jeg kommer til å pynte meg uansett jeg også! Tenkte mer på stedet generelt, om det er dresscode eller casual.. Ikke det at det har sånn veldig mye å si, siden jeg pynter meg uansett, men greit å vite
Gjest NozMonster Skrevet 6. november 2012 #332 Skrevet 6. november 2012 Skal bytte proteser siden de satt inn feil forrige gang aaah så det er sånn å forstå ja Ja, jeg kommer til å pynte meg uansett jeg også! Tenkte mer på stedet generelt, om det er dresscode eller casual.. Ikke det at det har sånn veldig mye å si, siden jeg pynter meg uansett, men greit å vite jeg har aldri vært der i julebordsesongen, men stedet er langt ifra et stivt sted eller i året ihvertfall.... det er heller et fargerikt sted med en dritkul bakgård og med mange morsomme mennesker å titte på just what i like!
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 6. november 2012 #333 Skrevet 6. november 2012 aaah så det er sånn å forstå ja jeg har aldri vært der i julebordsesongen, men stedet er langt ifra et stivt sted eller i året ihvertfall.... det er heller et fargerikt sted med en dritkul bakgård og med mange morsomme mennesker å titte på just what i like! Ahaa ja, nei men det er gøy da! Om julebordet blir litt trøgt så har vi i hvertfall masse å se på da (Ikke at jeg tror det kommer til å bli kjedelig altså..)
Gjest NozMonster Skrevet 6. november 2012 #334 Skrevet 6. november 2012 Ahaa ja, nei men det er gøy da! Om julebordet blir litt trøgt så har vi i hvertfall masse å se på da (Ikke at jeg tror det kommer til å bli kjedelig altså..) jeg tror at dette julebordet blir ganske så trøggat altså! sikkert litt sånn som de fleste vorspiel- at man begynner sittende å prate sånn ganske forsiktig, og etterhver som folk løsner og varmer seg opp i trøya, så begynner man vandringen... man beveger seg i større baner og tenker at man ikke driter seg ut lenger dersom man sier det eller det, eller gjør sånn eller sånn, selvom man var fast bestemt på at "jeg skal ikke drite meg ut i kveld, og ihvertfall IKKE gjøre sånn eller sånn, eller si det eller det!" før kvelden begynte 1
Gjest Lurifix Skrevet 7. november 2012 #335 Skrevet 7. november 2012 Hvis jeg tar meg råd til å komme så skal jeg nok ta med meg kortstokken og svampeballene. Så kan jeg drite meg så mye ut at jeg overskygger alle andre sine forsøk på å drite seg ut.
Gjest NozMonster Skrevet 7. november 2012 #336 Skrevet 7. november 2012 Hvis jeg tar meg råd til å komme så skal jeg nok ta med meg kortstokken og svampeballene. Så kan jeg drite meg så mye ut at jeg overskygger alle andre sine forsøk på å drite seg ut. jaaa- ta seg råd
Mynona Skrevet 7. november 2012 #337 Skrevet 7. november 2012 Hvor er dattra? Er det på Løkka eller Grønland? Blander disse Hagen-damene... Og hvem er det egentlig som kommer?
Niennas Skrevet 7. november 2012 #338 Skrevet 7. november 2012 Hvor er dattra? Er det på Løkka eller Grønland? Blander disse Hagen-damene... Og hvem er det egentlig som kommer? Alle som er skrevet i HI? ( - BM2 og Cuntzilla )
Gjest Gunfreak Skrevet 7. november 2012 #339 Skrevet 7. november 2012 Lurer på hvor langt ut på kvelden det blir før flasketuten peker på og sannhet eller konka skjer
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 7. november 2012 #340 Skrevet 7. november 2012 Hvor er dattra? Er det på Løkka eller Grønland? Blander disse Hagen-damene... Og hvem er det egentlig som kommer? Dattera er på Grønland!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå